Entertainment alle pijlers

Het spijt me...

20-10-2011 21:40 1284 berichten
Volgende week donderdagavond begint het programma 'Het spijt me!' Na een pauze, van ongeveer 18 jaar, komt er een restart van het programma. Overigens nu gepresenteerd door onze überbabe John, alleen dat is het kijken al meer dan waard...

Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.

Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?

Tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Erg hoor!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hij kan niet eens naar zijn ouders kijken

Ah bemoeien heet dat, zulke brieven
Ik snap er niets van. Waarom zeggen die ouders niks over dat ze dat kind wat wilden aandoen?
quote:phoolan schreef op 06 september 2012 @ 20:58:

Waarom zeiden ze dat, pfffff ik wilde ff hersenloos tv kijken na een drukke werkdag
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nou...
quote:kiwibanaansap schreef op 06 september 2012 @ 21:00:

Ik snap er niets van. Waarom zeggen die ouders niks over dat ze dat kind wat wilden aandoen?Selectief geheugen?
quote:phoolan schreef op 06 september 2012 @ 20:58:

Waarom zeiden ze dat, pfffff ik wilde ff hersenloos tv kijken na een drukke werkdagNou! Die moeder kwam bemoeierig, maar best vriendelijk over net. Maar het lijkt toch alsof ze wat essentiële dingen hebben weggelaten in het verhaal!
John moet ondertitelen, met dat kleine mannetje.
Zouden die ouders nog over straat kunnen?
Triest om zó'n jong gezin hiermee weer te confronteren. Laat ze met rust
Frankly my dear, I don"t give a damn
Misschien worden we nu wat wijzer
Pff jeetje wat een verhaal! Dat zou ik me ouders ook never nooit vergeven! Zoiets vergeet/vergeef je niemand.

Benieuwd wat die ouders gaan zeggen....
Sjon is boos
Oh.......
Maar wie heeft dat dan gezegd?!
Wat knap dat dat stel nog de moeite neemt om ze te woord te staan. En dat ze zo kalm blijven.
quote:phoolan schreef op 06 september 2012 @ 21:04:

Maar wie heeft dat dan gezegd?!Zijn zus
quote:phoolan schreef op 06 september 2012 @ 21:04:

Maar wie heeft dat dan gezegd?!Zijn zus. Zijn ouders waren daarbij en hebben niet ingegrepen.
Goed gezegd !!!!!
Aha thanks Liezze

Kun je morgen ook naast me zitten tijdens de managementvergadering pleasee
quote:phoolan schreef op 06 september 2012 @ 21:06:

Aha thanks Liezze

Kun je morgen ook naast me zitten tijdens de managementvergadering pleasee Ja hoor, geen probleem! Noem de tijd en plaats
God wat een verhaal weer O:-
Wat een accent
Jaaa Italianen, niet te vertrouwen!
Jézus, wat zijn dit voor figuren allemaal en qua accenten/stemmen gewoon niet te volgen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven