scheveningen

12-09-2012 12:26 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
gaan komend weekendje naar scheveningen.wie weet n goed restaurant.
Kurhaus.
In de haven kun je lekker en goedkoop vis eten. Heel romantisch is het niet... Strandtenten zijn nog open, bij Solbeach kun je BBQen met zijn 2en aan klein tafeltje met bankjes, heel gezellig. Al vind ik kwaliteit wel wat minder dan andere jaren, niet slecht, maar minder.
Flavors op de willem de zwijgerlaan
Le Bon Mangeur

Wassenaarsestraat.
verba volant, scripta manent.
ff googlen?
ben ik een snob en bevooroordeeld, dat ik als ik aan Scheveningen denk, alleen maar die enorme bouwput zie nu (ze bouwen er de atlantic wall na volgens mij) en denk aan totaal ongeinteresseerd strandtentpersoneel? (drukker met hun eigen en elkaars hormonen, dan met serveren)
Die bouwput is allang grotendeels een mooie nieuwe boulevard geworden hoor.

En er is ook gewoon wél goed strandtentpersoneel.
Ik ben gek op strandtent bora bora aan de boulevaart - op het strand. Sushi ook natuurlijk ook leuk; absoluut geen Sumo maar aan de andere kant van het kurhaus - klein en schattig (wel vorige keer Engels personeel). Ik zou gewoon de sfeer proeven op de boulevaart en kijken waar je strand....
Niet op de boulevard zelf gaan eten, maar een blok naar achteren. Je zit er ook goedkoper.
Waar bedoel je dan redband? Dat is toch gewoon woonwijk?
At Sea, wel wat duurder, is van sterrenkok Paul van Waarden
Aan de binnenhaven van Scheveningen heb je ook een paar leuke restaurants...
Columbus op de Boulevard (voor de kaart: www.columbusscheveningen.nl) en als je vooraf reserveert via ANWB pas ook nog 10% korting op eten en drinken. (niet op het strand dus), zit vlak bij Kurhaus. Zo lang je maar niet gaat eten bij Grand Tropez of zoiets (zit rechts van de Pier). Het lijkt enorm veel keus voor weinig maar het is Bagger (3 gangen teruggestuurd en zulke zeurpieten waren we niet).
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 12 september 2012 @ 14:05:

Waar bedoel je dan redband? Dat is toch gewoon woonwijk?Ja, daar achter zitten hele leuke restaurantjes!
Waterproef! Heerlijk eten in een ongedrongen ambiance.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven