Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 09 september 2012 @ 20:30:

Ik neem even een 3e ijsje, want dat mag met trashen. Iemand ook?Met chocola? Please please PLEASE!?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet gekeken, heb ik iets gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:31:

[...]



Ik ben allenig en moet dus elke avond zelf de lampjes aan doen hier

En dan vanaf volgende week maandag ook nog eens alleen voor een kitten zorgen Ja daar heb ik ook last van hoor. Gezellig, een kitten!
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:31:

[...]





Neuh, ik houd niet zo van kookprogramma's. Vind eigenlijk alleen dat met die kleintjes leuk.SpelbrekerTs zijn jij en Char
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:30:

[...]





Zeg pommels echte naam is toevallig Shandy Natuurlijk, dat krijg je bij Itsie de zuipschuit natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 09 september 2012 @ 20:30:

Ik vind buikdansen ook niets. Ik snap wel wat er moeilijk aan is maar ik vind het geen dans voor bij een tv-programma.nou ja dat dus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:30:

Es zegt zweefneger das veel erger dan slungelneger. Hoor!



Ts... zoekl je een fittie ofzo! ;)



Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:31:

[...]





Leuk vind ik dat. Dat Yevgenia dat dan doet.Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:32:

[...]





Ja daar heb ik ook last van hoor. Gezellig, een kitten!

Ja echt wel

Alleen kreeg ik vandaag te horen van de uberallesweter over katten dat ik me beter moet inlezen
Alle reacties Link kopieren




Shit is het al om 8 uur begonnen
Alle reacties Link kopieren
Is dit hiphop?
Mag ik even zeggen dat ik dit wel mooi gedanst vind..
Alle reacties Link kopieren
Daar kwam héél even Dans hoedenplankbeweginkje op, zagen jullie het?
Alle reacties Link kopieren
Haha die aap-move aan het eind..
Dan staat; hij is door naar Bootcamp
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:33:

[...]





Natuurlijk, dat krijg je bij Itsie de zuipschuit natuurlijk Ja en chardonnay was al ingepikt verdorie. Een eventuele volgende dochter gaat Rosé heten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Dit was inderdaad erg mooi. Dan gaf ook een staande ovatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:33:

[...]





Ts... zoekl je een fittie ofzo! ;)



Nou nee ik dacht ik schuif het gewoon op jou af.
Alle reacties Link kopieren
Het was een mooie auditie maar ik vond het geen hiphop
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:35:

[...]





Ja en chardonnay was al ingepikt verdorie. Een eventuele volgende dochter gaat Rosé hetenDoe dan absoluut wel de accent op de e... Anders gaan ze haar naam verbasteren en dat is alcohol misbruik zielig
Alle reacties Link kopieren
Nu zijn vriendin nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:34:

[...]



Ja echt wel

Alleen kreeg ik vandaag te horen van de uberallesweter over katten dat ik me beter moet inlezen Dit heb ik niet gelezen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:35:

[...]





Ja en chardonnay was al ingepikt verdorie. Een eventuele volgende dochter gaat Rosé hetenMartini klinkt ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te appen met een (Marokkaanse) vriend die mij vertelt dat Ish een Marokkaan uit het Sous gebergte is.



En volgens hem is hij homo. Dat wil ik dan wel ff uitproberen.
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:36:

[...]





Dit heb ik niet gelezen hoor. Hoe bedoel je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven