Entertainment alle pijlers

willen is terug

05-09-2012 20:57 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Lange frans heeft weer een nieuw nummer: willem is terug.

Hij is vandaag gratis te bekijken, en te zien op yoetoebe http://youtu.be/AIg7xbAtd_A

Wat vinden jullie van dit nummer? ik vind het een smerig nummer vooral omdat hij rapt met een smerige man!!!1
Even in de vaatwasser dan.
Ongedoucht? Ieuw.
Serieus? *gaapt uitgebreid*

Moet lange fransie helemaal zelf weten, maar smakeloos is het wel
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Overigens geloof ik niet dat het echt Holleeder is. Bij 538 vanmiddag heeft niemand hem gezien.
Hahahaha

De operatie aan m'n hart duurde een uur of 8

Omdat de arts 7 uur aan het zoeken was waar die zat

Maar daar kan ik wel om lachen

Voor de rest; Maakt me echt geen bal uit wie wat of waar over Zingt. Ik luister toch alleen muziek wat ik lekker vind om te luisteren
Lange Frans had het beter z'n vrouw kunnen laten doen. Die is meer gangster dan Frans..
Willen?
Willempje is tegenwoordig ook columnist, bij de nieuwe revu.

Hoera voor hem, lutser.
Tja, ik vind het best aardig klinken eigenlijk. Maar ik vind Willem Holleeder ook eigenlijk niet eens zo 'n hele verkeerde vent. Heb het boek overcde Heineken-ontvoering een aantal keren gelezen en op de een of andere manier krijg je bijna sympathie voor die ontvoerders. Ja, het zijn criminelen en wat ze hebben gedaan is niet goed. Maar het was me toch een ingenieuze ontvoering en zo goed en slim...tja, knap wat dat betreft.
En dat Heineken en zijn chauffeur daar hun leven lang last van hebben gehad, maakt natuurlijk niets uit? Heb je gezien waar ze wekenlang opgesloten hebben gezeten?

Rare mensen die Holleeder zo verheerlijken...
Die man heeft die mensen en hun geliefden heel wat leed veroorzaakt, en dat hij zo wordt geromantiseerd en hij en anderen daar nu geld aan verdienen vind ik smakeloos. Bah.
quote:lottekeNL schreef op 05 september 2012 @ 21:15:

Die man heeft die mensen en hun geliefden heel wat leed veroorzaakt, en dat hij zo wordt geromantiseerd en hij en anderen daar nu geld aan verdienen vind ik smakeloos. Bah.justitie krijgt nog 18 miljoen van hem, dus laat hem lekker legaal geld verdienen, goed voor de bv nederlanden.
quote:louisavuitton schreef op 05 september 2012 @ 21:15:

En dat Heineken en zijn chauffeur daar hun leven lang last van hebben gehad, maakt natuurlijk niets uit? Heb je gezien waar ze wekenlang opgesloten hebben gezeten?

Rare mensen die Holleeder zo verheerlijken...Ik verheerlijk helemaal niemand hoor. Maar lees het boek maar eens zou ik zeggen. Dat geeft toch een ander beeld dan gewoon een stel ontvoerders die iemands leven hebben getekend. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb verder niks met Willem maar dat boek geeft gewoon wel een andere kijk op alles dan ik voorheen dacht.
quote:louisavuitton schreef op 05 september 2012 @ 21:15:

Rare mensen die Holleeder zo verheerlijken...

Eens.

Als een held wordt 'ie gevierd. Laatst iemand op mijn fb, op de foto met WH. Was hij trots op.

Onbegrijpelijk.
Willem niet een verkeerde vent???

Buiten de ellende die hij Heineken en chauffeur heeft aan gedaan (en beide families) heeft hij nog veel meer ellende veroorzaakt.
quote:galadriel schreef op 05 september 2012 @ 21:25:

Willem niet een verkeerde vent???

Buiten de ellende die hij Heineken en chauffeur heeft aan gedaan (en beide families) heeft hij nog veel meer ellende veroorzaakt.

Iedereen die hem ontmoet, beschrijven hem inderdaad als zeer aardige en liefdevol man en een hondstrouwe vriend(wat hij ook bewezen heeft).

Ik zag hem laatst in de jordaan met twee meisjes(zijn nichtjes bleek later) en hij was super leuk met hem, een echte oom.

Maar het blijft een smerige man.
quote:Ivetje schreef op 05 september 2012 @ 21:12:

Tja, ik vind het best aardig klinken eigenlijk. Maar ik vind Willem Holleeder ook eigenlijk niet eens zo 'n hele verkeerde vent. Heb het boek overcde Heineken-ontvoering een aantal keren gelezen en op de een of andere manier krijg je bijna sympathie voor die ontvoerders. Ja, het zijn criminelen en wat ze hebben gedaan is niet goed. Maar het was me toch een ingenieuze ontvoering en zo goed en slim...tja, knap wat dat betreft. verder alles goed?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:legerwoman schreef op 05 september 2012 @ 21:33:

[...]

Iedereen die hem ontmoet, beschrijven hem inderdaad als zeer aardige en liefdevol man en een hondstrouwe vriend(wat hij ook bewezen heeft).

Ik zag hem laatst in de jordaan met twee meisjes(zijn nichtjes bleek later) en hij was super leuk met hem, een echte oom.

Maar het blijft een smerige man.Dat dus, volgens mij is het op zich best een aardige man tegenover familie en vrienden enzo. En zo komt hij dus ook over in dat boek, vandaar mijn reactie dat het me nog niet eens zo'n verkeerde vent lijkt. Tuurlijk is het een crimineel en heeft hij foute dingen gedaan. Maar ik denk dat je dat best snel vergeet als je hem echt kent. Zo'n type is het nl wel heb ok het idee, zo iemand die heel aardig is en als normaal overkomt. Zolang je geen ruzie met em hebt zit je goed zeg maar
quote:nouschi schreef op 05 september 2012 @ 21:39:

[...]

verder alles goed?Er staat "bijna sympathie" he
quote:Ivetje schreef op 05 september 2012 @ 21:23:

[...]

Ik verheerlijk helemaal niemand hoor. Maar lees het boek maar eens zou ik zeggen. Dat geeft toch een ander beeld dan gewoon een stel ontvoerders die iemands leven hebben getekend. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb verder niks met Willem maar dat boek geeft gewoon wel een andere kijk op alles dan ik voorheen dacht.Sorry, maar hoe meer je het uitlegt hoe minder ik het begrijp...
quote:Ivetje schreef op 05 september 2012 @ 21:40:

[...]

Dat dus, volgens mij is het op zich best een aardige man tegenover familie en vrienden enzo. En zo komt hij dus ook over in dat boek, vandaar mijn reactie dat het me nog niet eens zo'n verkeerde vent lijkt. Tuurlijk is het een crimineel en heeft hij foute dingen gedaan. Maar ik denk dat je dat best snel vergeet als je hem echt kent. Zo'n type is het nl wel heb ok het idee, zo iemand die heel aardig is en als normaal overkomt. Zolang je geen ruzie met em hebt zit je goed zeg maar Hitler was vast ook reuze lief voor zijn moeder en missEva.
En nee, ik vergelijk WillemH niet met Hitler, maar over élk mens valt doogaans ook wel iets aardigs te zeggen he.
quote:Ivetje schreef op 05 september 2012 @ 21:40:

[...]

Dat dus, volgens mij is het op zich best een aardige man tegenover familie en vrienden enzo. En zo komt hij dus ook over in dat boek, vandaar mijn reactie dat het me nog niet eens zo'n verkeerde vent lijkt. Tuurlijk is het een crimineel en heeft hij foute dingen gedaan. Maar ik denk dat je dat best snel vergeet als je hem echt kent. Zo'n type is het nl wel heb ok het idee, zo iemand die heel aardig is en als normaal overkomt. Zolang je geen ruzie met em hebt zit je goed zeg maar Maar ook al ga je goed met hem om, dan vergeet je toch niet wat hij (in het verleden) heeft gedaan? Kijk, hij heeft zijn straf uitgezeten en dat hij nu zo leuk met zijn nichtjes over straat doet, doet niets af aan wat hij in het verleden heeft gedaan. Allemaal prima. Dat mensen, waaronder Lange Frans en al die andere BN-ers' hem nu zo op een voetstuk zetten, daar begrijp ik niets van.
Willen is terug....

Boem is ho

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven