Brinta, waar te koop?

11-09-2012 15:29 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ziek, echt heel erg ziek. Ik krijg niks naar binnen, met moeite hooguit een rijstwafel. Maar inmiddels heb ik behoorlijk honger, en om de een of andere reden een onbedwingbare behoefte aan een kom brinta :'). De supermarkt zit echt te ver weg, mijn vriend is met de auto weg, mijn fiets is stuk, dus ik moet alles te voet doen. Niet fijn als je ziek bent, dus ik wil het liefst zo min mogelijk lopen. Ik heb nu 2 keuzes: de apotheek, of een drogist. De apotheek zit hier om de hoek, de drogist +/- 5 min lopen. Ik weet dat veel apotheken ook een baby assortiment hebben, maar hebben ze dan ook brinta? En hebben ze het bij de drogist? Want als ik het niet zeker weet, ga ik ook die moeite niet doen, en enkel even naar de apotheek (paracetamol is op).
Anders bel je eerst even?
Ik zou even die drogist bellen. Volgens mij hebben ze het soms wel.
Waarom bel je ze niet op dan weet je of ze het in hun assortiement hebben of niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je fiets is stuk??

En even iemand bellen? Een vriendin, of familielid?
Apotheek lijkt me niet. Drogist weet ik niet. De buurvrouw?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

apotheek of drogist heeft wel babypap, bijv. rijstebloem of bambix. Nog lichter verteerbaar ook.
Tsja, bij het Kruidvat hebben ze de "Mijn eerste ontbijtpapjes" en andere pyjamapap-meuk. Lijkt me niet vergelijkbaar met Brinta voor volwassenen.
Ja idd. In de tijd dat je je bericht typte, had je beide al even kunnen bellen...

Beterschap.
O, goed idee, daar heb ik helemaal niet aan gedacht! Gewoon even bellen :'). Wist niet dat dat ook kon voor zulke simpele vraagjes.
Drogist.. Die hebben nutricia pap
http://www.ah.nl/appie

Bezorgt aan huis
Been there, done that, got the T-shirt.
Baby-brinta is heel anders dan gewone. Ik haal altijd de gewone brinta voor de kids. Die lusten die baby-brinta echt niet meer.

Ik zou wachten tot je vriend er weer is en hem vragen of hij het mee wil nemen.
Als je ziek bent en zoals jij zegt: echt heel erg ziek. Waarom is je vriend er dan niet gewoon? Of bel een vriendin. Je moet minstens op sterven liggen. Of overdrijf je gewoon een beetje?
Nou de apotheek heeft het niet, de drogist kreeg ik niet te pakken. Ik waag het er maar op dan... Op naar de drogist...
Hmm, je hebt wel een punt fiddeldee.
Als je alleen een rijstwafel met moeite binnen kunt houden zou ik dus wel eerder voor lichterverteerbare babypap gaan als voor Brinta. Brinta is volkoren.
Volgens mij stel je je aan. Als ik zo ziek ben dat ik niet meer naar de super kan lopen (hoeveel km to?) dan heb ik ook echt geen zin meer in t forum. Heeft je vriend geen fiets?

Ze krijgt niets naar binnnen hangmat. Ze zegt niet dat ze t niet binnen houdt.
quote:fiddeldee schreef op 11 september 2012 @ 15:39:

Als je ziek bent en zoals jij zegt: echt heel erg ziek. Waarom is je vriend er dan niet gewoon? Of bel een vriendin. Je moet minstens op sterven liggen. Of overdrijf je gewoon een beetje?Nou, als ik ziek ben hoeft er echt niet iemand voor me te komen zorgen hoor. Ik lig de hele dag in bed, waarvan ik het grootste deel van de tijd slaap. Dan hoeft er niemand naast te zitten. Nu is alleen een beetje lastig ja, maar ik vind het ook zo lullig als ik iemand van zijn werk moet laten komen hiervoor. Dan sleep ik me wel naar de drogist. Daarbij, als ik iemand bel is diegene er pas over een uur op zijn vroegst, want ik ken nog niet zoveel mensen hier in de buurt. Dan kan ik beter zelf even gaan want ik heb echt weer paracetamol en keeltabletjes nodig.
quote:apatura schreef op 11 september 2012 @ 15:43:

Volgens mij stel je je aan. Als ik zo ziek ben dat ik niet meer naar de super kan lopen (hoeveel km to?) dan heb ik ook echt geen zin meer in t forum. Heeft je vriend geen fiets?

Ze krijgt niets naar binnnen hangmat. Ze zegt niet dat ze t niet binnen houdt.Vriend heeft geen fiets nee. Supermarkt is 2,5 km lopen..
Als je dan toch naar de drogist gaat kun je mooi zelf kiezen wat het wordt.
quote:fiddeldee schreef op 11 september 2012 @ 15:39:

Als je ziek bent en zoals jij zegt: echt heel erg ziek. Waarom is je vriend er dan niet gewoon?Wat een domme opmerking, als ik ziek ben, gaat mijn vriend heus geen vrije dag nemen om mijn handje vast te houden terwijl ik op bed lig
Misschien is dit wat als je bij de drogist niets kan vinden:

http://www.smulweb.nl/recepten/773976/Broodpap

Beterschap
quote:apatura schreef op 11 september 2012 @ 15:38:

http://www.ah.nl/appie

Bezorgt aan huisJe hebt er nooit besteld zeker?
quote:Star schreef op 11 september 2012 @ 15:57:

[...]

Je hebt er nooit besteld zeker?Nee Hier zit de super maar op 1,4 km

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven