Mode & Beauty alle pijlers

Jaren 80 kleding.

13-09-2012 13:01 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje hulp nodig. Zaterdag heb ik een 80ies feestjes. Het probleem is dat ik niet teveel geld kan uitgeven. Nu heb ik denk ik al een paar kledingstukken uit de 80ies. Als ik hier neer zet wat ik heb zouden jullie dan kunnen helpen met combinaties?

Ik heb:

Leren legging zwart

Crop top zwart

Schots rokje rood

Army boots donker grijs

Dit is wat ik heb. Wat kan er eventueel bij kopen om er echt 80ies uit zien. Make up enzo heb ik al.

Alvast bedankt!
Oorbellen kun je ook zelf knutselen van grote ringen en kerstslinger, fluor draadjes en plastic kettinh

oorbellen
Ha, grappig dat plaatje van madonna. Werkelijk alles wat ze daar draagt is weer in de mode, tot de haarband aan toe!
quote:krabpaal schreef op 13 september 2012 @ 13:09:

Vergeet niet om je mobieltje ook om te toveren!

retro mobiel!

even een doos bij de aldi halen en dan lekker aan de papier maché!

In de jaren'80 had je geen mobiele telefoon

Echt, ben er bij geweest
Ik woon in de outback dus ik kan niet naar de Nederlandse winkels. Oranje crop top is wel beter dan een zwarte toch?
Mobieltjes kwamen toch pas in de jaren 90?
Bij de Action gaan kijken. Hebben ze vaak wel foute spullen voor weinig om het af te maken. Ik heb daar al eens kanten handschoentjes gekocht, knalgroene beenwarmers, kralenkettingen in neonkleuren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Woon je in de outback van Australië? Daar is al die 80-ies shit gewoon nog steeds in de mode volgens mij.

Ik zou zwart doen, oranje associeer ik helemaal niet met de jaren tachtig.
Zwart!

Zeker zwart, oranje is toegestaan tijdens: EK-WK-koningennedag
quote:DeKenau, 5 minuten geleden

Mobieltjes kwamen toch pas in de jaren 90?Yes! Maar eind jaren 80 had je volgens mij zo een opwind ding, en ingebouwde autotelefoons.
quote:missy_acy schreef op 13 september 2012 @ 13:41:

[...]

Yes! Maar eind jaren 80 had je volgens mij zo een opwind ding, en ingebouwde autotelefoons.Maar alleen de hele snelle rijke zakentypes hoor. Echt pas helemaal eind jaren '80. En zeker niet de feestende massa wat dit feest gaat uitstralen.
quote:lilalinda schreef op 13 september 2012 @ 13:44:

[...]

Maar alleen de hele snelle rijke zakentypes hoor. Echt pas helemaal eind jaren '80. En zeker niet de feestende massa wat dit feest gaat uitstralen.Ik vind zo'n grote koffertelefoon in ieder geval beter passen dan de nieuwste iphone!
quote:

lilalinda schreef op 13 september 2012 @ 13:44:

[...]

Maar alleen de hele snelle rijke zakentypes hoor. Echt pas helemaal eind jaren '80. En zeker niet de feestende massa wat dit feest gaat uitstralen.In hun herrie makende cabrio.
Mobieltjes kwamen inderdaad pas in de jaren 90.

Mijn herinneringen aan kleding uit de jaren 80:

Schoudervullingen! Hoe groter hoe beter. En zaten ze er niet in, dan had je losse, die je dan onder je bh bandje schoof, zodat je toch schoudervullingen had.

Beenwarmers!

Buttons.

Grote oorbellen.

Neon kleuren.
quote:Pompadoer schreef op 13 september 2012 @ 13:37:

Woon je in de outback van Australië? Daar is al die 80-ies shit gewoon nog steeds in de mode volgens mij.

Ik zou zwart doen, oranje associeer ik helemaal niet met de jaren tachtig.Ja outback van Australie inderdaad. Gelukkig is de mode hier ok. Het vervelende is alleen dat we maar 3 kledingwinkels hebben. En geen grote steden vlakbij.
Oversized oorbellen, het liefst plastic en in neonkleuren.

Snoopy.

Lolabal.

En Ruud Lubbers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven