De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
woensdag 12 september 2012 om 08:56
Ik denk dat ik zou gaan voor: Sexy maar niet TE (denk aan rokje, een wat strakker truitje, mooie hakken en eronder (you never know) een pikant setje. Een outfit waarbij diegene denkt: Damn, ik ben enorm benieuwd wat er onder die outfit schuil gaat. Niet hoerig in ieder geval.
Eerste date = meteen seks? Is dat een must?
Eerste date = meteen seks? Is dat een must?
woensdag 12 september 2012 om 09:05
woensdag 12 september 2012 om 10:06
quote:stout1975 schreef op 12 september 2012 @ 09:16:
Is het juist niet een goed idee om, ook als het om een serieuze date gaat, op het einde in bed te belanden?
Vrouwen hebben reputaties hoog te houden. Dat is hypocriet, want ze willen net zo graag en net zo vaak als mannen. Maar het is wel hoe de wereld in elkaar steekt.
N.a.v. wat eerdere opmerkingen over schaamte voor je lichaam. Daar schijnt elke vrouw last van te hebben (ik in elk geval wel). Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze daarom liever niet vree in het volle daglicht. De gordijnen gingen dus niet alleen dicht om de buren de aanblik te besparen, maar ook opdat haar partner niet zou zien dat ze niet leek op Venus in eigen persoon.
Vrij je ook liever in het halfdonker?
Is het juist niet een goed idee om, ook als het om een serieuze date gaat, op het einde in bed te belanden?
Vrouwen hebben reputaties hoog te houden. Dat is hypocriet, want ze willen net zo graag en net zo vaak als mannen. Maar het is wel hoe de wereld in elkaar steekt.
N.a.v. wat eerdere opmerkingen over schaamte voor je lichaam. Daar schijnt elke vrouw last van te hebben (ik in elk geval wel). Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze daarom liever niet vree in het volle daglicht. De gordijnen gingen dus niet alleen dicht om de buren de aanblik te besparen, maar ook opdat haar partner niet zou zien dat ze niet leek op Venus in eigen persoon.
Vrij je ook liever in het halfdonker?
Alles is liefde
woensdag 12 september 2012 om 10:09