Uit eten in Haarlem

04-09-2012 16:43 19 berichten
Mijn vriend en ik verblijven een paar dagen in Zandvoort en willen vanavond uit eten in Haarlem. Beiden zijn we nog nooit in Haarlem geweest dus we weten niet waar er wat goeds zit. Ben op zoek maar een betaalbaar eetcafe. Wie heeft de tip? Dank alvast. Kate.
Een betaalbaar eetcafe is Bruxelles (in Zandvoort zit Bruxelles aan zee), of De Ark.
In de Gravinnesteeg zit ook een goed betaalbaar tentje, maar ik ben de naam kwijt...
Alle reacties Link kopieren
Bruxelles inderdaad. Vlakbij station. En op de Botermarkt (15 min lopen vanaf station) zitten 3 gezellige, lekkere en betaalbate eetcafés op een rij: de Linde, de Roemer en de Gooth. Oja: als je bij Bruxelles gaat eten MOET je de sticky toffee als toetje uitproberen!
De kale pater, Schagchelstraat 19
Roemer op de Botermarkt. Heerlijke saté en salades.

PS Gonien: Restaurant in de Gravinnesteeg is Het Pakhuis
als je trek hebt in tapas, laatst naar El Pincho geweest. Erg lekker en midden in het centrum, net naast de grote markt.
Specktakel maar dat is geen eetcafé, wel heerlijk eten.
Mocht je 1 dezer dagen ook nog in Zandvoort willen eten, La Fontanella vlakbij t station is een lekkere Italiaan. Zou je van buitenaf niet zeggen maar toch echt waar.
De kale pater vind ik behoorlijk prijzig! Eten is wel lekker.
Novecento ! Soort italiaan en heel betaalbaar.
Voor de italiaan ga je naar CentoperCento, voor een lekker sateetje met patat zoals hier al eerder genoemd is de botermarkt. Persoonlijk vind ik de Linde de lekkerste sate hebben. De Roemer vind ik de minst lekkere.
Heb eerlijk gezegd hele slechte ervaringen met het Pakhuis. Zo'n 4 keer gegeten en iedere keer vond ik het eten matig. Terwijl ik echt heel makkelijk ben met eten.
quote:elzah schreef op 04 september 2012 @ 17:55:

Heb eerlijk gezegd hele slechte ervaringen met het Pakhuis. Zo'n 4 keer gegeten en iedere keer vond ik het eten matig. Terwijl ik echt heel makkelijk ben met eten.Voor hele grote groepen is het Pakhuis ideaal, de afgelopen 2 jaar. Daarvoor vond ik het eten ook niet te eten, maar is nu een stuk verbeterd.

Kaasfonduen in restaurant in 't goede uur!

Adres: Korte Houtstraat 1

Ook restaurant Aangenaam is leuk:

Adres: Kleine Houtstraat 105

Niet helemaal in Haarlem maar wel op de route. Loetje Overveen, superlekkere biefstuk, erg leuk restaurant met aardige bediening en mooi terras!
'T Goede uur is geweldig, knusser kan niet! Novecento is ook heel lekker. Echt een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Als je een klein beetje doorrijdt heb je Southern Cross, in Heemstede het zit aan de zandvoortselaan 24 en het is moderne australische keuken en het is zooooo fantastisch lekker daar, echt alles wat je daar eet is heerlijk en zelfs het koekje bij de koffie/thee na is home made. En het is niet duur!!
Ohja! Wat suze zegt is ook een echte aanrader, Loetje in Overveen! Dat is echt lekker eten en een leuke sfeer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven