video afspelen gemist.nl

10-09-2012 12:59 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wou vandaag wat afleveringen terug kijken op rtlgemist.nl.

Maar dit lukt helaas niet, elke keer komt er te staan, sorry er ging iets fout. Raadpleeg de technische ondersteuning. Kijk hiervoor bij de veelgestelde vragen.

Dit heb ik overigens al gedaan en alle stappen gevolgd die daar werden beschreven, maar althans daarna lukt het nog steeds niet. Ik heb wel silverlight geinstalleerd. Maar er komt wel eerst een stukje reclame, die vervolgens wel wordt afgespeeld.

Maar nu heb ik dus de laptop van mijn moeder erbij gepakt en daar lukt het wel om af te spelen via rtlgemist.nl

We hebben allebei precies dezelfde laptop.

Wie kan mij hiermee helpen? En weet hoe ik dit kan oplossen of hier wat aan te doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook een foutmelding bij rtlgemist

Heb systeemcheck gedaan en alles zou goed moeten zijn

Daarom heb ik een mail gestuurd.

Dit kreeg ik als antwoord

Geachte meneer/mevrouw,

Helaas heeft een klein deel van de bezoekers van RTL XL te maken met foutmeldingen. Op dit moment zijn we hard bezig dit op te lossen. Het probleem bleek echter ingewikkelder dan verwacht. Er wordt hard aan gewerkt. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, zullen we die bij de 'Veelgestelde vragen' (http://www.rtl.nl/service/xl/support/) vermelden. We betreuren dit ten zeerste, maar hopen u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Team XL

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven