Mode & Beauty alle pijlers

hoedvraagje

06-09-2012 15:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rood hoedje gekocht. http://www.expresso.nl/liz-accessoire-r ... oduct/565/

Hij staat leuk, hij zit lekker maar hoe combineer je zoiets?

Ik heb een witte jas. Zoiets: http://t3.gstatic.com/ima ... wYqnLXCeos5Y22UMI2q4t&t=1

Kan dat samen? En hoe dan verder? Een sjaal met een rood accent?

Dank voor de ideeen
Been there, done that, got the T-shirt.
Leuk hoedje! Ik vind hem prima kunnen met de jas en een ander rood accent, (rode schoenen of sjaaltje).

Hij staat volgens mij ook leuk bij een spijkerjasje
Leuk hoedje! Kan volgens mij overal bij, jouw witte jas, een spijkerjasje of juist iets gekleders.

Maar wat een stom filmpje! Ten eerste vind ik die rode outfit niet mooi maar wie maakt er nu een reclame voor een hoed en zet het ding vervolgens niet op . Maar goed, hoedje is leuk!
Daar heb ik m ook al druk over gemaakt Over die stomme foto van dat mens met t hoedje in haar hand. Heb nog gecheckt of het niet per ongeluk toch een tasje was
Leuk hoedje en makkelijk te combineren. Zulke hoedjes droegen jonge dames in de jaren '60. Leuk met andere felle kleuren in grote vlakken. Kobaltblauwe jas bijvoorbeeld. Of met zwart!

Met minirokje of jurkje en dikke gekleurde panty heb je een vrolijke jaren '60 look. En met printjes wordt het meer boho.
Life is too short not to be chique!
hmm laat ik dat maar niet tegen mijn moeder zeggen. Die was bezig met een 'mondriaan'jurkje. Dan maakt ze er spontaan ook een voor mij.

Ik heb wel rode pumps maar daar kan ik helaas niet de hele dag op lopen.

Heb je wat voorbeelden Edina of sites waar ik die kan vinden?
Leuk, Apa!

Rode bloem op je witte jas en dan ben je er al, denk ik.
quote:apatura schreef op 06 september 2012 @ 15:45:

Daar heb ik m ook al druk over gemaakt Over die stomme foto van dat mens met t hoedje in haar hand. Heb nog gecheckt of het niet per ongeluk toch een tasje was
Nu kun je die hoed niet meer dragen met die witte jas zonder herkend te worden door ons
gezellie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven