Kado advies gevraagd!

08-09-2012 11:00 18 berichten
Een goede vriendin van mij wordt 30. Ze is de laatste van de groep die deze mijlpaal bereikt.

Ze hebben 't financieel niet breed, half jaar geleden hun eerste kindje gekregen. Dus ik wil haar wat geven, wat echt voor haar is en niet voor 't gezinnetje!

Nu wil ik een leuk pakket geven met allemaal dingetjes waar ze van houdt. 't mag 50¤ maximaal kosten. Ze zijn hevig aan het lijnen trouwens. Maar nu komt 't lastige wat is nou leuk om te geven?

Wat ik al had bedacht:

*Douchemouse met bodylotion (lekker moment voor jezelf in de badkamer)

*Kookboekje (ze complimenteert mijn kookstijl altijd)

*Thee (lust ze graag)

*Evt. bioscoopbon, maar dat is dan natuurlijk niet echt voor haarzelf en ik denk niet dat ze hun kindje bij een oppas laten.

*antirimpelcreme om te plagen.

*leuke dvd

Wie helpt me verder?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een drie maanden abonnement op Truly Yours geven. Krijgt ze elke maand een pakketje met luxe dingen voor Zichzelf thuis gestuurd. Google het even..
Leuk idee! Heb je ervaring met de samples die je krijgt?
En dan heb je nog genoeg budget over voor bijvoorbeeld een lekkere doos luxe thee, een leuke kaart of iets anders!
Als ze aangeeft jouw kookstijl te waarderen, is het een leuk idee en heel persoonlijk om dat kookboekje zelf te schrijven. Dat is even wat werk, maar ik weet zeker dat je vriendin het zal waarderen. Schrijf de recepten op in een mooi schrift met harde kaft, en laat achterin het boekje ruimte om later aan te vullen met nieuwe recepten, of voor je vriendin om zelf in te vullen.

Dit heb ik eens als kadootje gehad van een buitenlandse huisgenote die weer terug naar haar thuisland ging, en ik vond het echt heel leuk.
Leuke ideeen! Ik ben voor de 3 maanden TrulyYoursbox of de Glossy Box mét het persoonlijke kookboekje.
Leuk idee van het kookboekje! 't moet echter wel morgen af.. Ga maar snel naar de stad haha
Fashion cheque !
geef bij die biosbon ook een bon dat je komt oppassen, misschien durven ze hun kind wel aan jou toe te vertrouwen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Rituals pakket!
Ik krijg er een punthoofd van!
Neem haar 'n dagje mee uit naar 'n wellness en uit eten of biosje. Een dagje waarop ze niet voor haar kind hoeft te zorgen en gewoon leuke vrouwendingen kan doen samen met jou.
Zo ik kom net terug uit de stad. Ik heb bij de Hema een ouderwetse kaartenbak gekocht en ik ga zo alle kaartjes volschrijven met lekkere dingen!
quote:beelicious schreef op zaterdag 08 september 2012 14:34 Zo ik kom net terug uit de stad. Ik heb bij de Hema een ouderwetse kaartenbak gekocht en ik ga zo alle kaartjes volschrijven met lekkere dingen!Leuk!
zij hebben t niet breed, maar je geeft haar 'n kadootje wat jou vrijwel niks kost? recepten zou je haar ook gewoon spontaan kunnen geven, op haar verjaardag zou je haar ook gewoon lekker kunnen verwennen
Ja, ik zou er ook nog iets bij doen - zoals dat abonnement op een leuke box. Hoef je niet meer de stad voor in.
Wat lul je nou Elninjoooo..

Ze zei toch dat ze voor ¤50 cadeau's doet..

Dan heeft ze dus naast deze leuke originele ideeën nog meer om daarnaast leuke dingen te kopen.. En btw een cadeau hoeft niet uit je porto te komen maar uit je hart.. Slappe..
of gewoon dat dagje wellnessen met z'n tweetjes, ze zal er wellicht niet vaak uit komen als ze het krap heeft
Nou ik heb nu die douchemousse, gezichtsmaskertje, doos met recepten en 50¤ met een lief briefje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven