Wat wil ik nou??????

11-09-2012 16:44 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_142269 wijzigde dit bericht op 13-11-2012 14:54
Reden: ..
% gewijzigd
Gun jezelf en die jongen duidelijkheid.

Dit wordt hem niet, verspil er niet te veel tijd aan.
Misschien is het beter dat je het voor de 4e keer uit maakt en eerst eens geniet van je leven.

Zo slecht klinkt dat reizen niet.

Je kunt er niks aan doen dat je gevoel dit zegt lijkt mij.
Hm, wanneer het uit is wil je hem weer terug, maar is het weer aan dan ga je twijfelen. Je hart volgen zou ik zeggen. Die krabbelt terug nu jullie weer bij elkaar zijn, dus kun je er niet volledig voor gaan.
Als je op je oude dag, laten we zeggen, 80, je terugkijkt op je leven zou het zonde zijn dat je zou moeten zeggen: "had ik maar......."
Nee ik kan er ook niets aan doen... :(

Hij voelt ook wel dat er iets gaande is, en als ik dan z'n gezicht zie.... moet ik hem echt wéér voor de 4e keer pijn doen!? Wreed.. is het niet.
quote:dolores007 schreef op 11 september 2012 @ 16:47:

Misschien is het beter dat je het voor de 4e keer uit maakt en eerst eens geniet van je leven.

Zo slecht klinkt dat reizen niet.

Je kunt er niks aan doen dat je gevoel dit zegt lijkt mij.Eens.
wat je water geeft, groeit
Slecht teken, als je het al een paar keer hebt uitgemaakt. Kennelijk ben je nooit helemaal voor hem gegaan, maar wil je hem ook niet helemaal uit je leven. Is het niet eerlijker om vrienden met hem te zijn?
quote:winn_tou schreef op 11 september 2012 @ 16:55:

Hij voelt ook wel dat er iets gaande is, en als ik dan z'n gezicht zie.... moet ik hem echt wéér voor de 4e keer pijn doen!? Wreed.. is het niet.Nou je doet het niet expres. Een mens probeert wel eens wat, maakt fouten... heel normaal. Het is eigenlijk pas wreed als je hem in de veronderstelling laat dat jij een serieuze relatie met hem wilt opbouwen nu.
wat je water geeft, groeit
Ik vind het vooral erg lullig dat je na halfjaar break, het opnieuw probeert, hij nu dus denkt dat het vast goed moet zitten voor de komende tig jaar, en je al direct weer twijfelde. Kun je niet maken.
quote:Julus schreef op 11 september 2012 @ 16:57:

Ik vind het vooral erg lullig dat je na halfjaar break, het opnieuw probeert, hij nu dus denkt dat het vast goed moet zitten voor de komende tig jaar, en je al direct weer twijfelde. Kun je niet maken.Eens! Echt helemaal! Ik weet ook dat ik het goed met hem heb, hij doet erg z'n best. Maar waarom voel ik dan niet dat ik er volledig voor kan gaan?
..
quote:winn_tou schreef op 11 september 2012 @ 16:55:

Hij voelt ook wel dat er iets gaande is, en als ik dan z'n gezicht zie.... moet ik hem echt wéér voor de 4e keer pijn doen!? Wreed.. is het niet.Het voelt wreed maar het is nog wreder om bij hem te blijven terwijl je eigenlijk niet wil. Als je bij hem weggaat, kies je voor je eigen geluk en je geeft hem de mogelijkheid om iemand te vinden die wél helemaal voor hem gaat en ook huisje boompje beestje wil. Succes!
quote:winn_tou schreef op 11 september 2012 @ 17:00:

[...]

Eens! Echt helemaal! Ik weet ook dat ik het goed met hem heb, hij doet erg z'n best. Maar waarom voel ik dan niet dat ik er volledig voor kan gaan?Het waarom daar kom je wellicht later achter. Voor nu weet je dat je hoe dan ook, er niet helemaal voor kunt gaan. En dat het wel zo eerlijk is om ermee te kappen. Ook al is hij goed voor je, jij staat er maar met een half been in.
Dus eigenlijk hebben jullie allebei getwijfeld, en waren er complexe factoren waardoor het telkens uitging? Ik denk dat je beter de knoop kunt doorhakken. Ik denk dat het vroeger of later toch fout loopt. Jullie blijven om de verkeerde redenen bij elkaar, volgens mij.. 7,5 jaar is niet niks, er is veel opgebouwd.

Ik heb zo'n relatie achter de rug van ruim 6 jaar, waarin zowel hij als ik periodes hadden dat we twijfelden. Uiteindelijk gaat het dan toch mis, omdat je er allebei niet voor 100% meer in in gelooft. Heel onprettig en je bouwt niet echt op.
De reden waarom het uitging zegt veel; jullie willen elkaar vooral als de ander niet wil, als die gevoelens dus nergens toe leiden.
Spijker op zijn kop! Je wil dat hij je wil, en hij wil dat jij hem wil...

Op die manier kan een ander jullie niet hebben..maar het is wel al duidelijk dat jullie niet aan een toekomst bouwen. Jullie belemmeren elkaar, en eigenlijk zou je elkaar het geluk moeten gunnen als dat samen niet kan. Durf elkaar los te laten!
Een goede vriendin van mij heeft haar vriend ditzelfde 'aangedaan'. En het is echt erg om dat te zien gebeuren!

Je geeft aan open te willen staan voor andere jongens en hele andere dingen te willen dan je vriend.

Wees eerlijk tegen jezelf.

En wees dan ook eerlijk tegenover hem.

Als hij echt van jou houdt, zal hij zelf heel moeilijk die knoop kunnen doorhakken. Maar is hij niet beter af zonder jou?
..
Thanks voor al jullie 'eye-openers'
Succes! Het zal moeilijk zijn, maar als je over een jaar of 2 terugkijkt zul je zien dat het de juiste beslissing is voor jullie allebei.
Vechten voor je liefde? Pardon, hoe? Heb je je met hem bezig gehouden en je afgevraagd wat je van hem uit gezien zou kunnen doen om het te verbeteren? Als je je relatie beëindigt, ga je hem missen. Lijkt me geen rocket science. Hoort bij de keuze. En nu kom je hier vragen wat jij nou wil? Dat weet je prima volgens mij. Je kan je relatie niet naar een pandjeshuis brengen om hem daarna weer terug te kopen. Move on.
Je wilt er op uit, reizen enzo...waarom kan dat niet samen? Een relatie of toch niet alleen te bestaan uit samen op de bank hangen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In een relatie moet je totaal jezelf kunnen zijn, anders wordt het een sleur. Een sleur zorgt voor een leeg gevoel in jezelf en dat zorgt er weer voor dat je aandacht wilt van andere mannen, het gevoel is hongerig en moet gevuld worden. Ik ben het eens met Viva amber, doe het samen of ga dingen doen apart van elkaar. Ik ken ook mensen die gewoon heel ondernemend zijn, op reis gaan, los van elkaar. Hoe lekker is het als je elkaar vertrouwd, je gang kunt gaan en kunt thuiskomen in de armen van degene die je warm verwelkomt en waar je van houdt?

Ik denk dat je de wensen die je hebt in je leven al groter worden nu je jezelf zo voelt. Ga eens een maand of meer anders in de relatie staan, onderneem en zie dan waar het brengt voor jullie beiden...
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven