Filmpjes in PowerPoint

07-09-2012 16:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week moet ik een presentatie geven. Hiervoor heb ik een PowerPoint-presentatie gemaakt. In mijn presentatie wil ik een aantal filmpjes vanaf mijn fototoestel zetten. Nu heb ik op mijn werk geprobeerd de filmpjes af te spelen, maar dit lukte niet. Kan dit soms komen doordat de filmpjes alleen op mijn computer thuis staan? Thuis speelt PowerPoint de filmpjes traag af. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Alvast bedankt!
Mogelijkheden:

- Filmpjes op youtube uploaden en dan plakken in pp.

- Eventueel als het echt niet lukt een link naar yt in je pp zetten.

- Kwaliteit van je film bewerken zodat je computer minder geheugen gebruikt en sneller afspeelt.
Kun je Youtubefilmpjes in je PP plakken dan?
Ja dat kan wel, maar dan moet je wel internet hebben op de plek waar je de presentatie gaat geven.
Ja, maar dat is toch als je een link in de presentatie zet? Een heel filmpje zou handig zijn, juist voor als internet moeilijk doet op locatie.
Je moet inderdaad de filmpjes ook op de computer hebben waarop je de pp presentatie geeft.
quote:linguaal schreef op 07 september 2012 @ 16:30:

Volgende week moet ik een presentatie geven. Hiervoor heb ik een PowerPoint-presentatie gemaakt. In mijn presentatie wil ik een aantal filmpjes vanaf mijn fototoestel zetten. Nu heb ik op mijn werk geprobeerd de filmpjes af te spelen, maar dit lukte niet. Kan dit soms komen doordat de filmpjes alleen op mijn computer thuis staan? Thuis speelt PowerPoint de filmpjes traag af. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?Ja, de filmpjes moet je ook even kopiëren. Het handigste is die filmpjes in dezelfde map te hebben staan als je presentatie en dan die map te kopiëren.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alles op een usb plempen,dus ppt en filmpjes...
Home is where your wifi connects automatically.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven