La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Eh, blond haar? Ik ben onschuldig. Ik zit op de bank en ben niet in de badkamer geweest.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Geen advies aan mij vragen, heb PMS. Zou eigenlijk niet eens op dit forum moeten komen in deze toestand.
Ik ben donker. De rest is de schuld van mijn kapper.
Maar mefs, je weet toch dat de kippensoep niet zo heet gegeten wordt, als hij wordt opgediend?

Mefsman bedenkt zich heus wel als hij met zijn koffers op straat gezet wordt door jou vanwege een kitten.

Dit: http://static.zoom.nl/169 ... 477F4FB-man-in-koffer.jpg

Of dit:

http://us.123rf.com/400wm ... ug-en-poten-te-kijken.jpg

Beetje heks neemt een zwarte kat, natuurlijk.
quote:mrsstanleywalker, 14 minuten geleden

Geen advies aan mij vragen, heb PMS. Zou eigenlijk niet eens op dit forum moeten komen in deze toestand.

Als ik ongesteld word, heb jij PMS. Logisch altijd.

Fijn dat je er weer bent!
We zijn net een stel nonnen in een klooster, altijd tegelijk aan de chocolade(likeur)...
Hoe was het?
Ja echt he! Ik ben nog aan het nadruppelen maar morgen is opoe gelukkig zeker weer weg.
Mijn laptop.doet ut niet! PANIEK
Ge-wel-dig! Fantastisch weer, supergoed appartement, mooie stranden, heb een giraf geaaid, met een duikboot meegeweest, op een dromedaris gereden en heel veel geshopt.

Lekker tapas gegeten, veel honingrum gedronken en lekker genoten van Mason en Stan, zonder al teveel hinderlijke telefoontjes.
Kus, de beheerder heeft zijn scharrel zijn villa laten zien
Dat denk ik ook. Of zijn maitresse...
Domme mobiel, maakt ie kus van khe
Kan je ook uitzetten, mefs. Ik kan ook niet typen met die autocorrect.
Ik moet eerst uitvogelen hoe het uit moet. Ik heb de gebruiksaanwijzingen uitgeprint, maar ik word er moedeloos van: 162 pagina's!
Getverdemme zeg! Krijg al jeuk bij het idee dat ie hier met een of ander wijf heeft lopen rotzooien. Er is nog 1 ander die de sleutel heeft dus die ook maar even ondervragen straks.

Is trouwens een appartement in een oerlelijk flatgebouw en het ligt hier vol met postpakkertjes van online aankopen, speelgoed, koffers en dingen die je uiteindelijk toch maar niet het vliegtuig in sleept. Dus zo'n indruk maak je niet. Tenzij je auditie doet voor het programma Hoarders.
Khe!

Gaat niet om indruk te maken, maar om gelegenheid om te wippen en niet betrapt te worden. Duhhhhh.

Haal maar een grote fles dettol en bleek in huis, khe.

They were f*ing al over the place!
Hoe zit je bank, khemam? Je zit toch niet met je laptop aan tafel, hoop ik?
Khemam, heb je zin in een stuk worst?

http://www.smokinvette.co ... /images/smilies/spank.gif
Heb gelijk zin om met een blauwe lamp door het huis te gaan. Ben alleen bang dat ik dan vanacht nog in een hotel slaap en morgen de hele tent te koop zet.

Lekker Mrs die smiley. Kreeg net al op mijn kloten van moeder overste. Ga me eens beraden over mijn puberale gedrag. Peerpressure is a b*tch
Ja, ik zag het.

*mompelt wat over balk en splinter*

http://i262.photobucket.c ... 8/th_Smiley_Adult_sm2.gif
Weet gelukkig wie het zegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven