Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
November, da's lang.

duurt zeker, euhhhhh nog wel eeneuhhh maand?
quote:galadriel schreef op 12 september 2012 @ 17:51:

November, da's lang.

duurt zeker, euhhhhh nog wel eeneuhhh maand?
conversation = awareness
Anderhalf hè, Galadriel. Dat is net zo lang als de gehele zomervakantie. En bijna net zo lang als de gehele komkommertijd.
Ik was net aan het lezen over wanneer je kiesgerechtigd bent (ja ja, lekker op tijd, ik weet het...) en las daar dit: "Verder geldt dat kiezers die op de dag van de verkiezingen in de gevangenis zitten, alleen door middel van een machtiging mogen stemmen."

Zou Badr Estelle gemachtigd hebben?
Nou, ik nodig Estelle ook niet meer uit. Zo.
quote:malu3 schreef op 12 september 2012 @ 07:48:

Natuurlijk willen die vrienden Estelle niet met Badr op een feestje hebben. Voor je het weet, word je volledig tot moes geslagen en getrapt als hem iets niet aanstaat.

Echte liefde overwint alles. Ook sociale uitsluiting.

Stressed is just desserts spelled backwards
We zijn de afgelopen maanden gewoon verwend met zoveel nieuws. De laatste tijd is het zo stil. Misschien moeten we wat nieuws maken. Iemand een leuk verhaal dat we naar Boulevard kunnen mailen?

Als Badr slim is, heeft hij Estelle geen machtiging gegeven. Eerst z'n stempas, dan z'n bankpas. Wel een geraffineerde aanpak.
Hallo?!
quote:lottekeNL schreef op 13 september 2012 @ 12:30:

Nou, ik nodig Estelle ook niet meer uit. Zo.

Ik ben zó blij dat ik mijn verjaardag niet meer vier. Heb ik ook geen last meer van dat dilemma.
quote:qwerttu schreef op 13 september 2012 @ 13:05:

[...]

Ik ben zó blij dat ik mijn verjaardag niet meer vier. Heb ik ook geen last meer van dat dilemma.
quote:qwerttu schreef op 13 september 2012 @ 13:05:

[...]

Hallo?!
Scheelt inderdaad een hoop troep, qwerttu. Hoewel ik altijd wel blij ben als iemand me helpt met glazen afdrogen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 september 2012 @ 14:23:

Scheelt inderdaad een hoop troep, qwerttu. Hoewel ik altijd wel blij ben als iemand me helpt met glazen afdrogen.Living on the edge, ik lees je helemaal Karen
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 september 2012 @ 14:23:

Scheelt inderdaad een hoop troep, qwerttu. Hoewel ik altijd wel blij ben als iemand me helpt met glazen afdrogen.Ik ook hoor. Maar ik heb daar gewoon een goede vaatwasser voor gekocht, die de glazen schoon en ook weer netjes droog aflevert. Tja, je wil geen enkel risico nemen natuurlijk. Weet jij veel wie er opeens met een theedoek in je keuken opduikt...
quote:qwerttu schreef op 13 september 2012 @ 14:50:

[...]

Ik ook hoor. Maar ik heb daar gewoon een goede vaatwasser voor gekocht, die de glazen schoon en ook weer netjes droog aflevert. Tja, je wil geen enkel risico nemen natuurlijk. Weet jij veel wie er opeens met een theedoek in je keuken opduikt...Met zo'n vaatwasser heb je ook lekker je handen vrij om gewoon zelf door de blonde extensions te woelen. Who needs Badr anyway?
Hallo?!
Juist!

Ehhhh....

Blonde extensions.

Fuck.

Ik wist dat er iets essentieels ontbrak aan mijn leven.
Wil je mijn Go Blonder Shampoo lenen, qwerttu?
Nóg blonder? Ik wil wel hoor, heel graag zelfs! Maar blijven er dan wel voldoende hersencellen over om rechtop te blijven staan?
Gewoon een bezemsteel in je broek, door je riem en BH blijf je dan rechtop staan, doe ik al jaren.
Ik vind tegenwoordig iedereen verdacht die met een theedoek rondloopt. Daarom heb ik plechtig beloofd nooit meer een theedoek aan te raken.

Het wachten is op iemand die verdacht is met een stofzuiger in zijn handen (heb ik namelijk ook zo'n hekel aan....stofzuigen)
Ik ben doodsbang voor theedoeken.
Volgens mij missen wij de essentie van de theedoek. Het was vast een verkapte steunbetuiging aan de Palesteinse zaak, want zo is Badr. Een lieve jongen en betrokken bij de actuele kwesties in de wereld. Ik voel me echt schuldig dat ik hem zo onderschat heb.
Hallo?!
quote:louisavuitton schreef op 13 september 2012 @ 15:14:

Ik vind tegenwoordig iedereen verdacht die met een theedoek rondloopt. Daarom heb ik plechtig beloofd nooit meer een theedoek aan te raken.

Het wachten is op iemand die verdacht is met een stofzuiger in zijn handen (heb ik namelijk ook zo'n hekel aan....stofzuigen)Het ene is van stof en het ander zuigt stof. Ik zou het alleen op die grond al weigeren.
En die witte was, dat was dan de witte vlag zeker? Als teken van vredelievendheid?
quote:qwerttu schreef op 13 september 2012 @ 15:21:

En die witte was, dat was dan de witte vlag zeker? Als teken van vredelievendheid?

Het begint jou ook te dagen? Persoonlijk kan ik wel door de grond gaan hoor.

OMG, Leon de Winter had al die tijd gelijk
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven