Het is uit...
zondag 2 september 2012 om 22:40
Na vier jaar waarin periodes van wikken en wegen afgewisseld werden met periodes waarin ik toch bedacht dat ik teveel van hem hield om hem te laten gaan, heb ik er vandaag dan toch een punt achter gezet. Vrij onverwachts voor mezelf ook. Ik sprak uit dat ik nog vaak moeite heb met het feit dat we heel weinig raakvlakken hebben en op een gegeven moment zei hij dat het leek of ik er mee wilde stoppen. En ik sprak hem niet tegen....
Ik ben een paar uur weg gegaan en heb verder nagedacht. Ik wilde hem niet kwetsen, maar had dit nu al gedaan. Dus heb ik doorgezet. Ben nog terug geweest en we hebben nog gesproken waarbij hij ongeveer alle fases van slecht nieuws (ongeloof, verdriet, boos, onderhandelen) heeft doorlopen. Maar ik heb doorgezet.
En nu slaap ik bij een vriendin en mis ik hem zo. Onze karakters waren te verschillend en ik weet dat dit vroeg of laat moest gebeuren, maar we hadden het ook vaak fijn. En toen ik hem vanmorgen een dikke knuffel gaf, wist ik zelf ook niet dat dit de laatste zou zijn.
Liefdesverdriet door mijzelf veroorzaakt en hij wil niets liever dan dat ik terug kom. Ik zou zo graag nu bij hem zijn, maar ik weet dat het voor ons beiden zo beter gaat zijn.
Ik moest het even kwijt, maar hoop ook op ervaringen van anderen? Horen dat het beter wordt?
Ik ben een paar uur weg gegaan en heb verder nagedacht. Ik wilde hem niet kwetsen, maar had dit nu al gedaan. Dus heb ik doorgezet. Ben nog terug geweest en we hebben nog gesproken waarbij hij ongeveer alle fases van slecht nieuws (ongeloof, verdriet, boos, onderhandelen) heeft doorlopen. Maar ik heb doorgezet.
En nu slaap ik bij een vriendin en mis ik hem zo. Onze karakters waren te verschillend en ik weet dat dit vroeg of laat moest gebeuren, maar we hadden het ook vaak fijn. En toen ik hem vanmorgen een dikke knuffel gaf, wist ik zelf ook niet dat dit de laatste zou zijn.
Liefdesverdriet door mijzelf veroorzaakt en hij wil niets liever dan dat ik terug kom. Ik zou zo graag nu bij hem zijn, maar ik weet dat het voor ons beiden zo beter gaat zijn.
Ik moest het even kwijt, maar hoop ook op ervaringen van anderen? Horen dat het beter wordt?
manamana...tutuutududu
zondag 2 september 2012 om 22:48
zondag 2 september 2012 om 23:00
quote:bloempjexx schreef op zondag 02 september 2012 22:53 Ik ga dit morgen doen. Oh ik maak echt precies hetzelfde mee nu.
Blij om te weten dat ik niet de enige ben.. Sterkte! Wat het voor mij extra moeilijk maakt, is dat hij zegt het helemaal niet te herkennen. Hij vindt het geen probleem dat we 90% van onze activiteiten apart doen. Ik voel me echt een slecht persoon zo. Maar ik ben er van overtuigd dat er voor ons beiden een meer geschikt persoon moet zijn. Ik gun het mezelf maar hem ook. Hij zegt dat ik het ben
Blij om te weten dat ik niet de enige ben.. Sterkte! Wat het voor mij extra moeilijk maakt, is dat hij zegt het helemaal niet te herkennen. Hij vindt het geen probleem dat we 90% van onze activiteiten apart doen. Ik voel me echt een slecht persoon zo. Maar ik ben er van overtuigd dat er voor ons beiden een meer geschikt persoon moet zijn. Ik gun het mezelf maar hem ook. Hij zegt dat ik het ben
manamana...tutuutududu
zondag 2 september 2012 om 23:18
quote:lady_dana schreef op 02 september 2012 @ 23:00:
[...]
Sterkte! Wat het voor mij extra moeilijk maakt, is dat hij zegt het helemaal niet te herkennen. Hij vindt het geen probleem dat we 90% van onze activiteiten apart doen. Ik voel me echt een slecht persoon zo. Maar ik ben er van overtuigd dat er voor ons beiden een meer geschikt persoon moet zijn. Ik gun het mezelf maar hem ook. Hij zegt dat ik het ben Dankje! Ja het is heel erg moeilijk om verder te leven als je totaal andere behoeftes hebt.. daarom ga ik mijn relatie stop zetten. We verdienen allebei gewoon een jongen die meer geeft. Je bent geen slecht persoon, je hebt juist een goede beslissing gemaakt waarvan jullie allebei gelukkiger van gaan worden.
[...]
Sterkte! Wat het voor mij extra moeilijk maakt, is dat hij zegt het helemaal niet te herkennen. Hij vindt het geen probleem dat we 90% van onze activiteiten apart doen. Ik voel me echt een slecht persoon zo. Maar ik ben er van overtuigd dat er voor ons beiden een meer geschikt persoon moet zijn. Ik gun het mezelf maar hem ook. Hij zegt dat ik het ben Dankje! Ja het is heel erg moeilijk om verder te leven als je totaal andere behoeftes hebt.. daarom ga ik mijn relatie stop zetten. We verdienen allebei gewoon een jongen die meer geeft. Je bent geen slecht persoon, je hebt juist een goede beslissing gemaakt waarvan jullie allebei gelukkiger van gaan worden.
maandag 3 september 2012 om 09:41
Paar uurtjes geslapen....hij ook amper zei hij per sms. Hij is nu op zijn werk en voelt zich lichamelijk niet goed. Ik wil voor hem zorgen, maar weet dat ik dan weer verkeerde signalen afgeef, dus heb hem alleen een paar suggesties gedaan van personen die hij kan inschakelen. Pfffff....
manamana...tutuutududu
maandag 3 september 2012 om 10:07
maandag 3 september 2012 om 15:18
Je maakt het toch uit om je beter te voelen lijkt mij? Je voelt zoveel pijn, dat is toch niet de bedoeling? Waarom proberen jullie het niet uit te praten ipv allebei pijn te lijden? Ik zit ook in een relatie waarin we totaal verschillend zijn. Heb geprobeerd uit elkaar te gaan, maar we werden er beiden nog ongelukkiger van! Misschien nog een kans?
maandag 3 september 2012 om 21:53
Hij is ontzettend gesloten en een binnenvetter, ik ben een open boek. Hij kan behoorlijk onzeker zijn, ik ben type take it or leave it. Hij is kunst en cultuur, ik ben bruine kroeg en hossen met zijn allen. Ik vertrouw je tot je me bedonderd, zijn vertrouwen moet je winnen en dat kan lang duren. Ik ben avondmens, hij ochtend. Hij is arthouse, ik romcom. Muzieksmaak, kleding, reisbestemmingen...alles.
Ik mis het samen dingen kunnen delen en vooral het samen dingen ondernemen, samen praten...alles van elkaar willen weten.
Hij wil er serieus (lees: met professionele hulp) aan gaan werken om opener te worden en minder onzeker. Ik hoop voor hem dat het hem lukt, maar betwijfel of het voor ons nog zin heeft. Dat heb ik hem ook gezegd, maar volgens mij heeft hij toch nog hoop.
Ik mis het samen dingen kunnen delen en vooral het samen dingen ondernemen, samen praten...alles van elkaar willen weten.
Hij wil er serieus (lees: met professionele hulp) aan gaan werken om opener te worden en minder onzeker. Ik hoop voor hem dat het hem lukt, maar betwijfel of het voor ons nog zin heeft. Dat heb ik hem ook gezegd, maar volgens mij heeft hij toch nog hoop.
manamana...tutuutududu
dinsdag 4 september 2012 om 08:38
Lief van je dat je erom vraagt.
Het was supermoeilijk om er een einde aan te maken.
Ik weet wel dat het beter is, maar dat maakt het niet minder pijnlijk. Ik heb ook gelijk afscheid van zijn familie genomen, dat was ook bizar moeilijk.
Hij heeft me nu van facebook en twitter verwijderd, alleen maar beter zo.
Dus ik weet wat je meemaakt! En alle verschillen die je noemt, zijn wel een beetje onoverkomelijk. Jullie lijken wel tegenpolen. Ik snap dat je iemand wil waarmee je in ieder geval een aantal interesses kan delen. Dat is je goed recht.
Het was supermoeilijk om er een einde aan te maken.
Ik weet wel dat het beter is, maar dat maakt het niet minder pijnlijk. Ik heb ook gelijk afscheid van zijn familie genomen, dat was ook bizar moeilijk.
Hij heeft me nu van facebook en twitter verwijderd, alleen maar beter zo.
Dus ik weet wat je meemaakt! En alle verschillen die je noemt, zijn wel een beetje onoverkomelijk. Jullie lijken wel tegenpolen. Ik snap dat je iemand wil waarmee je in ieder geval een aantal interesses kan delen. Dat is je goed recht.
dinsdag 4 september 2012 om 08:45
lady_dana,
Wij/ik heb ook heel veel verschillende dingen en weinig raakvlakken met mijn vrouw. wij hebben hier nooit problemen mee. doen dingen samen horen elkaars verhalen/ervarignen
aan. het is lekker om je eigen dingen te hebben zo af en toe.
Kiezen gezamelijk onze vakantie bestemmingen/reizen, en of kiezen jaar 1 voor die jar 2 voor het andere.
nee voor ons werkt het juist heel goed, en ja en geregeld ga je met de andere mee en beleef je de dingen zelf (maar ik zie mijn vrouw niet naast me zitten/lopen te vissen, ze zij verwacht niet dat ik naar crea bea beurzen ga e.d.
Nee het werkt juist heel goed op deze manier
S6 in iedergeval!
Wij/ik heb ook heel veel verschillende dingen en weinig raakvlakken met mijn vrouw. wij hebben hier nooit problemen mee. doen dingen samen horen elkaars verhalen/ervarignen
aan. het is lekker om je eigen dingen te hebben zo af en toe.
Kiezen gezamelijk onze vakantie bestemmingen/reizen, en of kiezen jaar 1 voor die jar 2 voor het andere.
nee voor ons werkt het juist heel goed, en ja en geregeld ga je met de andere mee en beleef je de dingen zelf (maar ik zie mijn vrouw niet naast me zitten/lopen te vissen, ze zij verwacht niet dat ik naar crea bea beurzen ga e.d.
Nee het werkt juist heel goed op deze manier
S6 in iedergeval!
dinsdag 4 september 2012 om 08:56
Poeh, dapper! 2 jaar geleden zat ik ongeveer in hetzelfde schuitje maar ik hield het niet vol. Na een paar maanden misten we elkaar toch en nu zijn we samen en hebben een kleintje. Maar ik begrijp je wel, dat je meer dingen gemeen wilt hebben. Ik hoef ook niet alles samen te doen, prima als de een gaat klussen, F1 kijkt en de ander houd van creatief bezig zijn, sporten. Maar zou ook wel leuk zijn om wel gezamenlijke activiteiten/interesses te hebben. Ik hoop voor jullie dat dit jullie gelukkig(er) zal maken. Sterkte!!