Entertainment alle pijlers

Van Haersma Buma!! ;)

05-09-2012 19:07 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op het Samson topic:

Ik vind van Haersma Buma hot! Hij is niet super aantrekkelijk, maar heeft wel 'iets' wat aantrekkelijk is.

Wat jullie?
die neus bedoel je? Nah, niet echt mijn ding.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Zeer niet aantrekkelijke man.
Maar wel met humor
Hij spreekt als een hijgende gristen. Heb er nog niet over gefantaseerd hoe dat fluisterend in mijn oor moet klinken.

Verder heeftie een kop als een makreel.
Grote neus.... Grote voeten!
quote:vlaatje schreef op 05 september 2012 @ 19:13:

Grote neus.... Grote voeten!
quote:Cateautje schreef op 05 september 2012 @ 19:12:

Hij spreekt als een hijgende gristen. Heb er nog niet over gefantaseerd hoe dat fluisterend in mijn oor moet klinken.

Verder heeftie een kop als een makreel.
Hahahhaa Cateautje!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik vind het vooral sjielig dat hij een topic krijgt op Entertainment en niet eens op Actueel.
Ik vind hem echt niet aantrekkelijk.... En ik denk ook steeds dat hij homo is, geen idee waar dat vandaan komt hoor en ook niet of er ook maar iets van waarheid inzit.... ik heb dat bij Wilders ook.
anoniem_158340 wijzigde dit bericht op 05-09-2012 19:19
Reden: typfoutje
% gewijzigd
quote:Courage_ schreef op 05 september 2012 @ 19:19:

Ik vind het vooral sjielig dat hij een topic krijgt op Entertainment en niet eens op Actueel. Als het op actueel wordt gezet dan zetten de mods het op het prikbord, speciaal voor TO
quote:tequilavixen schreef op 05 september 2012 @ 19:19:

Ik vind hem echt niet aantrekkelijk.... En ik denk ook steeds dat hij homo is, geen idee waar dat vandaan komt hoor en ook niet of er ook maar iets van waarheid inzit.... ik heb dat bij Wilders ook.

Is jou ook opgevallen dat Wilders zijn kapsel, dat vroeger nog wel wat weerbarstige krullen had, steeds meer op de Elnett-coupe van ons aller Bea gaat lijken? Ik denk dat het daardoor komt.

Waardoor het bij Buma komt, weet ik niet hoor. Misschien wel om de reden die Cateautje aangeeft.
quote:tequilavixen schreef op 05 september 2012 @ 19:19:

Jaaaaa, dat denk ik ook , van dat homo zijn, maar hij heeft een gezin.

Niet dat, dat wat zegt natuurlijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:qwerttu schreef op 05 september 2012 @ 19:23:

[...]

Is jou ook opgevallen dat Wilders zijn kapsel, dat vroeger nog wel wat weerbarstige krullen had, steeds meer op de Elnett-coupe van ons aller Bea gaat lijken? Ik denk dat het daardoor komt.

Waardoor het bij Buma komt, weet ik niet hoor. Misschien wel om de reden die Cateautje aangeeft.

Haa ja die krijgt inderdaad een Bea kapsel.... heeft misschien wel met ambitie te maken hahaha

Maar denk dat het bij Buma inderdaad in de stem zit, hoe belachelijk dat ook is...
quote:Cateautje schreef op 05 september 2012 @ 19:12:

Verder heeftie een kop als een makreel.Wèl een makreel op het droge, hè Cateau?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:qwerttu schreef op 05 september 2012 @ 19:23:

[...]

Waardoor het bij Buma komt, weet ik niet hoor. Misschien wel om de reden die Cateautje aangeeft. Denk het wel. Luister maar een s goed naar hem. In de jaren 70 spraken alle wedergeboren gristenen zo en het lijkt verdomd veel op nichtenpraat.
God is vast ongelukkig met Sybrand als uitkomst van de schepping
quote:Eindeloos schreef op 05 september 2012 @ 19:26:

[...]

Wèl een makreel op het droge, hè Cateau? Gerookt.
Ja ik ook, BEN HELEMAAL WEG VAN HEM
Weinig medestanders dus zo te merken.

weet niet, vind zijn mond heel schattig. En zijn ogen vind ik ook prettig. Hoe dan ook, ik zal wel een rare smaak hebben.

Hij lispelt wel ja..
Zie je, daar heb je het al...
http://heinscatchup.wordp ... sybrand-van-haersma-buma/
Ik kan niet zeggen dat ik hem aantrekkelijk vind. Komt omdat hij lijkt op één van onze "bazen". Maar ik vind hem erg netjes en voorkomend. Echt CDA. Ik vind hem niet verkeerd. Ik vind het juist wel een welkome afwisseling: keurig en netjes ipv hard schreeuwen ed.

Denk dat zijn afkomst (zoon van burgemeester) hem wel erg gevormd heeft. In die tijd moest je erg keurig zijn natuurlijk. Niets mis mee.
Ja, maar heel keurig en woest aantrekkelijk staan in mijn woordenboek echt op héél andere bladzijden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven