Curacao

06-09-2012 18:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen in november een weekje naar Curaçao. wat mogen we daar beslist niet missen. We zijn geen zon, zee en strand types.
"Boring conversation anyway"
Wat ga je in curacao doen als je niet van zon, zee en strand houdt? Dat is toch wl het belangrijkste wat daar te beleven is.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat juist naar Curaçao voor zon, zee, strand!



De cultuur/musea heb je gauw gezien hoor, zo groot is het eiland niet.
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je je te pletter vervelen
Als je niet van zon, zee, strand houdt heb je daar niet veel te zoeken denk ik.

Waarom ga je niet naar Cuba? Daar vind je voldoende cultuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Djuuls04 schreef op 06 september 2012 @ 18:43:

Wat ga je in curacao doen als je niet van zon, zee en strand houdt? Dat is toch wl het belangrijkste wat daar te beleven is. Wilde net zeggen..
Om cultuur te snuiven zou ik toch echt wat anders kiezen.



Ik vond Curaçao overigens een heerlijk eiland maar als je niet van duiken/snorkelen/zonnen houdt...neh,dan ben je zo uitgekeken.

November is trouwens een kleffe en natte maand op Curaçao,niet echt joepiedepoepie
http://www.vakantie-curacao.nl/ontdek/activiteiten/



Goede site!
Alle reacties Link kopieren
Het eiland is zwaar overschat, evenals Aruba..

Cultuursnuiven gaat 'm daar ook niet worden..



Het gehalte zon/zee/strand daarentegen wel super te noemen.

Vooral Aruba heeft hele mooie stranden en 'onderwaterwereld'.



Ik vind de mentaliteit op Aruba ook super, je voelt je door het chille gehalte daar, meteen op vakantie.
"We houden niet van zon, zee en strand"

- "Oh, laten we naar de Caribean gaan!"

"Goed idee!"



(in welk universum?)
Alle reacties Link kopieren
Schoonmama gaat mee en die houdt er wel van. Nu wil ik wel een keertje het strand op, maar toch ook wel wat gaan zien in de omgeving. Je gaat me toch niet vertellen dat er helemaal niks te beleven valt verder?

Cuba hebben we ook bekeken en mij lijkt dat veel leuker, maar ja, schoonmams hè.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 06 september 2012 @ 18:58:

"We houden niet van zon, zee en strand"

- "Oh, laten we naar de Caribean gaan!"

"Goed idee!"



(in welk universum?)Ho, ho, we houden wel van de sfeer die er hangt, terrasje, winkelen, relaxte sfeer.
"Boring conversation anyway"
quote:BriannaF schreef op 06 september 2012 @ 18:58:

Schoonmama gaat mee en die houdt er wel van. Nu wil ik wel een keertje het strand op, maar toch ook wel wat gaan zien in de omgeving. Je gaat me toch niet vertellen dat er helemaal niks te beleven valt verder?

Cuba hebben we ook bekeken en mij lijkt dat veel leuker, maar ja, schoonmams hè.

Die kun je toch gewoon in 'n strandhotel parkeren terwijl jullie wat van 't eiland gaan zien?

Geen handige keus om met je schoonmoeder op vakantie te gaan als je niet op dezelfde golflengte zit wat reisbestemming/activiteiten betreft. Jij cijfert nu je eigen wensen weg voor haar, what is in it for you? Of betaalt schoonma het tripje?
Ik vond klein Curaçao echt de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat het makkelijker is om voor een zonliefhebber ook zon, zee, en strand te vinden op een cultuurbestemming, dan andersom. Tenzij Ma het tripje sponsort zou ik wat mooie folders van resorts in Cuba laten zien.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:BriannaF schreef op 06 september 2012 @ 18:58:

Schoonmama gaat mee en die houdt er wel van. Nu wil ik wel een keertje het strand op, maar toch ook wel wat gaan zien in de omgeving. Je gaat me toch niet vertellen dat er helemaal niks te beleven valt verder?jawel
Alle reacties Link kopieren
- Nauurpark bij Westpunt

- Struisvogelfarm (aanrader!)

+ wat tegucigalpa zegt
Alle reacties Link kopieren
quote:BriannaF schreef op 06 september 2012 @ 19:01:

[...]





Ho, ho, we houden wel van de sfeer die er hangt, terrasje, winkelen, relaxte sfeer.Ga dan voor Aruba!
Alle reacties Link kopieren
Oh, met dolfijnen zwemmen!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ook als je niet van het strand houd is curaçao een heerlijk eiland, ik heb mij 14 dagen goed vermaakt en slechts een keer een strand van dichtbij gezien.



Ga lekker rondrijden, bezoek landhuizen, willemstad, shoppen in een van de grotere shopping malls, seaquarium, zwemmen met dolfijnen, de struisvogelfarm,.vlindertuin en dinah veeres.



Veel plezier!
Erger u niet, verwonder u slechts!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 06 september 2012 @ 19:02:

[...]



Die kun je toch gewoon in 'n strandhotel parkeren terwijl jullie wat van 't eiland gaan zien?

Geen handige keus om met je schoonmoeder op vakantie te gaan als je niet op dezelfde golflengte zit wat reisbestemming/activiteiten betreft. Jij cijfert nu je eigen wensen weg voor haar, what is in it for you? Of betaalt schoonma het tripje?



Nee hoor, ze betaalt alleen haar eigen reis. We doen het echt voor haar, ze gaat zo graag op vakantie, maar mijn schoonvader krijgt al heimwee als hij de oprit afrijdt. haar vriendinnen vallen één voor één weg en alleen op vakantie wil ze niet (meer). En ze gaat zo graag, dus nemen we haar een weekje mee. Zo erg vind ik het ook niet, we hebben met ons gezin al een mooie reis gemaakt dit jaar naar Indonesië, dus onze vakantie hebben we gehad.

Wat is klein Curaçao biebeliee?
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
- Een hele lekkere sushibar schijnt daar te zitten.

- Zwemmen met dolfijnen in het Sea Aquarium (als je in Lion Dive zit heb je onbeperkt gratis toegang tot het Sea Aquarium).

- Willemstad bezoeken.

- Met een bootje naar Klein Curacao.

- Drankje drinken op de Boulevard (met die gekleurde huizen en waar de brug soms opengaat).

- Duiken/snorkelen.
Alle reacties Link kopieren
Klein Curacao is een klein eilandje vlakbij Curacao, waar je kan wandelen, zonnen, zwemmen, BBQ'en, krabjes spotten.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens aan, toch nog van alles te beleven buiten het strandgebeuren, dank je wel.
"Boring conversation anyway"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven