Ik ben vandaag zo vrolijk omdat:

04-09-2012 21:15 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het mooi weer was vandaag

Ik leuke kleren heb gekocht

Ik op het terras heb gezeten

En jij?
Ik snappe jou niet?
Ik een leuke opdracht had vandaag.

Ik naar aanleiding van al mijn (7) sollicitatiebrieven ben uitgenodigd voor een gesprek.

Ik nu een heerlijk wijntje aan het drinken ben
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
ik zo verliefd ben
Ik voor de eerste keer dit jaar weer naar college ben geweest met mijn supergezellige deeltijdgroepje. Heerlijk om in een klas van acht mensen te zitten die allemaal net zo enthousiast en gemotiveerd zijn als jij.
Ik een uitnodiging kreeg om een interessant seminar gratis bij te wonen en we onverwachts door vrienden uitgenodigd werden om te eten bij een leuk pannenkoekenhuis!
Ik een echo had en we t hartje hebben zien kloppen zo bijzonder! Helemaal als ik bedenk dat zwanger raken niet zo vanzelfsprekend voor me is geweest vanwege een autoimmuunziekte.
ik heerlijk heb gewerkt

en het thuis zo gezellig is
Ik weer heerlijk heb gesport en lekker fris gedoucht ben.

Voldaan gevoel!
Ik ondanks de shit op het werk (contract wordt waarschijnlijk niet verlengd) heel goed in mijn vel zit want ik ben enorm gelukkig ben met mijn vriend! En heeeel nieuwsgierig naar mijn verjaardagscadeau morgen haha..
Ik 7 kilo kwijt ben, naar de kapper ben geweest (al haat ik dat maar hij weet raad met mijn drie sprieten dus ik heb weer een mooie coupe) mijn hond gezond en vrolijk is, de tuin zachtjes in herftsferen begint te raken maar wel prachtig is en mijn man weer geheel vrijwillig en ook geheel uit zichzelf naar huis en dus naar mij en hond gekomen is van zijn werk
quote:moloko schreef op 04 september 2012 @ 21:34:

Ik een echo had en we t hartje hebben zien kloppen zo bijzonder! Helemaal als ik bedenk dat zwanger raken niet zo vanzelfsprekend voor me is geweest vanwege een autoimmuunziekte.En dát is helemaal super geweldig! Gefeliciteerd
Ik net zo leuke dienst op het werk heb gehad
Omdat bevestigd is dat ik momenteel niet kan werken (80-100% afgekeurd). Eindelijk geen zorgen/stress meer daarover (voorlopig).
Ik na een tegenvallende, saaie, werkdag (terwijl ik naar vandaag had uitgekeken) mezelf weer helemaal heb opgeladen na een uurtje zumba.
quote:truffelmaffia schreef op 04 september 2012 @ 21:59:

Omdat bevestigd is dat ik momenteel niet kan werken (80-100% afgekeurd). Eindelijk geen zorgen/stress meer daarover (voorlopig).
Omdat ik eindelijk op mijn werk uit heb gesproken dat ik mijn baan niet meer leuk vind, en dat mijn manager en directeur meteen aan de gang zijn gegaan om een andere functie voor me te creëren.

Ik mag lekker technisch gaan doen en morgen komt de vacature voor mijn baan al online
mijn kinderen weer zijn begonnen met school en ze vrolijk en zelfverzekerd op pad gingen

Ik een lieve vriend en een paar hele lieve en bijzondere vriendinnen heb

lieve familie heb

een superleuke baan heb

genoeg geld verdien om lekker te leven

(grappig, ik dacht vandaag op de fiets dat ik zo blij was met een aantal dingen, leuk nu dit topic)
Mijn zoontjes eerste verjaardag hartstikke leuk was en hij heerlijk zoet speelt met zijn nieuwe speelgoed. En hij vandaag de leidsters van het kinderdagverblijf heeft geimponeerd door "Boe" te zeggen toen ie een koe zag.

En dat ik vandaag, na net te zijn begonnen met mijn nieuwe baan, er wel weer vertrouwen in heb dat ik eea me gerust wel eigen zal maken.
Dat ik vandaag gehoord heb dat ik toch niet boventallig verklaard zal worden!
quote:qupida schreef op 04 september 2012 @ 22:05:

Omdat ik eindelijk op mijn werk uit heb gesproken dat ik mijn baan niet meer leuk vind, en dat mijn manager en directeur meteen aan de gang zijn gegaan om een andere functie voor me te creëren.

Ik mag lekker technisch gaan doen en morgen komt de vacature voor mijn baan al online Goed dat je het hebt durven zeggen en fijn dat er direct begrijpend en actief wordt gereageerd door je manager en directeur. Alvast veel plezier in je nieuwe functie!
Gefeliciteerd, Vl43inder
quote:moloko schreef op 04 september 2012 @ 21:34:

Ik een echo had en we t hartje hebben zien kloppen zo bijzonder! Helemaal als ik bedenk dat zwanger raken niet zo vanzelfsprekend voor me is geweest vanwege een autoimmuunziekte. Wat fijn! Gefeliciteerd.
quote:pegster schreef op 04 september 2012 @ 22:23:

Dat ik vandaag gehoord heb dat ik toch niet boventallig verklaard zal worden!Wat een opluchting zal dat zijn! Fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven