Filmpjes in PowerPoint
vrijdag 7 september 2012 om 16:30
Volgende week moet ik een presentatie geven. Hiervoor heb ik een PowerPoint-presentatie gemaakt. In mijn presentatie wil ik een aantal filmpjes vanaf mijn fototoestel zetten. Nu heb ik op mijn werk geprobeerd de filmpjes af te spelen, maar dit lukte niet. Kan dit soms komen doordat de filmpjes alleen op mijn computer thuis staan? Thuis speelt PowerPoint de filmpjes traag af. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
vrijdag 7 september 2012 om 17:46
quote:linguaal schreef op 07 september 2012 @ 16:30:
Volgende week moet ik een presentatie geven. Hiervoor heb ik een PowerPoint-presentatie gemaakt. In mijn presentatie wil ik een aantal filmpjes vanaf mijn fototoestel zetten. Nu heb ik op mijn werk geprobeerd de filmpjes af te spelen, maar dit lukte niet. Kan dit soms komen doordat de filmpjes alleen op mijn computer thuis staan? Thuis speelt PowerPoint de filmpjes traag af. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?Ja, de filmpjes moet je ook even kopiëren. Het handigste is die filmpjes in dezelfde map te hebben staan als je presentatie en dan die map te kopiëren.
Volgende week moet ik een presentatie geven. Hiervoor heb ik een PowerPoint-presentatie gemaakt. In mijn presentatie wil ik een aantal filmpjes vanaf mijn fototoestel zetten. Nu heb ik op mijn werk geprobeerd de filmpjes af te spelen, maar dit lukte niet. Kan dit soms komen doordat de filmpjes alleen op mijn computer thuis staan? Thuis speelt PowerPoint de filmpjes traag af. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?Ja, de filmpjes moet je ook even kopiëren. Het handigste is die filmpjes in dezelfde map te hebben staan als je presentatie en dan die map te kopiëren.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0