wat vinden jullie?
vrijdag 7 september 2012 om 21:41
vrijdag 7 september 2012 om 21:55
ja ik zag laatst een foto van een meisje die had lange dunne veren in zwart wit, was echt leuk!
maar vroeg mij af of meerdere mensen dat nou leuk vonden.
heeft iemand ervaring met die veren als je ze echt vast hebt zitten zoals extentions?
blijven ze mooi als je ze wast?
ja ik hou van vogels en dan ook van hun veren
heeft iemand ervaring met die veren als je ze echt vast hebt zitten zoals extentions?
vrijdag 7 september 2012 om 22:37
quote:andreavogel schreef op 07 september 2012 @ 21:55:
ja ik zag laatst een foto van een meisje die had lange dunne veren in zwart wit, was echt leuk!
Veren in het haar is wat mij betreft zó jaren 80!
Ja, toen liep ik ermee
Nee, toen noemde ik dat geen extensions (misschien omdat niets nog zo genoemd werd) en nee, ik vind veren alleen extensions voor vogels. Een extension is imho een verlenging van wat je al hebt, en mensen hebben geen veren, al pronken ze er graag mee
Veren in het haar is wat mij betreft zó jaren 80!
Ja, toen liep ik ermee
Nee, toen noemde ik dat geen extensions (misschien omdat niets nog zo genoemd werd) en nee, ik vind veren alleen extensions voor vogels. Een extension is imho een verlenging van wat je al hebt, en mensen hebben geen veren, al pronken ze er graag mee
Later is nu
vrijdag 7 september 2012 om 22:40
vrijdag 7 september 2012 om 22:47
Ik heb ze, alleen dan van die hele dunne, lange! En die kan je gewoon wassen hoor!
Vogels zwemmen en wassen zich toch ook?!
Je kan ze zelfs krullen!
Ik vind ze leuk, die ik heb vallen niet zo op, maar is toch net ff weer wat anders!
Idd, gewoon doen wat je zelf mooi vindt! Ik vind ze leuk, dus ik heb ze. Wat een ander ervan vindt interesseert me niet zo.
Vogels zwemmen en wassen zich toch ook?!
Je kan ze zelfs krullen!
Ik vind ze leuk, die ik heb vallen niet zo op, maar is toch net ff weer wat anders!
Idd, gewoon doen wat je zelf mooi vindt! Ik vind ze leuk, dus ik heb ze. Wat een ander ervan vindt interesseert me niet zo.
vrijdag 7 september 2012 om 22:47
vrijdag 7 september 2012 om 22:56
quote:Fame schreef op 07 september 2012 @ 22:31:
Die worden toch niet permanent bevestigd? Veren kan je niet wassen.
Eg wel
[img]http://i168.photobucket.com/albums/u177 ... 1330548554[/img]
Die worden toch niet permanent bevestigd? Veren kan je niet wassen.
Eg wel
[img]http://i168.photobucket.com/albums/u177 ... 1330548554[/img]
Ik vind hier dingen van.