Erotisch email contact

09-09-2012 16:50 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast mijn serieuze relatie, lijkt het mij best spannend om zo nu en dan is erotisch mail contact te hebbeb.

Absoluut niet met de intentie om afspraken te creeren, maar een beetje spanning moet kunnen toch?

Heeft een van jullie dergelijke ervaring?, en waar zoek je zoiets zonder gelijk naar van die wazige sites te gaan?,

Ben overigens man van begin 30 :-)
Spanning moet kunnen, maar wel met medeweten en instemming van je partner. Anders neem je die serieuze relatie niet serieus natuurlijk.

Ervaring? Ja.

Waar zoeken? Niet hier in ieder geval. En dat maakt dat je geslacht en leeftijd er niet toe doen.

Dus hup, op naar die wazige sites. Nadat je 't voor de zekerheid nog even met je partner hebt besproken natuurlijk...
Je zet de delicate kunst van het hengelen voor schut hier, vriend.
Haha, van hengelen is hier geen sprake hoor, maar ben gewoon serieus opzoek naar ervaringen,

Daar is m.i. niets mis mee, een delicate kunst van hengelen zou je ergens anders uit moeten voeren amand.

@chartreuse, uiteraard is het besproken met mijn partner, we staan allebei wel open voor wat extra spanning, dan is zoiets naar onze mening een redelijk safe begin toch,

Anyway, we gaan op zoek!
Ik kan je Paiq adviseren
het hoeft de intentie niet te zijn, maar de stap wordt wel kleiner om foto's te gaan sturen en daarna elkaar toch een keer zien.

Waarom zou je problemen aanhalen?
it's a big club and you ain't in it
quote:anoxxx6 schreef op 09 september 2012 @ 17:08:

Haha, van hengelen is hier geen sprake hoor, maar ben gewoon serieus opzoek naar ervaringen,

Daar is m.i. niets mis mee, een delicate kunst van hengelen zou je ergens anders uit moeten voeren amand.

@chartreuse, uiteraard is het besproken met mijn partner, we staan allebei wel open voor wat extra spanning, dan is zoiets naar onze mening een redelijk safe begin toch,

Anyway, we gaan op zoek!Dan willen jullie dus samen via erotisch mailcontact spanning in jullie relatie brengen?
Ik heb er geen ervaring mee, maar kan het me wel voorstellen.. Goed dat je het met je partner besproken hebt! Ik had daar ook wel de behoefte aan toen ik in mijn relatie zat. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden! Succes
Op de site van Second Love kun je een profiel aanmaken waarbij je o.a. kunt aangeven dat je alleen contact per e-mail wilt.

Daar vind je veel gelijkgestemden
Ik snap werkelijk niet dat iemand die op zoek is naar erotische mailcontacten begint met zijn zoektocht op het vivaforum, echt, ik snap er niks van.
Maak een nieuw e-mailadres aan dan kan jij naar jezelf schrijven. Dan kan het weleens heul geil worden!!
Ik begrijp er ook niks van. Wat voegt het toe als je een 'gezonde' relatie hebt?
Pffff wat een bekrompen reacties weer van sommigen.

Wordt hier wel eens heel moe van.
quote:cortado schreef op 09 september 2012 @ 23:35:

Wordt hier wel eens heel moe van. Eens met Cortado. De een vindt een speeltje een aanvulling op haar/zijn seksleven, een ander een trio en weer een ander geeft de voorkeur aan pikante lingerie. Ieder haar/zijn meug, zou ik zeggen. Dus wat is er mis aan pikante/seksueel geladen emailcorrespondentie als beide partners dat als een aanvulling beschouwen? Is het lezen van een erotisch verhaal anders dan het lezen van een erotisch emailbericht?

Wordt hier wel eens heel moe van. Inderdaad, al die oordelen weer...leef en laat leven.
quote:amand1969 schreef op 09 september 2012 @ 16:56:

Je zet de delicate kunst van het hengelen voor schut hier, vriend.Aldus sprak de Sensei.
Hellend vlak, besef dat je voornemen om er verder niets mee te doen vaak op den duur stranden. Het is te verleidelijk en te geil, besef dat de kans dat je voor de bijl gaat groot is en dat je dan wel te ver gaat.

Als je verstandig bent en echt niet ontrouw wil zijn dan begin je er niet aan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Wordt hier wel eens heel moe van. Nou, ik vind dat je overdrijft hoor. FF snel omhoog gescrolled zal ik volgens mij maar 1 persoon die aangaf dattie t niet zo`n goed idee vindt.
quote:luckyjane schreef op 09 september 2012 @ 23:55:

[...]

Is het lezen van een erotisch verhaal anders dan het lezen van een erotisch emailbericht?

Jazeker! Het gaat om de interactie met een ander persoon. Die niet aanwezig is bij het lezen van een erotisch verhaal, een wereld van verschil in mijn optiek.

En ik denk zomaar.. dat elke internet-intimiteit begonnen is met een mailtje. En daar schuilt het "gevaar".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven