SYTYCD 2012
zondag 9 september 2012 om 20:42
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:41:
och een kitten is net een baby. Met een gezond verstand kom je best een eind
als Ish homo is dan gaan mijn lichten nu vanzelf aan
Klopt, heb en ben me aan het inlezen. Ik weet niet alles, zal ik ook nooit te weten komen, daarvoor is er echt teveel info op internet. Maar ik zal kitten een heel goed huis geven
och een kitten is net een baby. Met een gezond verstand kom je best een eind
als Ish homo is dan gaan mijn lichten nu vanzelf aan
Klopt, heb en ben me aan het inlezen. Ik weet niet alles, zal ik ook nooit te weten komen, daarvoor is er echt teveel info op internet. Maar ik zal kitten een heel goed huis geven
zondag 9 september 2012 om 20:44
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:42:
[...]
Klopt, heb en ben me aan het inlezen. Ik weet niet alles, zal ik ook nooit te weten komen, daarvoor is er echt teveel info op internet. Maar ik zal kitten een heel goed huis gevenik heb vier katten en die doen het allemaal prima en we hebben geen boekjes gelezen en ingewikkeld gedaan. En mijn katten doen het hartstikke prima en luisteren zo af en toe ook nog
[...]
Klopt, heb en ben me aan het inlezen. Ik weet niet alles, zal ik ook nooit te weten komen, daarvoor is er echt teveel info op internet. Maar ik zal kitten een heel goed huis gevenik heb vier katten en die doen het allemaal prima en we hebben geen boekjes gelezen en ingewikkeld gedaan. En mijn katten doen het hartstikke prima en luisteren zo af en toe ook nog
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 9 september 2012 om 20:46
quote:Bertrade schreef op 09 september 2012 @ 20:44:
Ish homo?!? Nee toch? Nou lijk ik in het geheel geen gaydar te hebben, maar toch denk ik niet dat hij homo is.nee hoor, mijn lichten zijn niet aan dus we kunnen het gewoon doen met Ish als we zouden willen
Ish homo?!? Nee toch? Nou lijk ik in het geheel geen gaydar te hebben, maar toch denk ik niet dat hij homo is.nee hoor, mijn lichten zijn niet aan dus we kunnen het gewoon doen met Ish als we zouden willen
zondag 9 september 2012 om 20:47
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:45:
Ben de hele dag al in de stress omdat ik niet weet hoe katten denken enzo...
Net een uur met m'n moeder aan de telefoon gezeten en die zegt ongeveer hetzelfde als Frizzy...
En als ik het niet weet; dan doe je wat je hart je ingeeftik weet precies hoe mijn katten denken: vandaag ga ik eens eten, drinken en slapen en dat in willekeurige volgorde,
Net een uur met m'n moeder aan de telefoon gezeten en die zegt ongeveer hetzelfde als Frizzy...
En als ik het niet weet; dan doe je wat je hart je ingeeftik weet precies hoe mijn katten denken: vandaag ga ik eens eten, drinken en slapen en dat in willekeurige volgorde,
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:45:
En als ik het niet weet; dan doe je wat je hart je ingeeft
Je leert je eigen kat snel genoeg kennen en dat weet je zelfs wat hij denkt
Komt wel goed joh!
En als ik het niet weet; dan doe je wat je hart je ingeeft
Je leert je eigen kat snel genoeg kennen en dat weet je zelfs wat hij denkt
Komt wel goed joh!