Ik ben vandaag zo vrolijk omdat:
dinsdag 4 september 2012 om 21:42
Ik 7 kilo kwijt ben, naar de kapper ben geweest (al haat ik dat maar hij weet raad met mijn drie sprieten dus ik heb weer een mooie coupe) mijn hond gezond en vrolijk is, de tuin zachtjes in herftsferen begint te raken maar wel prachtig is en mijn man weer geheel vrijwillig en ook geheel uit zichzelf naar huis en dus naar mij en hond gekomen is van zijn werk
dinsdag 4 september 2012 om 21:45
dinsdag 4 september 2012 om 22:05
dinsdag 4 september 2012 om 22:11
mijn kinderen weer zijn begonnen met school en ze vrolijk en zelfverzekerd op pad gingen
Ik een lieve vriend en een paar hele lieve en bijzondere vriendinnen heb
lieve familie heb
een superleuke baan heb
genoeg geld verdien om lekker te leven
(grappig, ik dacht vandaag op de fiets dat ik zo blij was met een aantal dingen, leuk nu dit topic)
Ik een lieve vriend en een paar hele lieve en bijzondere vriendinnen heb
lieve familie heb
een superleuke baan heb
genoeg geld verdien om lekker te leven
(grappig, ik dacht vandaag op de fiets dat ik zo blij was met een aantal dingen, leuk nu dit topic)
dinsdag 4 september 2012 om 22:19
Mijn zoontjes eerste verjaardag hartstikke leuk was en hij heerlijk zoet speelt met zijn nieuwe speelgoed. En hij vandaag de leidsters van het kinderdagverblijf heeft geimponeerd door "Boe" te zeggen toen ie een koe zag.
En dat ik vandaag, na net te zijn begonnen met mijn nieuwe baan, er wel weer vertrouwen in heb dat ik eea me gerust wel eigen zal maken.
En dat ik vandaag, na net te zijn begonnen met mijn nieuwe baan, er wel weer vertrouwen in heb dat ik eea me gerust wel eigen zal maken.
dinsdag 4 september 2012 om 22:25
quote:qupida schreef op 04 september 2012 @ 22:05:
Omdat ik eindelijk op mijn werk uit heb gesproken dat ik mijn baan niet meer leuk vind, en dat mijn manager en directeur meteen aan de gang zijn gegaan om een andere functie voor me te creëren.
Ik mag lekker technisch gaan doen en morgen komt de vacature voor mijn baan al online Goed dat je het hebt durven zeggen en fijn dat er direct begrijpend en actief wordt gereageerd door je manager en directeur. Alvast veel plezier in je nieuwe functie!
Omdat ik eindelijk op mijn werk uit heb gesproken dat ik mijn baan niet meer leuk vind, en dat mijn manager en directeur meteen aan de gang zijn gegaan om een andere functie voor me te creëren.
Ik mag lekker technisch gaan doen en morgen komt de vacature voor mijn baan al online Goed dat je het hebt durven zeggen en fijn dat er direct begrijpend en actief wordt gereageerd door je manager en directeur. Alvast veel plezier in je nieuwe functie!
dinsdag 4 september 2012 om 22:38