Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Dankje Compli, by the way heeft Robbie een leuke verjaardag gehad?

Kodak ik weet het, werken loont niet. Ten minste als ik mijn IRS aangifte zie. Echter het is zo knetter druk dat ik morgen toch maar drie uurtjes iets gaan doen. Vakantie zit in de planning rond het eind van Mei begin Juni dus moet ik nog even 6 weken volhouden.

Vent, ben blij voor je dat het weer eens eindelijk meespeeld voor je. Dan kun je eens echt genieten zoals bv in Central Park.

Bloem meid waar zit je toch, gaat het al beter met je.

Macca hoe is het met oma.
Ik ben er wel hoor. Het was hier gewoon een drukke week woensdag heb ik het bericht gekregen dat ik borstkanker heb. De meesten die ik het vertel schrikken zich wezenloos maar ondanks alles voel ik me goed en ben positief.

SFO, dat is toch een mooi compliment dat je krijgt..

Kodak, is het nog steeds prachtig weer bij jullie? Hopelijk gaat hier binnenkort ook de temperatuur weer een beetje omhoog.
Bloem dat is inderdaad even schrikken, ben in iedergeval blij dat je positief blijft denken. Dan de trip naar Portland, die laat nog even opzich wachten. We hebben het voorlopig naar het laatste weekend van July verschoven. Dan hebben jullie namelijk 'Het Bierfestival"

We zitten nu in iedergeval wel even te kijken of wij eind Mei een weekje naar Belize gaan om daar mijn ouders te bezoeken en natuurlijk even te genieten van de Tropics.
Jeetje Bloem daar schrik ik ook wel van. Blijf positief maar trek ook aan de bel als je er even helemaal door zit. Want kan me voorstellen dat dit niet zomaar in je koude kleren gaat zitten.

By the way het is hier nog steeds lekker .wat meer wind vandaag maar nog heerlijk.

Ben kapot heb zolang gewerkt dat ik nog niet meer weet of ik van voor of achter leef. heb een heel doof en gevoel at ik dagen kan slapen. helaas voor mij mag ik vanaaf weer om elf uur tot wie weet hoe laat . Ga maar eens en paar uur pitten.
Jeetje waar is iedereen
Ik ben er nog wel..heb op het moment zo heel veel nieuws. Het weer is hier nog steeds slecht..veels te koud voor de tijd van het jaar.

Verder voel ik me goed hoor, zit niet in een hoekje te treuren ofzo..

SFO, je hebt hier echt niks gemist, het weer is zoals ik al zei waardeloos..het heeft zelfs nog gesneeuwd van het weekend..Het bierenfestival, daar gaan wij meestal ook naartoe..

Kodak, ben jwe weer een beetje boven water..
Ben er weer Kodak, wij kregen gisteren een telefoontje of wij plaats hadden voor een Hongaarse gast. Zij is een vriend van onze vriend die maar een kleine kamer heeft en geen gasten mag meebrengen. Ondertussen is het hartstikke gezellig thuis hier en ze vliegt donderdag naar LA. Zelf kreeg ik gisteren minder nieuws, een goede vriendin in Kentucky is erg ziek. Dus ik heb maar een red-eye richting Kentucky geboekt voor volgende week dinsdag om wat tijd aan haar te besteden.

Dus deze week wordt het helaas weer aanpoten inclusief de weekend.
Goedenmorgen ik ben er weer vroeg bij,en ben weer helemaal bijgeslapen.

Jeetje sneeuw hoeft nu ook weer niet meer. Zeker als ze je eerst blij maken met een paar dagen mooi weer.

SFO ik ben in de begin tachtiger jaren vele malen in Siofok (hongarije) geweest. Dat ligt aan het balaton meer.De eerste keer dat ik er heen ging wist ik niet wat me te wachten stond. Eerst een visa aanvragen in Den Haag en later door oostenrijk en uren wachten aan de grens om Hongarije binnen te gaan. dat zwaarbewaakt was met slagbomen ,torens met soldaten erin etc.elk jaar zag je verandering en zelfs het derde jaar waren de vele soldaten (politie) zoveel minder. Toen reden er nog trabantjes (die waren niet vooruit te branden). En ben ik in tehuizen geweest om wat rolstoelen en andere benodigheden te brengen. Ik vind het een pracht land .En zeg vaak tegen mijn man dat ik daar nog eens terug wil gaan om te bekijken hoeveel het verandert is in de jaren.

Ik kan me voorstellen dat je even naar kentucky wil om even bij har te zijn.

Ik ga me maar eens opmaken voor mijn werk
Je bent inderdaad er weer vroeg bij Kodak, zelf ben ik nog nooit in Hongerij geweest. Het oostblok trok mijn toen absoluut niet met dat ijzeren gordijn voor hun deur. Maar nu zou ik het inderdaad wel een keertje willen zien, wie weet.

Zo ik ben ook klaar omrichting werk te gaan, zou zeggen een fijne dag allemaal.
Goedenmorgen /nacht.

Het weer is regen en dat hebben we ook wel nodig. Voor onze lange droge zomers hier.

Nog een goede week en dan ga ik heerlijk een lang weekend naar yosemite.Ik kijk er naar uit.

Hoop dat dutch zich goed vermaakt in nederland.
Ook hier heeft het even geregend maar gelukkig niet te nat want mijn shed is nog niet totaal waterproof.

Hoop dat het dan ook een weekje kan wachten, heb net met mijn vriend in Kentucky gesproken en hoor dat het verdomd slecht gaat. De kans dat ik mijn vlucht omgooi is dan ook zeker inzicht.

Morgen ga ik mijn werkzaamheden overdragen aan mijn nieuwe collega en dan kan ik weg.
Het weer is hier echt bahhh..als je niet al depri bent dan wordt je het wel van het weer..

Geen fijn nieuws SFO..
Inderdaad Bloem het is flink klote.

Ik zit nu in dubio wat te doen, ik moet waarschijnlijk alleen met een ander maatschappij vliegen maar goed we zien wel.

Zit hier echt met een duffe kop en kan niet beslissen.
Goedenmorgen.

SFO sterkte en hopenlijk heb je een vlucht. Niks is zo erg als je ergens wil zijn en je zit met je handen in het haar .

Denk ook een beetje aan jezelf.

Bloem ik kan me voorstellen dat je van het weer depri wordt. Hier wordt het het weekend weer goed en rond de 80 zag ik.En bij jullie word het ook droog het weekend zag ik op KGW nieuws.
Even heel kort, mijn vlucht gaat vannacht dus mijn antwoord is: Ja ik heb een vlucht kunnen krijgen.

Fijne dag allemaal
SFO we denken aan jullie.
SFO, zal wel al op de plek van bestemming zijn..

Fijne dag kodak..
Inderdaad Bloem ik ben er vanmorgen rond elf uur aangekomen en heb een goede vlucht gehad. Fijne is nog dat ze goed bij is en de laatste twee dagen beter te pas was. Ze hopen haar maandag richting huis te krijgen waar ze zelf in vrede kan gaan. Tot die tijd wisselen we elkaar af.
Ben blij te hoen dat je nog op tijd was.En haar nog het kunnen zien. Ik vind het heerlijk te horen dat ze naar huis mag o daar te sterven.Dat is iets wat ik zelf voor mij en mijn man ook zou willen in de toekomst.gelukkig hebbenwe alles al beschreve zodat er geen enkele misverstanden kunnen ontstaan daardoor.

Hoe is het met onze bloem .alles goed en met de Kinders?

Dutch hoe is het met jou.Al aangekomen van al die lekkernijen in nederland. ik kom meestal een pond of vijf aan als ik een maand naar nederland ga.
Het gaat hier zijn gangetje, weinig te melden op het moment.
Weinig te melden is altijd goed SFO.

Dadelijk mag ik gaan werken tot middernacht.
Hier ook, ik ga dadelijk met een paar vriendinnen uiteten..
Goedenmorgen. Ik mag dadelijk mijn bed gaan opzoeken na een lange avond /nacht.

Hoe was je avondje uit met je vriendinnen bloem.

SFO hoe is het met jou en je vriendin?

Denk aan jullie.

Dutch helemaal terug of???????
Kodak, het avondje was een zielige vertoning,,,het is voor veel mensen toch wel eng als blijkt dat iemand ziek is. Maar goed, verder hebben we een leuk weekend gehad.
ben er weeer, heb het alleen giga druk kom straks wel even terug

SFO,..sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven