Entertainment alle pijlers

Van Haersma Buma!! ;)

05-09-2012 19:07 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op het Samson topic:

Ik vind van Haersma Buma hot! Hij is niet super aantrekkelijk, maar heeft wel 'iets' wat aantrekkelijk is.

Wat jullie?
quote:Cateautje schreef op 05 september 2012 @ 20:06:

[...]

Nou, langs het kwijl van Bleeker, ga je als een speer.Ik weet niet hoor, maar dat gezemel van Knevel laat ook zo z'n slijmsporen achter...
quote:qwerttu schreef op 05 september 2012 @ 20:07:

[...]

Ik weet niet hoor, maar dat gezemel van Knevel laat ook zo z'n slijmsporen achter...Jawel, maar dan van het meer kleverige soort.
Gátver, Lotteke. Nu heb ik dus beeld van sandwichseks met Bleeker en Knevel.

Niet dat ik weet hoe dat eruit ziet hoor.

Edit: sandwichseks in het algemeen dus.
Ja, ik dacht, ik kom eens een topic binnenvallen. Dan doe ik het goed ook
Knevel is nog maagd, dat kan gewoon niet anders.
Nog erger, moet je 'm eerst nog uitleggen wat 'ie moet doen ook...
Nee Andries, nee, niet daar. Beetje meer naar rechts..
Gelukkig weet Henkie de Hengst wel van wanten
Hallo?!
quote:lottekeNL schreef op 05 september 2012 @ 20:10:

Nee Andries, nee, niet daar. Beetje meer naar rechts..Die gaat zingen voordat die de kerk in gaat. Zeker weten.
Sandwichsex met Knevel en Bleeker...

Knevel durft je niet aan te kijken, knippert om de haverklap met z'n ogen, kijkt woest om zich heen van de schrik en prevelt snel een schietgebedje...

Bleeker hoor je achter je briezen, dat ie het gaatje niet kan vinden.........................

Op zich wel logisch dat Bleeker het gaatje niet kan vinden. Mijn billen krampen onwillekeurig samen als ik die man op tv zie.
Knevel heeft in gesprekken op tv altijd zo'n priemende vinger. Ik hoop dat hij die bij zich houdt...
Hallo?!
Heerlijk topic.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2012 @ 19:12:

Hij spreekt als een hijgende gristen. Heb er nog niet over gefantaseerd hoe dat fluisterend in mijn oor moet klinken.

Verder heeftie een kop als een makreel.
Vind het ook een leuke man. Leuke glimlach. Goed gezicht voor het CDA. Maar ik ga stemmen op Samsom. Nog meer een leukerT.
quote:_Doortje_ schreef op 05 september 2012 @ 20:19:

Knevel heeft in gesprekken op tv altijd zo'n priemende vinger. Ik hoop dat hij die bij zich houdt...Misschien kan 'ie Thijs vd Brink meenemen om zijn handje vast te houden? Twee vliegen in één klap: hij wat ondersteuning bij zijn eerste keer en jij weet zeker dat hij zijn priemende vingertje thuis houdt.
Duopresentatieseks
quote:fleur_ schreef op 05 september 2012 @ 20:23:

Vind het ook een leuke man. Leuke glimlach. Goed gezicht voor het CDA. Maar ik ga stemmen op Samsom. Nog meer een leukerT. Je stemt toch niet vanwege het uiterlijk? Het gaat waar hij/zij voor staat.
quote:steph schreef op 05 september 2012 @ 20:25:

[...]

Je stemt toch niet vanwege het uiterlijk? Het gaat waar hij/zij voor staat.Tuurlijk niet. Johnny Depp for president. Tsssk.
Buma's ogen zeggen alles, dus TO hoeft niet te luisteren. In dit topic gaat het meer om standjes dan om standpunten
Hallo?!
quote:Cateautje schreef op 05 september 2012 @ 20:26:

[...]

Tuurlijk niet. Johnny Depp for president. Tsssk.En Brad Pitt niet te vergeten.
quote:steph schreef op 05 september 2012 @ 20:25:

[...]

Je stemt toch niet vanwege het uiterlijk? Het gaat waar hij/zij voor staat.Ja eh het oog wil ook wat hoor zeker na Balkenende.!
quote:teardrop-viva schreef op 05 september 2012 @ 20:31:

[...]

Ja eh het oog wil ook wat hoor zeker na Balkenende.!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven