Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:39:

[...]



Hoe bedoel je?Dat van die katten-expert. Als het is wie ik denk dat het is.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:36:

[...]





Martini klinkt ook leuk!als ik een zoon krijg gaat hij zo heten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:39:

[...]





Dat van die katten-expert. Als het is wie ik denk dat het is.Aha zo
Alle reacties Link kopieren
och een kitten is net een baby. Met een gezond verstand kom je best een eind



als Ish homo is dan gaan mijn lichten nu vanzelf aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
En Its, zijn ze aan?!
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:41:

och een kitten is net een baby. Met een gezond verstand kom je best een eind



als Ish homo is dan gaan mijn lichten nu vanzelf aan





Klopt, heb en ben me aan het inlezen. Ik weet niet alles, zal ik ook nooit te weten komen, daarvoor is er echt teveel info op internet. Maar ik zal kitten een heel goed huis geven
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:41:

En Its, zijn ze aan?!nee
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een kattenboek gelezen en mijn katten hadden het destijds prima bij mij hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:43:

[...]





nee YES!
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:42:

[...]







Klopt, heb en ben me aan het inlezen. Ik weet niet alles, zal ik ook nooit te weten komen, daarvoor is er echt teveel info op internet. Maar ik zal kitten een heel goed huis gevenik heb vier katten en die doen het allemaal prima en we hebben geen boekjes gelezen en ingewikkeld gedaan. En mijn katten doen het hartstikke prima en luisteren zo af en toe ook nog
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ish homo?!? Nee toch? Nou lijk ik in het geheel geen gaydar te hebben, maar toch denk ik niet dat hij homo is.
Ben de hele dag al in de stress omdat ik niet weet hoe katten denken enzo...



Net een uur met m'n moeder aan de telefoon gezeten en die zegt ongeveer hetzelfde als Frizzy...

En als ik het niet weet; dan doe je wat je hart je ingeeft
quote:Bertrade schreef op 09 september 2012 @ 20:44:

Ish homo?!? Nee toch? Nou lijk ik in het geheel geen gaydar te hebben, maar toch denk ik niet dat hij homo is.

Nee joh... Ish is niet homo

Vriend van Frizzy heeft het verkeerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 09 september 2012 @ 20:44:

Ish homo?!? Nee toch? Nou lijk ik in het geheel geen gaydar te hebben, maar toch denk ik niet dat hij homo is.nee hoor, mijn lichten zijn niet aan dus we kunnen het gewoon doen met Ish als we zouden willen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:38:

Ik zit te appen met een (Marokkaanse) vriend die mij vertelt dat Ish een Marokkaan uit het Sous gebergte is.



En volgens hem is hij homo. Dat wil ik dan wel ff uitproberen. Is dat van belang dat hij uit dat gebergte komt?
Alle reacties Link kopieren
Oh Fruity kom op hoor laat je niks aanpraten. Als je ergens tegenaan loopt is het vroeg genoeg om te gaan googlen.



Ik denk ook echt niet dat Ish homo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:34:

Daar kwam héél even Dans hoedenplankbeweginkje op, zagen jullie het? Jaaaaah
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik heb ook geen boekjes gelezen en met mij kat was wel iets mis (blaasgruis). Waarbij overigens de dierenarts vond dat ik er erg snel bij was. Dus ik denk dat gewoon je verdiepen in het gedrag van je kat ook veel helpt.



Vind deze dame een beetje nietszeggend.
Alle reacties Link kopieren
Ook mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:46:

[...]





Is dat van belang dat hij uit dat gebergte komt?Ja dan is het een ander 'soort'.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:45:

Ben de hele dag al in de stress omdat ik niet weet hoe katten denken enzo...



Net een uur met m'n moeder aan de telefoon gezeten en die zegt ongeveer hetzelfde als Frizzy...

En als ik het niet weet; dan doe je wat je hart je ingeeftik weet precies hoe mijn katten denken: vandaag ga ik eens eten, drinken en slapen en dat in willekeurige volgorde,
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:46:

[...]





nee hoor, mijn lichten zijn niet aan dus we kunnen het gewoon doen met Ish als we zouden willenWillen we dat? Vind je eega dat goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:45:

Ben de hele dag al in de stress omdat ik niet weet hoe katten denken enzo...



Net een uur met m'n moeder aan de telefoon gezeten en die zegt ongeveer hetzelfde als Frizzy...

En als ik het niet weet; dan doe je wat je hart je ingeeft





Je leert je eigen kat snel genoeg kennen en dat weet je zelfs wat hij denkt

Komt wel goed joh!
Ik vond het niet zo bijzonder wat ze deed... De jury wel...

Zegt dat wat over de jury?
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:47:

[...]





Ja dan is het een ander 'soort'.Leg eens uit.... een ander soort??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven