Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Lecotien x-d
Hallo?!
dus
Hallo?!
Ik denk dat dat ook het argument van SBS was.
Lecotien bedoel ik. Al is "dus" ook een mooi argument natuurlijk.

Estelle: "Ehhhh... ehhhh..."

SBS: "Dus"

Ik denk dat het zo gegaan is.
Lecotien!
You know how I know? Because I reeaally think so!
En wat aandoenlijk dat Ruud nu al 2 keer al zijn 6 kids bij elkaar heeft gehad. Eerst op Ibiza en van de week toen ie 50 werd.

Dat was kennelijk met Estelle Cruijff niet mogelijk. Het schijnt dat zij die andere kinderen niet in de buurt wilde.

Dat spoort ook niet.
quote:yasmijn schreef op 08 september 2012 @ 13:47:

En wat aandoenlijk dat Ruud nu al 2 keer al zijn 6 kids bij elkaar heeft gehad. Eerst op Ibiza en van de week toen ie 50 werd.

Dat was kennelijk met Estelle Cruijff niet mogelijk. Het schijnt dat zij die andere kinderen niet in de buurt wilde.

Dat spoort ook niet.Het verhaal gaat inderdaad dat Estelle niet wilde dat hij contact had met de kinderen uit eerdere relaties. Wat dat betreft sporen zowel Estelle als Ruud niet. Estelle omdat je dat nooit mag frustreren en Ruud omdat hij een slappeling is als hij hierin mee ging.
Ook dat. Als vader laat je je dat niet zeggen.
Zou Estelle nog steeds 'the divorce' in 'the middle' willen vraag ik me af?
Estelle uitgefeest dankzij Badr Hari? van onze redactie

AMSTERDAM - VIDEO - De Amsterdamse grachtengordel vraagt zich af of het nog wel een goed idee is om Estelle uit te nodigen op feestjes.

Wat denken jullie?

conversation = awareness
Oh spannend. Is ze uit de gratie?
quote:miss_communicatie schreef op 11 september 2012 @ 20:38:

Estelle uitgefeest dankzij Badr Hari? van onze redactie

AMSTERDAM - VIDEO - De Amsterdamse grachtengordel vraagt zich af of het nog wel een goed idee is om Estelle uit te nodigen op feestjes.

Wat denken jullie?

O zeg!

Das logisch (zou oom Johan zeggen )
Wat is je bron? Zit er een leuk filmpje bij? Ik laat me graag uitgebreid informeren voor ik een keuze maak.
quote:qwerttu schreef op 11 september 2012 @ 20:45:

Wat is je bron? Zit er een leuk filmpje bij? Ik laat me graag uitgebreid informeren voor ik een keuze maak.

Bron? Drie keer raden... jahaaa, de Televaag natuurlijk.

En d'r zat een filmpje bij, maar ik krijg dat kleuteding op de één of andere manier niet aan de praat. Hoopte eigenlijk op een verslag in zwart op wit van jullie...
conversation = awareness
quote:yasmijn schreef op 11 september 2012 @ 20:43:

[...]

O zeg!

Das logisch (zou oom Johan zeggen )Die Ome Johan zeg.

Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren.

Dus.
conversation = awareness
Grachtengordel piekert over Estelle

AMSTERDAM - Arme Estelle. De Amsterdamse grachtengordel waar ze aan de arm van Ruud Gullit zo’n graag geziene gast was, piekert over hoe ze met de sympathieke blondine verder moet, nu ze het liefje is van Badr Hari. Hoewel haar trouwste vrienden haar terzijde blijven staan, wordt de kring rond Estelle kleiner.

"We zitten er toch mee”, zegt een van de societyleden. "Wat als hij vrijkomt? Ik zie er tegenop Badr op een feestje te hebben. Er zullen toch andere gasten zijn die zich daaraan storen. Het gaat absoluut niet om Estelle, want zij is gewoon een lieve meid, maar ik zit me nu al af te vragen of ze het raar zal vinden als we haar alleen uitnodigen. Ik wil zo’n type er eigenlijk gewoon niet bij hebben.”
Natuurlijk willen die vrienden Estelle niet met Badr op een feestje hebben. Voor je het weet, word je volledig tot moes geslagen en getrapt als hem iets niet aanstaat.
Nu de grachtengordel in het geding komt, zal de (super platonische) relatie ook niet meer lang duren.

Ze kan toch geen fééstjes mislopen zeg?!
conversation = awareness
Ach, voorlopig komt ze gewoon alleen of met een GBF. Ze lopen wel heel erg op de feiten vooruit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nounou....de grachtengordel is ook gedegadeerd in mijn ogen.

Ik dacht dat Stellie meer tot de kliek Amsterdam-Zuid behoorde met namen als Leco, Nicolette van Dam, Bridget, Connie Breukhoven, Mari en noem alle B en C sterren maar op.

Als ik aan de grachtengordel denk, dan denk ik aan Matthijs van Nieuwkerk, Hedy d'Ancona, Youp van 't Hek, Sonja Barend.

Lijk mij sterk dat Stellie met die stelletje intellectuelen helemaal los gaat.
Nouhou... ze hééft een keer de dikke Van Dale gelezen. Zegt ze.
Als de dikke Van Dale een creditcard had, was ze een affaire met hem begonnen
Hallo?!
Het is mij te stil aan het front. En dan moeten we nog tot begin november wachten tot de pro forma.
quote:_Doortje_ schreef op 12 september 2012 @ 17:08:

Als de dikke Van Dale een creditcard had, was ze een affaire met hem begonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven