Entertainment alle pijlers

Dallas

09-08-2012 13:56 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al die smulde van intrige, macht, Texas, drankmisbruik, de Ewings, de geweldige openingstune Klikkerdeklik

Ze komen terug

Toen:

Nu:

Vanaf 4 september op Net5

Het familieverraad gaat verder waar het gebleven is.

6,9 miljoen Amerikanen keken naar de eerste uitzending.

Ga je kijken?

Totaal aantal stemmen: 26

Misschien (4%)
Ja (73%)
Nee (23%)
Ik heb het vroeger nooit gezien en nu ben ik aan het kijken maar ik snap er geen fuck van.....

Kan dat nog goed komen?
Ik ken Dallas niet, daar ben ik te jong voor, maar ik vind het nu al geweldig. Een beetje goed opletten en je weet over het algemeen wel wat er gebeurd is!

John Ross is JR (toch?)

Oh nee, de zoon van JR...

(ik kom er wel)
Lastig dat niet eentje van de zoons krullen heeft. Nu kan ik ze niet uit elkaar houden. Hopelijk houdt John Ross zijn hoed op.
Ik vind hier dingen van.
Oh ik ben zo verliefd op John Ross'
Ah, wat is JR sr toch weer zijn heerlijk verknipte zelf als toen
Ik mis toch wel een aantal mensen. Waar is Pam? Cliff Barnes? Ray? Lucy?
Ik vind hier dingen van.
Sinds wanneer kan iemand over glas lopen?? En ligt er geen glas op de grond als er iemand ( de inbreker) door het raam springt??? Oeps en het raam is nog heel....
Ray en Lucy waren op de bruiloft. Onherkenbaar oud bijna...
quote:capricorn schreef op 04 september 2012 @ 21:28:

Ray en Lucy waren op de bruiloft. Onherkenbaar oud bijna...

Sabeltand, er is een 'nieuwe' Pamela.

Bij Lucy moest ik ook even goed kijken en toch is er nog wel herkenning in haar gezicht. Ray zag ik gelijk.

Ik vind het leuk hoor, ga zeker vaker kijken
Maar wat is er dan met Pam gebeurd? Is ze dood?
Ik vind hier dingen van.
JR is onnavolgbaar goed. (nou ja, Larry Hagman speelt hem goed) Heb de 'oude' Dallas tot en met de films gevolgd.

John Ross kan denk ik, de serie verder goed "dragen" in slechtheid. Ik weet niet wie de acteur is, maar ik vind 'm goed! hij heeft 'badboy' echt op zijn voorhoofd staan.

Christopher is té" glad goed/ braaf". krijg een beetje de kriebels van 'm.

Wat me in negatieve zin opvalt: bijna alle oudere acteurs hebben een botox of anderszins plastische chirurgie genomen. Erg jammer, ik denk dat ze mooier oud waren geworden zonder. Vooral bij Sue Ellen(linda Gray) zit het trekken met haar mond me erg in de weg.

Ik heb een beetje moeite met met te vereenzelvigen met de jongere generatie (ben zelf 45). ik snap dat ze de jeugd willen aantrekken maar ik denk dat ze er beter aan hadden gedaan om pakweg een generatie later te pakken,zo ca 35 jaar, met misschien zelf ook al kinderen. Leeftijdstechnisch zou dat ook beter kloppen.

Zowel Rebecca als Elena pakken me nog niet echt.

De verhaallijn vind ik tot nu toe wel goed, maar of ik 'm blijf volgen, weet ik niet.

dus ik twijfel nog. Ga gauw verder kijken!
Sue Ellen had altijd al een bibberbekkie. Vind dat ze er voor haar leeftijd nog goed uitziet.
Meiroosje, mss is dat bewust gedaan om zowel de 'vroegere' generatie als de huidige aan te trekken. Goed voor de kijkcijfers.

Tenminste, mij heeft het dus getriggerd om te kijken, júist omdat er nog een aantal van de oude garde in meespelen.

De nieuwe dames/aanhang kan ik ook nog niet zo goed plaatsen.

Waar de oude Pamela is gebleven? Zou ik ook wel willen weten
Pamela die oude is weg omdat ze te veel botox heeft ingespoten. Serieus, Victoria Principal lijkt totaal niet meer op Pamela. Logisch dat ze ouder is en een beetje botox gebruikt, zeker als actrice, maar ze lijkt er niet meer op.

Dit heb ik uit de TV-Krant.
Ah, een tipje op Wiki over Pamela, even doorscrollen naar Reception: Pamela
Ik heb voor de zekerheid ook gegoogled, moet je eens bij de afbeeldingen kijken
quote:steph schreef op 04 september 2012 @ 22:25:

Pamela die oude is weg omdat ze te veel botox heeft ingespoten. Serieus, Victoria Principal lijkt totaal niet meer op Pamela. Logisch dat ze ouder is en een beetje botox gebruikt, zeker als actrice, maar ze lijkt er niet meer op.

Dit heb ik uit de TV-Krant.

Ben ik wel benieuwd hoe erg het dan moet zijn want heb even gegoogled en dan afbeeldingen en vond het nog wel meevallen.

Edit: heb ik vast niet heel erge foto's gezien
quote:Dibbes1 schreef op 04 september 2012 @ 22:31:

[...]

Ben ik wel benieuwd hoe erg het dan moet zijn want heb even gegoogled en dan afbeeldingen en vond het nog wel meevallen.

Edit: heb ik vast niet heel erge foto's gezien Lijkt ze nog op Pamela?
Ik vond het geweldig toen JR er aan kwam lopen met zijn looprek. Schitterend hij is zijn oude streken nog niet verleerd, maar John Ross onderschat hem!

Ik ben weer helemaal into Dallas!
Plaatje werkt niet.
Ik moest er even inkomen maar vond het toch weer leuk om de oude cast te zien. Jammer dat Pamela er niet meer bij is, die Annie kan ik me niet herinneren van de oude serie. Christopher vind ik ook te braaf overkomen, John Ross vind ik wel goed gecast voor de rol.
Ik vond Pamela vroeger zoooo mooi.
Ik vind hier dingen van.
quote:layla1969 schreef op 04 september 2012 @ 22:38:

Ik moest er even inkomen maar vond het toch weer leuk om de oude cast te zien. Jammer dat Pamela er niet meer bij is, die Annie kan ik me niet herinneren van de oude serie. Christopher vind ik ook te braaf overkomen, John Ross vind ik wel goed gecast voor de rol.Annie is nieuw, deed vroeger nog niet mee.
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 september 2012 @ 22:39:

Ik vond Pamela vroeger zoooo mooi.Ik ook, vooral toen ze in de Privé stond met truien van Koos van den Akker. Die kon je toen zelf breien, eentje was in pasteltinten en de ander in een soort framboos/ kersenrood. Zie het nog zo voor me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven