Entertainment alle pijlers

Madonna

17-08-2008 02:27 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren is Madonna 50!! geworden, nou ben ik al echt vanaf het begin (kreeg een bandje van mijn nicht met madonna ipv een kinderen voor kinderen bandje)gek op Madonna. Op iedere foto van optredens tijdens schooluitvoeringen sta ik met tig armbanden en een rare bh van 2 trechters.

Nou vroeg ik me af ben wie is er nog meer fan van Mads, of juist niet.

Wat is je favo nummer en welk nummer had ze nooit hoeven maken wat jou betreft?
vond het gewoon niet bij haar passen.

merk dat de meesten zitplaatsen hadden. ik stond dus veld. en daar brak halverwege het concert een vechtpartij uit. verder veel geduw, -trek, en -scheld. beetje jammer. we komen er toch allemaal met hetzelfde doel dacht ik. dat verbroedert kennelijk niet (genoeg).
Wij hadden zitplaatsen. Inderdaad jammer dat er dan toch weer gevochten wordt.
quote:paaltje schreef op 24 augustus 2008 @ 14:42:

Ik vind het geen absolute self-made woman. Ze heeft veel te danken aan een groot team van producers, achtergrondzangeressen en dansers om zich heen.

En wie heeft dat allemaal georganiseerd, denk je? Juist.
Ik zie dat dit een oud topic is maar toch wil ik even reageren ook ik ben een Madonna fan sinds mijn zevende jaar. Helaas ben ik nooit naar haar concerten gegaan maar dat komt nog wel. Verder had ik wel casette bandjes van haar maar helaas kwijt geraakt.

Ook ik vind Sean Penn een knappe man ik zou ook zo met hem willen trouwen hahaha en inderdaad jammer dat het niet ging tussen hun maar ze zijn wel nog vrienden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven