Entertainment alle pijlers

Nep reclame

07-09-2012 13:22 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pas toen ik het commentaar onder het filmpje las had ik door wat er mis was.

http://www.youtube.com/watch?v=pytmZV0Qs7s
quote:kopieeren schreef op 07 september 2012 @ 14:03:

[...]

Heb je de tijd van wasbord en wringer nog gekend?Ga je eens in de geschiedenis verdiepen (o, nee, dat doe jij al). Je hoeft niet oud te zijn om bepaalde zaken uit een ver verleden te kennen hoor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 07 september 2012 @ 14:05:

[...]

Ga je eens in de geschiedenis verdiepen (o, nee, dat doe jij al). Je hoeft niet oud te zijn om bepaalde zaken uit een ver verleden te kennen hoor!Ik kijk heus niet heel iemand zijn geschiedenis op het viva forum.
quote:_Doortje_ schreef op 07 september 2012 @ 14:01:

[...]

Bij sommige producten staat er heel klein onderin beeld dat het getest is op 78 vrouwen ofzo. Heerlijk representatief onderzoek ook Beter dat het op mensen (die daar dus akkoord mee gaan) is getest dan op dieren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:kopieeren schreef op 07 september 2012 @ 14:07:

[...]

Ik kijk heus niet heel iemand zijn geschiedenis op het viva forum.

Je spoort inderdaad echt niet. Wasborden en wringers staan niet in de geschiedenis op het Viva-forum. Gewoon algemene kennis.

Zit je weer te blowen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 september 2012 @ 14:11:

[...]

Beter dat het op mensen (die daar dus akkoord mee gaan) is getest dan op dieren.Ja, dat hebben ze daarvoor al gedaan!
quote:Fame schreef op 07 september 2012 @ 14:11:

[...]

Je spoort inderdaad echt niet. Wasborden en wringers staan niet in de geschiedenis op het Viva-forum. Gewoon algemene kennis.

Zit je weer te blowen?Ik gebruik geen drugs, jij wel?
Ik bedoelde eigenlijk dat de producten op een veel te kleine groep worden getest om iets zinnigs over de werking ervan te zeggen Testen op dieren vind ik ook stom voor cosmetica
Hallo?!
quote:_Doortje_ schreef op 07 september 2012 @ 14:24:

Ik bedoelde eigenlijk dat de producten op een veel te kleine groep worden getest om iets zinnigs over de werking ervan te zeggen Testen op dieren vind ik ook stom voor cosmetica

Jij bedoelde natuurlijk getest DOOR 78 vrouwen, niet OP 78 vrouwen.

En dan is die 78 nog veel, ik zie vaker aantallen staan onder de 25. Heel geloofwaardig ja. (de moeder en de zus van de directeur etc.)
(heeft nu wel beeld van 78 vrouwen opgesloten als proefkonijn in een labaratorium)
quote:viennas schreef op 07 september 2012 @ 14:39:

[...]

Jij bedoelde natuurlijk getest DOOR 78 vrouwen, niet OP 78 vrouwen.

En dan is die 78 nog veel, ik zie vaker aantallen staan onder de 25. Heel geloofwaardig ja. (de moeder en de zus van de directeur etc.)Ja dat
Hallo?!
Zoveel vrouwen heb je toch niet nodig om cosmetica op te testen?
quote:kopieeren schreef op 07 september 2012 @ 14:44:

Zoveel vrouwen heb je toch niet nodig om cosmetica op te testen?Nee hoor. Cosmetica hoeft eigenlijk helemaal niet getest te worden joh.
quote:viennas schreef op 07 september 2012 @ 14:48:

[...]

Nee hoor. Cosmetica hoeft eigenlijk helemaal niet getest te worden joh.Als man weet ik daar ook niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven