Contact grillplaat

06-09-2012 15:35 16 berichten
Pas heb ik een contact grillplaat van Princes gekocht. Na een keer gebruiken is ie stuk. Als ik naar de winkel ga, wil ik vragen of ik het door een andere mag ruilen. Weten jullie een goede grillplaat die groot genoeg is voor 4 hamburgers?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een nieuwe van Philips, ideaal ding! Hij is wel groot, ik weet niet of je dat wilt, en natuurlijk ook duurder dan een Princess.
Welke heb je?
wij hebben er ook eentje van princess (elektrisch) en die doet het al jaren hoor. mijn vriend is verknocht aan het onding (sorry maar ik heb er iets tegen), alleen wordt hij maar sporadisch uit de kast gehaald.

maar ik denk dat als je hem veel wilt gebruiken je inderdaad beter voor een wat duurder merk kan gaan. wij hebben ook een losse gietijzeren grilplaat die je over je gaspitten heen kan zetten, die wordt hier wel heel intensief gebruikt.
Lekker slim, het is een Tefal Minute grill heet hij.
Intensief ga ik het niet gebruiken, maar wel vaak. Hamburgers voor de kinderen en vis en gamba's voor mij.
Ik hoop dat ik een andere kan krijgen. Ik vond de princess klein.
Welk type heb je nu? Ik heb namelijk heel toevallig net een uurtje geleden een Princess contactgrill op internet besteld! Ik mag toch hopen dat die vaker mee gaat dan één keer...
Het is de Classic grill
Die is idd wel wat klein, ik heb een andere (grotere) besteld:

http://www.kijkshop.nl/pr ... ess-contact-grill-112401/
De Tefal heeft 3 standen en grillplaten die je er heel makkelijk af kan halen. Je kan er minstens 12 grote bbq-spiezen op kwijt en ook voor tosti's is hij ideaal. Die zijn als hij heet is in een minuut klaar.
Ik zal kijken, maar ik weet niet of ik een andere merk/model krijg. Ik ga nu naar de winkel.
Succes!
Je dient de verkoper in staat te stellen om het artikel te repareren. Lukt dit niet binnen een reeële tijd dan heb je recht op hetzelfde artikel. Wil je een ander dan kun je vragen of dit (indien nodig met bijbetalen) mogelijk is. Dit is dan servcie van de verkoper, geen verplichting.
Dat weet ik, Dahlia. Daarom wist ik het niet zeker. Ik heb een andere gekregen. Het is een Russel Hobbs geworden, twee keer duurder maar ook groter en steviger.
Deze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven