LOI examen doen
dinsdag 11 september 2012 om 12:50
Wie kan mij vertellen hoe de LOI examens precies in z'n werk gaan.
Komende week heb ik er 3 op een dag. Heb je tussendoor de mogelijkheid om nog je samenvatting door te nemen (tijdens het wachten) en is er een mogelijkheid om wat te drinken.
Ben best benieuwd naar ervaringen of tips. Kan ze niet zo goed peilen en is eerste keer dat ik die kant op ga.
Komende week heb ik er 3 op een dag. Heb je tussendoor de mogelijkheid om nog je samenvatting door te nemen (tijdens het wachten) en is er een mogelijkheid om wat te drinken.
Ben best benieuwd naar ervaringen of tips. Kan ze niet zo goed peilen en is eerste keer dat ik die kant op ga.
dinsdag 11 september 2012 om 13:09
Ik heb (wel al flink wat jaren geleden) meerdere LOI-examens gedaan, en eigenlijk vond ik het enige verschil t.o.v. van andere scholen dat je met een hele groep totaal onbekenden in een klaslokaal zal. Maar het schept een band hoor, met z'n allen zenuwachtig zijn voor hetzelfde examen
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
dinsdag 11 september 2012 om 13:14
Ja geloof wel dat het een band schept ben wel beetje zenuwachtig maar goed.... hoop dat het allemaal mee valt.
Heb geen idee wat ik moet verwachten, cursus handhaving milieurecht. Het zijn inderdaad 3 examens (totaal van alle examens in deze cursus) maar ga er sowieso maar 2 serieus doen. 3e heb ik nog niet bestudeerd al ga ik wel bij het tentamen zitten om te kijken hoe de vraagstelling is.
Heb geen idee wat ik moet verwachten, cursus handhaving milieurecht. Het zijn inderdaad 3 examens (totaal van alle examens in deze cursus) maar ga er sowieso maar 2 serieus doen. 3e heb ik nog niet bestudeerd al ga ik wel bij het tentamen zitten om te kijken hoe de vraagstelling is.