Laat ik eens gek doen..
maandag 10 september 2012 om 15:50
Gezellig rondgesnuffelt in de sexshop en mijn oog laten vallen op Guarana Drops! Een vloeistof voor een exotische ervaring! Ik heb nog nooit middeltjes gebruikt dus ben benieuwd of iemand ervaring heeft met dit middeltje en mij er meer over kan vertellen
- Mensen die dit nog nooit gebruikt hebben mogen hun mening met "het werkt toch niet" voor zich houden, bvd -
- Mensen die dit nog nooit gebruikt hebben mogen hun mening met "het werkt toch niet" voor zich houden, bvd -
maandag 10 september 2012 om 23:22
Na een uitgebreide zoektocht ben ik van mening dat er maar een stofje is dat (volgens de medische deskundigen) wel werkt. Het spul heet Yohimbe/Johimbe (hier de link naar een Wikipagina http://de.wikipedia.org/wiki/Yohimbe - de andere talen zijn minder uitgebreid).
Heeft kennelijk ook wat bijwerkingen. Ik weet echter niet hoe je dit spul kunt krijgen of dat het dan van een fatsoenlijke kwaliteit is.
Andere middeltjes - tja, ik moest van de TO mijn mening maar voor mij houden.
Heeft kennelijk ook wat bijwerkingen. Ik weet echter niet hoe je dit spul kunt krijgen of dat het dan van een fatsoenlijke kwaliteit is.
Andere middeltjes - tja, ik moest van de TO mijn mening maar voor mij houden.
dinsdag 11 september 2012 om 21:13
@Manmetpotentie, Even terug komen op YOHIMBE...NIET, MAAR DAN OOK NIET gebruiken.Enkele jaren geleden heb ik een potje gekocht. Aangezien het over een soort van "natuurlijk testosteron" gaat werden of worden ze ook gebruikt voor de wat zwaardere training. In mijn geval had ik ze aangeschaft om mijn intensieve zwemtraining kracht bij te zetten (zwemsport).
Na het innemen van twee maal capsule; Zweten, hartkloppingen en gigantisch zweten. Op weg naar de traing had ik het gevoel dat iedereen me aan keek. Om paranoia van te worden. Omgekeerd en thuis op bed gaan liggen. vervolgens een aantal capsules aan een trainings maatje gegeven en hem het verhaal verteld. Hij toch proberen met exact de zelfde ervaring...nope..nooit meer!!!!!
Na het innemen van twee maal capsule; Zweten, hartkloppingen en gigantisch zweten. Op weg naar de traing had ik het gevoel dat iedereen me aan keek. Om paranoia van te worden. Omgekeerd en thuis op bed gaan liggen. vervolgens een aantal capsules aan een trainings maatje gegeven en hem het verhaal verteld. Hij toch proberen met exact de zelfde ervaring...nope..nooit meer!!!!!