Wat nu

11-09-2012 16:51 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

het isz nu 2,5 maand uit met mijn vriendin, zij heeft het uitgemaakt omdat haar "gevoel" weg was. Ik probeer veel afleiding te zoeken en dat helpt. Maand nadat de relatie uit was is ze al op vakantie met iemand anders in het bed gedoken. Dit deed mij veel pijn. Nu is min vraag. waarom doen vrouwen dat?! ik snap werkelijk waar niks van. we hebben 4 jaar lang lief en leed gedeelt het was perfect alleen het laatste half jaar erg minder. ze wilt ook niks meer met me t maken hebben, zomaar uit het niets is alles weg.
Mannen doen dat ook. Mensen doen dat eenmaal. Proberen niet meer bezig te zijn met het waarom van haar gedrag. Pak je eigen leven weer op.
Dat doen mannen ook. Gewoon euhm...omdat het kan.
ze is al die jaren zo trouw geweeszt ze flirte wel maar dat doen alle vrouwen, alleen nu zijn in eens alle remmen eraf? het is een totaal ander mens geworden. echt bizar ik lijk net lucht voorhaar.
quote:nectar schreef op dinsdag 11 september 2012 16:51 Hallo allen,

het isz nu 2,5 maand uit met mijn vriendin, zij heeft het uitgemaakt omdat haar "gevoel" weg was. Ik probeer veel afleiding te zoeken en dat helpt. Maand nadat de relatie uit was is ze al op vakantie met iemand anders in het bed gedoken. Dit deed mij veel pijn. Nu is min vraag. waarom doen vrouwen dat?! ik snap werkelijk waar niks van. we hebben 4 jaar lang lief en leed gedeelt het was perfect alleen het laatste half jaar erg minder. ze wilt ook niks meer met me t maken hebben, zomaar uit het niets is alles weg. "we hebben 4 jaar lang lief en leed gedeelt het was perfect alleen het laatste half jaar erg minder. ze wilt ook niks meer met me t maken hebben, zomaar uit het niets is alles weg."

Als je zegt dat het laatste half jaar 'erg minder' was lijkt het me niet dat nu 'uit het niets' alles weg is...
ik bedoel de sleur kwam er een beetje in we hadden vaker ruzie's . maar ik had dit niet aan zien komen. ik bedoel je kan er toch voor vechte?

wat raden jullie mij aan? on to the next one?
Ja, naar de volgende. Een ex is een ex en het heeft geen zin om er achteraan te blijven hollen. Vooral als die ander duidelijk aangeeft er niet op te zitten wachten.
Ja, ze hoeft je geen verantwoording af te leggen. Pijnlijk voor jou misschien maar ja.

Gewoon schouders eronder en doorpakken!
het is gewoon raar dat een persoon zo kan veranderen in 3 maanden.
quote:nectar schreef op 11 september 2012 @ 17:02:

het is gewoon raar dat een persoon zo kan veranderen in 3 maanden.Waarschijnlijk vertoont ze een tegenreactie. Ze kan nu doen waar ze zin in heeft, en slaat nu even door. Dat doen veel mensen na het verbreken van een relatie: ze gaan buitensporig veel uit naar hippe bars terwijl ze vroeger een keer per maand uit eten gingen met hun moeder, ze gaan andere kleding dragen of ineens rare hobbies uitoefenen, vegetarier worden, of een re-boundlover nemen, of een verre rugzakreis maken terwijl ze daarvoor het liefst op vakantie gingen naar Kampen of Drachten. Voor jou, als verlatene is dat verwarrend en onbegrijpelijk. Probeer je er niet te veel mee bezig te houden maar je te richten op je eigen leven. Dat is moeilijk, maar aangezien je vriendin toch niet bij je terug komt (nu ja, alles kan, maar ik ga er maar even van uit dat uit in dit geval ook echt 'uit' betekent), heeft het weinig zin om na te denken over haar gedrag. Ja, het is vreemd en nee, dat is voor jou niet te begrijpen maar even zo goed pijnlijk om te zien. Probeer er afstand van te nemen. Misschien ontdek je wanneer het verdriet over de breuk optrekt elf ook wel een paar nieuwe gewoonten. Veel sterkte!
Ex zijn betekent niet dat je celibatair moet gaan leven of je moet afsluiten van de buitenwereld. het betekent dat je een nieuw / ander leven gaat krijgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nectar schreef op 11 september 2012 @ 16:51:

Maand nadat de relatie uit was is ze al op vakantie met iemand anders in het bed gedoken.

Voor mij persoonlijk: omdat je even jezelf geliefd en begeerd wil voelen, zonder al die complexe extra emoties van de relatie erbij.

quote:ze wilt ook niks meer met me t maken hebben, zomaar uit het niets is alles weg.Logisch toch? Je moet eventjes afstand maken om afscheid te nemen van de relatie. Dat duurt al gauw een half jaartje. Na die tijd kun je eens contact opnemen voor een biertje of wat dan ook, even de relatie na-kauwen.
quote:Mlle_j schreef op 11 september 2012 @ 17:12:

[...]

Waarschijnlijk vertoont ze een tegenreactie. Ze kan nu doen waar ze zin in heeft, en slaat nu even door. Dat doen veel mensen na het verbreken van een relatie: ze gaan buitensporig veel uit naar hippe bars terwijl ze vroeger een keer per maand uit eten gingen met hun moeder, ze gaan andere kleding dragen of ineens rare hobbies uitoefenen, vegetarier worden, of een re-boundlover nemen, of een verre rugzakreis maken terwijl ze daarvoor het liefst op vakantie gingen naar Kampen of Drachten. Voor jou, als verlatene is dat verwarrend en onbegrijpelijk. Probeer je er niet te veel mee bezig te houden maar je te richten op je eigen leven. Dat is moeilijk, maar aangezien je vriendin toch niet bij je terug komt (nu ja, alles kan, maar ik ga er maar even van uit dat uit in dit geval ook echt 'uit' betekent), heeft het weinig zin om na te denken over haar gedrag. Ja, het is vreemd en nee, dat is voor jou niet te begrijpen maar even zo goed pijnlijk om te zien. Probeer er afstand van te nemen. Misschien ontdek je wanneer het verdriet over de breuk optrekt elf ook wel een paar nieuwe gewoonten. Veel sterkte!Dit doet ze inderdaad allemaal, ze probeert erg populair te zijn ofzo. overdreven te laten zien dat ze mij niet nodig heeft.
Mannen doen het evengoed.

Ik vermoed dat ze het uit heeft gemaakt omdat ze al heel lang klaar was met jullie relatie. Daar is een proces aan voorafgegaan waar jij veel later in terecht bent gekomen.

Ik kan me voorstellen dat het pijnlijk is voor jou. Maar ze gaat gewoon verder met haar leven.

Hou je niet meer bezig met wat zij allemaal doet, want dat geeft alleen maar een rot gevoel op. Jij moet óók verder. En dat kun je alleen door haar los te laten.
Om heel eerlijk te zijn: het gaat jou niets aan wat zij nu doet. Uit is uit. En ja, ik snap haar gedrag wel. Vier jaar trouw geweest maar nu heeft ze even vrijheid. Mannen zijn soms net zo. Het geeft in sommige gevallen gewoon even een kick om gek te doen.
Hoe weet jij eigenlijk dat zij met een ander het bed is ingedoken?
quote:nectar schreef op 11 september 2012 @ 16:57:

ik bedoel de sleur kwam er een beetje in we hadden vaker ruzie's . maar ik had dit niet aan zien komen. ik bedoel je kan er toch voor vechte?

wat raden jullie mij aan? on to the next one?

euh......

dit klinkt een beetje raar, ja je moet verder en ja dat kan met een ander, alleen neem je dat haar kwalijk en jij stelt het voor alsof je uit het rek in de supermarkt een ander trekt.....

verschillende maatstaven?
oh en als antwoord op je topic titel, wat nu?

Nou niks.
quote:liselore3punt0 schreef op 11 september 2012 @ 21:48:

oh en als antwoord op je topic titel, wat nu?

Nou niks.Uh, niks? TO mag toch wel met een ander krikken?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Voor jou begint het verwerken nu pas.

Zij was er waarschijnlijk al langer klaar mee.

Na een maand met iemand naar bed gaan is nou niet echt heel snel ofzo. Ze is gewoon klaar met je. Wat gaat jou het aan wat zij doet op vakantie?

Je zegt dat ze nu helemaal veranderd is. Misschien is ze nu pas zichzelf.

In een relatie roest je toch snel vast in bepaalde patronen.

Ik zou er niet vanuit gaan dat dat ook maar iets met jou te maken heeft.
quote:nectar schreef op dinsdag 11 september 2012 16:57 ik bedoel de sleur kwam er een beetje in we hadden vaker ruzie's . maar ik had dit niet aan zien komen. ik bedoel je kan er toch voor vechte?

Je kan ervoor vechten als je dat nog de moeite waard vind.

Zij vond dat dus blijkbaar niet.

Had ze dan eerst nog een jaar of twee moeten investeren in een relatie waar ze geen zin meer in heeft. Wees blij dat ze je niet aan het lijntje houd.

Vechten kan wel maar het moet niet.
Ik ga nu ook zeker door met mijn leven en dat gaat goed, somsz wat moeilijke momenten maar dat is meer als ik echt alleen ben. Ergens heel ver weg heb ik toch stiekem hoop dat t ooit goed zal komen. moet ik die hoop laten varen?.
quote:nectar schreef op 12 september 2012 @ 09:52:

Ik ga nu ook zeker door met mijn leven en dat gaat goed, somsz wat moeilijke momenten maar dat is meer als ik echt alleen ben. Ergens heel ver weg heb ik toch stiekem hoop dat t ooit goed zal komen. moet ik die hoop laten varen?.

Ja, doe iedereen een plezier en doe dat.

Zoals Van dik hout zingt:" laat het gaan, laat het vallen, laat het los!"
Voor haar was het niet 'ineens'. Waarschijnlijk liep zij hier al maanden mee voor ze het uberhaupt durfde uit te maken. Haar verwerkingsproces was dus op het moment dat ze het uitmaakte een heel stuk verder.
quote:nectar schreef op 11 september 2012 @ 16:51:

waarom doen vrouwen dat?! Waarom niet? Het was al een maand uit en ze hoeft geen rekening meer met jou te houden. Trouwens, mannen doen dat ook hoor, niet alleen vrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven