Gezondheid alle pijlers

Gênant; plassen

06-09-2012 13:25 70 berichten
Wat me nu is overkomen...

Ik was bij een vriendin op bezoek geweest, daar nog even naar de wc geweest en daarna naar huis. Onderweg in de file gekomen en ik moest toch nodig plassen! Zo nodig, ik kon het niet meer ophouden en ik kon de auto ook niet aan de kant zetten. Uiteindelijk plaste ik dus in mijn broek Toen ik thuis de auto uit stapte kwam er nog een hele sloot achter aan

Dit is me nog nooit overkomen. Ik schaam me echt kapot. Ik ben niet zwanger en ook nooit problemen gehad met het ophouden van mijn plas.

Wie heeft dit ook weleens meegemaakt? Ik ben er helemaal door van slag....
Bedankt voor de link, famke76. Ik heb ook erg moeten lachen. Gelukkig ben ik niet de enige.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 06 september 2012 @ 13:50:

In de file kun je toch gewoon naar de vluchtstrook en daar even achter je auto tussen de deuren gaan zitten piesen. Zou er echt schijt aan hebben dat men dat ziet, liever dat dan m'n kleren en auto onder piesen.Denk dat ik liever net als TO met een plastic tasje zou gaan rommelen en hopen dat de 'schade' beperkt blijft. Wil niet het risico lopen dat een één of andere lolbroek een foto/filmpje maakt en dat ergens op internet dumpt.
quote:Circulair schreef op 06 september 2012 @ 15:51:

[...]

Denk dat ik liever net als TO met een plastic tasje zou gaan rommelen en hopen dat de 'schade' beperkt blijft. Wil niet het risico lopen dat een één of andere lolbroek een foto/filmpje maakt en dat ergens op internet dumpt.Als je je auto op de vluchtstrook rijdt en dan beide deuren aan de bijrijderskant open zet (of kont van auto schuin tegen vangrail als je maar 1 deur hebt) dan kun je daartussen gaan zitten en zit je uit het zicht
quote:helene31 schreef op 06 september 2012 @ 13:59:

[...]

Nou, ik dus.

Nog nooit gehad. Weleens opgehouden tot ik er buikpijn van kreeg.

TO, wat vervelend voor je. Ik las hier een tijd terug een soortgelijk topic. Die persoon heeft de auto professioneel laten reinigen en verteld dat er een hond zijn behoefte op de stoel had gedaan. Misschien een tip?

Dit verhaal kan ik me ook nog herinneren..

Maar echt rot voor je!!!
hahahaha! zie het al voor me,

Zelf nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik toch geprobeerd had een tankstation te bereiken. en anders inderdaad, wat jij hebt gedaan. Schone kleren ,douche, auto schoonmaken niemand die het ziet en weet!

Alleen wij nu, maar we kennen je toch niet!

Joh, maak je niet zo druk. Jij was het kwijt hahah!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dat is ook een goede ja!

hahaha, je hond de schuld geven. En goed laten reinigen door bedrijf! Misschien een tip?!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Maargoed op de snelweg heb je dus mogelijkheden zat. Vraag me af waar de TO zich bevond, als er absoluut geen 'uitweg' was.
quote:elninjoo schreef op 06 september 2012 @ 13:50:

In de file kun je toch gewoon naar de vluchtstrook en daar even achter je auto tussen de deuren gaan zitten piesen. Zou er echt schijt aan hebben dat men dat ziet, liever dat dan m'n kleren en auto onder piesen.als de file compleet stilstaat kan dat op de linkerbaan ook hoor..voorportier en achterportier open en ertussen gaan zitten..heb het een keer in een tunnel gehad. Op zo'n moment is het trouwens wel fijn als je een 4-deurs auto hebt
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ik heb wel ooit eens gehad, op weg naar Frankrijk vroeger, dat ik inene echt ontzettend nodig moest plassen. Zo nodig dat ik niet eens meer mijn schoenen aan kon trekken. Ik ben op sokken naar de wc gehold. Wel gehaald gelukkig.
quote:KatVonDee schreef op 06 september 2012 @ 13:45:

Ik denk dat ik met alarm lichten aan over de vluchtstrook naar de dichtbijzijnde tankstation was gereden. Liever een enorme boete dan een auto vol pis.dit dus..
En inderdaad verder niet zo druk over maken, we zijn maar mensen ;)

Maar, heb je geen beginnende blaasontsteking of iets dergelijks? Omdat je echt niet meer op kon houden..

Ik heb namelijk zelf een kleine blaas en moet dus nogal vaak naar het toilet, maar nooit zo erg dat ik het ineens niet meer op kan houden..

Als ik echt heel nodig zou moeten, dan zou ik gewoon gaan.

Was zo de berm ingegaan, anderszijds, ik was er niet bij!

Maar, genant vind ik het niet.

Ik zou bij zo'n reinigingsbedrijf gewoon zeggen dat het de hond was (ik in de trant van; territorium ofzo..;) )
quote:traldiedal schreef op 06 september 2012 @ 19:01:

[...]

dit dus..

Ik had al geschreven dat dit niet mogelijk was. Ik zat op een provinciale weg met een soort Steile wal ernaast. Ik kon niet de berm in daar. Ook kon ik niet op de weg stoppen, omdat de file wel reed en dan kan je gewoonweg niet midden op de weg stoppen. Daarnaast kon de linkerberm niet, omdat er veel verkeer van de andere kant kwam en er een doorgetrokken streep stond.

Daarvoor was ik wel op de snelweg, maar toen dacht ik dat ik het nog wel zou redden tot thuis (niet wetende dat er file was en dat ik nog veel langer in de auto zou zitten) Na. Die weg was wel een tankstation, maar toen was het helaas al te laat...

Maar goed, ik ben het alweer vergeten en mij gaat dit niet meer overkomen.

Een blaasontsteking? Ik zal het even in de gaten houden, want dat Zou natuurlijk kunnen.
O ja, twee deuren openzetten was ook niet gegaan.ik rijd in een tweedeurs auto.

De auto heb ik al schoongemaakt, hij was helemaal niet zo nat. Het meeste lag namelijk naast de auto.
quote:truffelmaffia schreef op 06 september 2012 @ 15:10:

[...]

Ehm... ik!

Hoe nodig ik ook moest, ik heb het nooit laten gebeuren dat ik in mijn broek plaste.dan heb jij nog nooit nodig gemoeten..
Inderdaad!
Nooit gehad

Wel eens dat ik thuis kwam en echt in galop naar de wc moest, deuren open laten staan, kat aan de kant geschopt, deed onderweg broek al open, en met een zucht van verlichting op de wc gesprongen
Als ik veel wandel gaan mijn darmen soms werken.

Was een keer een stevige wandeling aan het doen, precies halverwege beginnen opeens mijn darmen te rommelen...dus flink doorlopen, maar moest echt zo nodig poepen opeens

Even doorgelopen, want ik liep net op een vlak stuk, buikpijn, billen bij elkaar, 100 meter verder lag een grote hoop grond van een boer, dus daarachter (was gelukkig alleen een fietspad) gaan zitten.

natuurlijk geen zakdoekjes bij me, billen afgeveegd met gras...echt stumperig allemaal

Sta ik op, kijk ik om, zie ik op een paar honderd meter afstand een man staan vissen.... , nouja geen idee of hij het heeft gezien, maakte me ook niet uit, ik kon lekker doorlopen
klik hier voor oplossing
.
quote:Mevrouw75 schreef op 06 september 2012 @ 19:44:

[...]

dan heb jij nog nooit nodig gemoeten..Dan zou jij even mijn latere reactie kunnen lezen. Ik heb wel degelijk momenten gehad dat ik heel erg nodig moest plassen.
Met plassen gelukkig (nog) nooit meegemaakt, maar met diarree heb ik al verschillende ongelukjes gehad omdat ik de wc niet meer haalde. Gelukkig is dat tot nu toe alleen nog maar gebeurd terwijl ik thuis was.

Wat me wel regelmatig gebeurd is dat ik, als ik bijvoorbeeld hard moet niesen of hoesten, een straaltje plas voel lopen. Lang leve de inlegkruisjes .
Oh, pffff ik nu met 36 weken zwanger. Het is een ramp! Als ik zonder kleingeld op zak de deur uit ben raak ik al in paniek want 10 tegen 1 dat ik ineens een wc moet hebben. Ophouden is geen optie want dat gaat zo'n pijn doen dat ik nauwelijks meer kan lopen.

Niezen ga ik het al helemaal niet over hebben......het is al meerder keren mis gegaan in ieder geval!
Wat ik wel grappig vind, is dat zoveel mensen zich blijkbaar schamen voor ongelukjes of voor hoogdringendheden waar ze helemaal niets kunnen aan doen. Dingen die buiten je wil om plaats vinden, en die bovendien iedereen vroeg of laat wel eens meemaakt of bijna meemaakt. Maar langs de andere kant schamen ze zich dan totaal niet voor gedragingen die wel bewust gestuurd worden, en waar soms het etiket 'geen stijl' op mag :-) Bijvoorbeeld bij wijze van spreken de ene dag stoer met je kont half bloot - zo niet helemaal bloot - lopen en de volgende dag je schamen voor een olijke ontsnappende scheet of een auto met vier deuren nodig hebben om gewoon effe te durven plassen :-)
Bij toeval kwam ik deze topic tegen.

Ik ben een tijdje weg geweest van het forum (dit wegens moeilijke prive omstandigheden).

Dit sluit aan bij mijn probleem. In het bijzonder het plassen in de file.

Nog meer mensen met dit probleem.
quote:Suy schreef op 06 september 2012 @ 22:40:

Oh, pffff ik nu met 36 weken zwanger. Het is een ramp! Als ik zonder kleingeld op zak de deur uit ben raak ik al in paniek want 10 tegen 1 dat ik ineens een wc moet hebben. Ophouden is geen optie want dat gaat zo'n pijn doen dat ik nauwelijks meer kan lopen.

Niezen ga ik het al helemaal niet over hebben......het is al meerder keren mis gegaan in ieder geval!Maar als hoogzwangere laten ze je toch wel plassen ook al heb je misschien geen geld mee?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven