Lentekriebels, indian summer

21-08-2012 09:33 2987 berichten
* Openingspost under contruction wegens gebrek aan inspiratie en zonnig humeur *

NickLeeftijdGaan voor kindje nrStartdatumBelangrijke datum ZwangerBijzonderhedenKnorretje28302201011/01/2012!! geboren!!11/01/2012 zijn knorrezoon en knorredochter* geboren. en Ajuparaplu301Juli 2011 8/4/2012 Pluutje is geboren!!Googlette301Mei 201128/03/2012T is geboren!!KSRammel261Mei 201107/05/2012R is geboren!!-Linda77351April 2011 5/9/2012 A is geboren!!! de verrassing is voorbij, we hebben er een lentekriebelmeisje bij!! Thee_graag281Mei 2011-- 19 okt start MMM. Hopelijk 3 december eicelpunctie. Na 2 zwangerschappen, 1 mk en 1 zoontje* met chr.afwijkingMissShopping311Mei 201124/05/2012MissMini is geboren!!ks, 9 weken te vroeg geboren1miep1271Mei 201117/9/2012 miepie is geboren!! It's a girl!Nic1983282Mei 2011 9/6/2012! Saar geboren! PP behoort tot het verleden, een droombevalling!Designed271aug 201125/05/2012B is geboren!!-Visils261April 201102/04/2012C is geboren! -Ivetje281 Mei 2011 10/2/2012Noor is geboren!-Elsie26312Mei 201127/07/2012 Baby J is geboren!!Flitsbevalling!Fabjetan291April 201103/04/2012V is geboren!ksAinodis293Juli 201130/10/201212-4 echo: alles goed!Madame

Jaenette281juli 201110/7/2012B is geboren!!!RiodeJaneiro281aug 201113/8/2012 MiniRio is geboren! Niet geheel vlekkeloos, maar o zo gelukkigblondje29291juli 201126 sep 2012 meisje is geboren! -

Vorige delen;

Deel 1, Lentekriebels

Zwanger de herfst in!

Richting winter

De tweede lente

Het jaar rond!vorige deel
Alle reacties Link kopieren
Ooooo ja iedereen gewoon trots vertellen hoor, maar ikwil ook graag weer eens even opscheppen. Ach misschien lijkt hij op zijn buurjongetje. Die deed niks en toen in 2 weken rollen, zitten en optrekken. Dus dat kan ook nog ;)
Wij waren laatst op een verjaardag en daar was een kindje dat net zo oud was als Noor. En die lag alleen maar...deed niks! Geen hoofd optillen, niet lachen, bijna niet bewegen, gewoon alleen maar liggen. En Noor maar druk doen ernaast haha!
Ik zie het al voor mij Noor staat daar dus nu bekend als ADHD baby
Ik opende net een topic over havermout nou dat had ik dus beter niet kunnen doen hahahaha. Ben al uitgemaakt als chagerijnig en raar......
Zoiets ja maar dat kind staat bij ons bekend als de gedrogeerde
Ik zag em langs komen ja! Gezellige mensen heb je toch op het forum hè
Ivetje je vervuild mijn havermout topic........
quote:knorretje28 schreef op 11 september 2012 @ 20:35:

Ivetje je vervuild mijn havermout topic........ het is al laat, beetje lol hebben mag toch wel!
Tuurlijk van jou kan ik het hebben. Waar zijn de andere meiden? We zijn wel heel gezellig met z'n tweeen en ik loop in het midden zeg maar.
We zijn idd een beetje heel erg aan het slowchatten hier ja
Het is roze, blauw, roze, blauw en dat al 2 pagina's lang. O redden we de 2500 post wel
Haha! Zou wel heel erg zijn als we het hele topic vol plempen in 1 avondje
Ben er ook wel hoor

Alleen wel mobiel want er ligt een onrustig mannetje op mijn borst...
@Knor: Pluutje zegt niet bewust mamma hoor, ze brabbelt gewoon en toevallig is die klank mamma-achtig. Meestal gaat het van hmmmm nnggg mamamamamam en een enkele keer alleen mama. Maar ze zegt het nu steeds als ik er niet ben en vrijwel niet als ik er wel ben, dus ze begrijpt niet echt wat ze ermee wilt zeggen. Maar tóch is 't leuk

@Nic: Dank voor je uiteenzetting!

@Rammel: Wat fijn dat alles weer oké is met R, gelukkig maar! Kan me voorstellen dat je veel vragen hebt, hopelijk tref je net zo'n leuke KA als Designed.

@Ivetje: Gelukkig is Noor niet benauwd. Ik moet zeggen dat ik ook niet kan bedenken waarom Noor zo vaak wakker is, misschien wil ze gewoon regelmatig even een knuffel van mamma?

@Designed: Geen tips mbt rijstebloem. Hier nog niet geprobeerd.

@Goog: Wat vervelend dat T nog zo snotterig is, maar wat fijn dat hij je lieve vrolijke ventje blijft! Ik had 't al eens gevraagd en heb misschien hetantwoord gemist, maar hebben jullie nu een definitieve beslissing genomen mbt helmpje.

@Miep: Nog even volhouden! Any moment kun je moeder worden, dat is toch wat hè? Het is zó bijzonder, er komen zulke oerinstincten naar boven... Ik hoop dat je straks heel hard gaat genieten.

@Linda: Hier in het begin ook moeite met de Joolz. Wat Rammel zegt: voet op de rem, metalen pinnetjes indrukken om stang op laatste stand te zetten, grijze knopjes aan onderkant indrukken en dan in één beweging naar beneden bewegen: omlaag en vooruit duwen als het ware. Maar het is een kunst, je moet de beweging wel even te pakken hebben. Mijn ouders kunnen het ook nog niet, ook niet na tig keer voordoen.

@Elsie: Ben je al naar de tandarts geweest met dochter?

En de rest weet ik even niet meer. Dikke
Ik zit gewoon hardop in mijn eentje te lachen hier, visils dacht ook een duit in het zakje te doen hahaha. Meiden ik ben blij met jullie allemaal. Soms kan zoiets stoms als een havermouttopic je even down maken en nu oooo heerlijke grote glimlach op mijn gezicht. En zo hebben jullie al zo vaak moed, tips en gelach bezorgd! Xxxxxx voor alle lentemeiden.

En miepje meld je eens......
Ben ook maar even het havermout topic gaan lezen zo vriendelijk af en toe..beetje jammer
Miep had zich wel gemeld hoor vandaag. Ging iets met vriendin doen volgens mij en was het verder aardig zat
En ajuutje tegen aju

Nee afspraak over 2 weken, wil dat man of thuis is of mee gaat want om ook J mee te slepen..
Lekker bezig dames

Knor, je hebt al eens vaker je zorgen geuit over R, dat speelde een beetje mee dat ik dat poste over dat wij niet bepaald een doorsnee zijn van de snelheid van ontwikkelen. Tis ook echt zo dat ieder het op zijn tempo doet, en tegen de tijd dat ze 3 zijn kunnen ze allemaal zo ongeveer hetzelfde. En ik meen het als ik zeg dat T ook wel iets langzamer mag van mij hoor, hij gaat nu zo snel.

Bij de huisarts bijna een uur moeten wachten T ging gewoon spugen van vermoeidheid. (lang leve de wasmachine!) Maar goed, er was een spoedje geweest, en als ik een spoedje zou zijn vind ik het ook fijn als er tijd wordt gemaakt. (Staat er een beetje krom, maar goed.) Dokter kon zijn trommelvliezen niet goed zien doordat zij oren erg vies zijn, maar vond hem geen zieke indruk maken. Klopt ook helemaal. Heb alleen andere neusspray gekregen.

Toen alleen nog even snel zo'n snotzuiger gehaald en het boek voor Miss op de post gedaan!
Knor, fijn he dit heerlijke clubje! Kan me ook niet meer voorstellen zonder (jee wat klinkt dat zoetsappig..)
Googlette, fijn dat T in elk geval geen oorontsteking heeft!

En wachten is waardeloos maar idd, als je zelf hulp nodig hebt of binnen zit, dan wil je ook alle tijd krijgen die je nodig hebt
Ach god googlette spugen. Arme T.

Nogmaals iedereen gewoon de trotse moeder uithangen hoor en flink vertellen en opscheppen over die knappe kindjes.

Ik maak mij gewoon door het hele gedoe veel meer zorgen over R als dat ik ooit gedaan heb over S. En die ontwikkelde zich gewoon lekker snel en R nou net niet. Dus het is echt iets van mij van binnen. En zal denk ik pas overgaan als hij gewoon lekker gaat lopen en kletsen en op R zijn tempo gaat dat nog wel even duren
@verkiezingen: Ik vind het ook spannend, maar denk nu niet anders over dingen dan voordat ik moeder werd. Ik had altijd al wel een idee over wat ik wel en niet belangrijk vind en stem al jaren op dezelfde partij. Hoewel ook die partij ideeën heeft waar ik het niet mee eens ben heb ik toch het gevoel dat de belangrijkste dingen het best overeen stemmen.

@werk: Ik moet zeggen dat ik deze week wel meer moeite heb met het werken. Vorige week was het allemaal heel nieuw en spannend en voor het eerst sinds 5 maanden dat ik langer dan 4 uur achter elkaar bij mijn dochter vandaan was. Dat vond ik echt wel even lekker. Maar doordat zij een beetje van slag was daarna kreeg ik toch het idee dat ze helemaal niet zonder mij kon en ik kan ook niet zonder haar! Ik mis haar echt wel en heb steeds zo'n zwaar gevoel in mijn onderbuik gedurende de dag. Lastig hoor, want vind het werk ook echt wel leuk. Maar gevoelsmatig vind ik mijn kind (natuurlijk) belangrijker en merk ik dat ik me toch afvraag of het wel goed is dat ik zoveel weg ben. Dussss... ben nog niet helemaal zennnnn...

@Bijvoeding: Vandaag begonnen met wortelpurree. Ze vond het volgens mij maar niks, ze keek steeds heel vies! Het grappige was dat ik haar daarvoor een hele wortel had gegeven en dat vond ze juist heel lekker! Daar zat ze maar op te knagen en te sabbelen. Ze hield 'm zelf vast en stopte 'm in haar mond en op een gegeven moment wilde ik 'm uit haar handen halen (omdat ze 'm toch niet echt ging opeten), maar daar was ze 't helemaal niet mee eens! Nou ja, we zijn een beetje spelenderwijs aan het klungelen.
Spannend Au, ik volg je bijvoedingsverhalen op de voet hahaha... stiekem hoop ik dat B ook voor grote stukken en heel gaat ipv gepureerd enzo:) maak je wel films en foto''s van het geklungel? leuk voor later!

Goog, fijn dat het geen OO is, als je eenmaal een orenkind bent raak je daar moeilijk vanaf. hahahhahahahahha snotzuiger! hahahaha
life ain't a perfect story, write it while you live it
@ajuutje zo deed ik hetnook. Ik gaf wat hapjes en vaak ook een stukje erbij. R ging pas echt lekker eten toen ik er aardappel doorheen ging prakken. Allen groentehap vond hij niks. Nu geef ik alles door elkaar, fruit alleen nog in stukken, brood in kleine stukjes die geef ik en grote stukken waar hij mee kan rommelen. Groente geprakt en ook in stukken. Hij is nu bijna 8 maanden en dus durf ik steeds meer te geven. Van de week tortilla (kaal) nou heeft heerljk een stukje opgegeten/geknabbeld/gesabbeld.

Gewoon experimenten met smaken, structuren en vormen(geprakt of juist niet). Zo beleven jullie er waarschijnlijk allebei het meeste lol aan. Maar het is wel een mijlpaal he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven