review samsung galaxy ace?
maandag 10 september 2012 om 19:51
Ik ben ook op zoek naar een simlock vrij telefoon. Wil max 200 uitgeven als ik een los toestel koop.
Nu zag ik op hollands nieuwe een samsung galay ace zwart voor 550 min/sms, 500 mb betaal ik eenmalig 209 euro en een sim only 22,75 p/m voor 1 jaar.
Of een iphone 3, betaal ik het zelfde.
Nu heb ik altijd een simpele nokia gehad dus zo'n telefoon als hier boven is dan al een hele verbetering. Mijn prioriteit ligt er ook niet zo dus of ik nou een iphone 3 of 4 heb maakt me niet.
Wat zijn de recensies over een samsung galaxy ace?
Bij telfort heb ik een sim only gezien voor t volgende:
* 300 min ( verbelde ik gemiddeld per maand afgelopen jaar
* 100 sms ( minder sms nodig vanwege whatsapp)
* 500 mb
Betaal je 15 euro voor 24 mnd.
Denk er zelf over om een los toestel te kopen en dan t abonnement van telfort.
Maar welk toestel is aan te raden?
Nu zag ik op hollands nieuwe een samsung galay ace zwart voor 550 min/sms, 500 mb betaal ik eenmalig 209 euro en een sim only 22,75 p/m voor 1 jaar.
Of een iphone 3, betaal ik het zelfde.
Nu heb ik altijd een simpele nokia gehad dus zo'n telefoon als hier boven is dan al een hele verbetering. Mijn prioriteit ligt er ook niet zo dus of ik nou een iphone 3 of 4 heb maakt me niet.
Wat zijn de recensies over een samsung galaxy ace?
Bij telfort heb ik een sim only gezien voor t volgende:
* 300 min ( verbelde ik gemiddeld per maand afgelopen jaar
* 100 sms ( minder sms nodig vanwege whatsapp)
* 500 mb
Betaal je 15 euro voor 24 mnd.
Denk er zelf over om een los toestel te kopen en dan t abonnement van telfort.
Maar welk toestel is aan te raden?
maandag 10 september 2012 om 20:15
maandag 10 september 2012 om 21:00
Ik heb zelf geen Galaxy Ace, maar hier vind je 81 reviews van gebruikers: http://www.kieskeurig.nl/gsm/samsung/ga ... ws/954124/
maandag 10 september 2012 om 21:13
Bevalt de samsung galaxy ace je?
Ik hoef niet veel poes pas op me telefoon, speel geen spelletjes e.d. Als ik kan bellen/ smsen/whatsapp en miss een paar apps downloaden, heb ik voldoende.
Nu zie ik ook bij verschillende aanbiedingen dat je ook 500mb extra er bij kunt kopen, is dat aan te raden of alleen als je veel spelletjes/video gebruikt?
Zit er anders genoeg geheugen om foto's op te slaan?
De aanbieding van telfort lijkt mij een goede aanbieding..
Ik hoef niet veel poes pas op me telefoon, speel geen spelletjes e.d. Als ik kan bellen/ smsen/whatsapp en miss een paar apps downloaden, heb ik voldoende.
Nu zie ik ook bij verschillende aanbiedingen dat je ook 500mb extra er bij kunt kopen, is dat aan te raden of alleen als je veel spelletjes/video gebruikt?
Zit er anders genoeg geheugen om foto's op te slaan?
De aanbieding van telfort lijkt mij een goede aanbieding..
maandag 10 september 2012 om 21:39
Heb vanavond ook bij gsm topdeals gekeken maar daar kan ik geen abonnement vinden met rond 300 min. Alleen 250 min en 250 smsjes.
Maar ik wil juist minder smsjes omdat ik er vanuit ga dat je vaker gaat whatsappen minder smsen.
En er staat wel bij dat de telefoon gratis is maar dat zit vast in t abonnement verwerkt want niets is gratis..
Maar ik wil juist minder smsjes omdat ik er vanuit ga dat je vaker gaat whatsappen minder smsen.
En er staat wel bij dat de telefoon gratis is maar dat zit vast in t abonnement verwerkt want niets is gratis..
maandag 10 september 2012 om 21:41
Ik geloof dat een iPhone 3 wel meer mogelijkheden heeft dan een Ace, toch?
De Ace is toch een goedkoper model van Samsung? Ik heb nu de Galaxy S en die is ongeveer vergelijkbaar met de iPhone 3.
De Ace is dan volgens mij toch wel een stapje minder dan bijvoorbeeld een Galaxy, of ben ik raar?
De Ace is toch een goedkoper model van Samsung? Ik heb nu de Galaxy S en die is ongeveer vergelijkbaar met de iPhone 3.
De Ace is dan volgens mij toch wel een stapje minder dan bijvoorbeeld een Galaxy, of ben ik raar?
668, the neighbour of the Beast