Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:16:

[...]









Aha, het is een soort van crème (die ik dus niet in huis heb).

Ik dacht dat ik een of andere afkorting niet begreep, zoals Blauwe Himalaya Aardbeien ofzo
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:16:

[...]









Aha, het is een soort van crème (die ik dus niet in huis heb).

Ik dacht dat ik een of andere afkorting niet begreep, zoals Blauwe Himalaya Aardbeien ofzo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 21:17:

[...]





Arabieren zijn ook Marokkanen.



Of ik snap je niet. Heb je het over gewone ruzies of over 'afkomst-ruzies'?Afkomst ruzies, tussen Berberse Marokkanen (of de Berbers van de Marokkaanse enclaves in Spanje) en de niet-Berberse Marokkanen.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik die kleine rooie met dat kanten topje gemist?
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:18:

[...]





Benzoylperoxide werkt ook goed. Vroeger alleen op doktersrecept, maar laatst zag ik het ineens bij het Kruidvat liggen, voor een euro of 7 meen ik.

Ik ga denk ik eerst die dan proberen, maar ook dan moet ik wachten op m'n salaris...

Aanschafwaarde van spullen zijn iets hoger uitgevallen En het geld dat ik van m'n spaarrekening heb gehaald gebruik ik alleen voor boodschappen en benzine
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 21:20:

Heb ik die kleine rooie met dat kanten topje gemist?Ik heb het idee dat we wel meer auditors/auditoren (wat is het) hebben gemist..
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:20:

[...]





Afkomst ruzies, tussen Berberse Marokkanen (of de Berbers van de Marokkaanse enclaves in Spanje) en de niet-Berberse Marokkanen.



Dat zeg ik. Tussen Arabieren en Berbers.



Maar dus niet tussen Soussies en andere Berbervolken onderling.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 21:20:

Heb ik die kleine rooie met dat kanten topje gemist?Ja die heb ik ook gemist, net zoals die mevrouw met die rode blouse
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:20:

[...]



Ik ga denk ik eerst die dan proberen, maar ook dan moet ik wachten op m'n salaris...

Aanschafwaarde van spullen zijn iets hoger uitgevallen En het geld dat ik van m'n spaarrekening heb gehaald gebruik ik alleen voor boodschappen en benzine Spullen?
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 21:21:

[...]





Dat zeg ik. Tussen Arabieren en Berbers.



Maar dus niet tussen Soussies en andere Berbervolken onderling.





O, dan begreep ik jou ook niet

Ik had het ook niet over Berbers onderling.
Alle reacties Link kopieren
Ze laten niet alle personen zien die door zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:20:

[...]



Ik heb het idee dat we wel meer auditors/auditoren (wat is het) hebben gemist..auditanten
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:22:

[...]





Spullen? Kittenspullen
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 21:22:

[...]





auditanten Niet eens bijna goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 09 september 2012 @ 21:22:

Ze laten niet alle personen zien die door zijn.ik dacht al dat ik weer niet zat op te letten, zoals elke trashavond
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:22:

[...]





O, dan begreep ik jou ook niet

Ik had het ook niet over Berbers onderling.Ik heb weleens voor werk bij een Arabisch gezin gezeten, die woonden helemaal geïsoleerd tussen de andere Marokkanen in. Want ze gingen écht niet met die asociale Berbers om hoor, puh! Ondertussen maakte hun eigen zoon er net zo'n zooitje van als de zonen van de buren.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:23:

[...]



Niet eens bijna goed De eerste 5 letters toch wel!
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 21:24:

[...]





De eerste 5 letters toch wel! Absoluut, het begin was er
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 21:23:

[...]





ik dacht al dat ik weer niet zat op te letten, zoals elke trashavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Zitten jullie je nou af te vragen of je wel alles gezien hebt?

Het is trash, dan zien we toch nooit iets van het programma
Dat had ik niet verwacht... Ik dacht die jongen in het witte shirt
Alle reacties Link kopieren
Ow, Sara vond ik niet opvallen eigenlijk bij die laatste dans. Deze snap ik net zo min als die van vorige week.
Alle reacties Link kopieren
Is er nu nog iets te trashen?
Alle reacties Link kopieren
volgende week wordt het cool



Tot snel dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Volgende week zitten er misschien dus wel meer grappenmakers/nep-dansers bij.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven