Roamler invite gezocht..
woensdag 5 september 2012 om 20:06
Kerstklok je hebt ook een invite.
Ga maar vrienden en druk op het pluisje en daar zie je je invite.
Slushy en kanon wat lastig wat lastig via Facebook ook een aantal opdrachten binnen. Ik heb echt moeite met de afweging.. Ga alles op een rijtje zetten en aan het einde van de week hak ik de knoop door..
Ga maar vrienden en druk op het pluisje en daar zie je je invite.
Slushy en kanon wat lastig wat lastig via Facebook ook een aantal opdrachten binnen. Ik heb echt moeite met de afweging.. Ga alles op een rijtje zetten en aan het einde van de week hak ik de knoop door..
zaterdag 8 september 2012 om 23:50
Zou iemand mij een Roamler invite willen sturen: wdlig@hotmail.com please
zondag 9 september 2012 om 10:10
Hai allemaal!
Het lijkt me leuk om ook mee te doen met Roamler!
Ik ben ook op zoek naar een invite, ik woon in het midden van het land dus te dichtbevolkt!
Mocht iemand er een weg willen geven, hoor ik het heel graag!
Mijn e-mailadres is: gabysmissie@hotmail.com
Alvast bedankt!!
Het lijkt me leuk om ook mee te doen met Roamler!
Ik ben ook op zoek naar een invite, ik woon in het midden van het land dus te dichtbevolkt!
Mocht iemand er een weg willen geven, hoor ik het heel graag!
Mijn e-mailadres is: gabysmissie@hotmail.com
Alvast bedankt!!
zondag 9 september 2012 om 14:22
Ik maak ook eventjes gebruik van dit topic want ik zoek ook al een tijdje een invite maar ik woon in de randstad en dat schiet niet op. Mijn mail adres is vestisvirumfacit@hotmail.com
zondag 9 september 2012 om 21:56
Super leuk meesje, dankjewel! Vind het echt super leuk dat ik nu kan gaan Roamleren.
Mijn viva mail is viva_kanon@hotmail.NL (hier gaat het vaak fout vandaar even de hoofdletters )
Mijn viva mail is viva_kanon@hotmail.NL (hier gaat het vaak fout vandaar even de hoofdletters )