Mode & Beauty alle pijlers

Jaren 80 kleding.

13-09-2012 13:01 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje hulp nodig. Zaterdag heb ik een 80ies feestjes. Het probleem is dat ik niet teveel geld kan uitgeven. Nu heb ik denk ik al een paar kledingstukken uit de 80ies. Als ik hier neer zet wat ik heb zouden jullie dan kunnen helpen met combinaties?

Ik heb:

Leren legging zwart

Crop top zwart

Schots rokje rood

Army boots donker grijs

Dit is wat ik heb. Wat kan er eventueel bij kopen om er echt 80ies uit zien. Make up enzo heb ik al.

Alvast bedankt!
Buttons!
Ow, en beenwarmers.
Grote neon oorbellen en armbanden
plaatje

Allemaal goedkoop te vinden bij een feestwinkel of misschien wel bij het kruidvat.
Veel kettingen met kruisen à la Madonna
Vergeet niet om je mobieltje ook om te toveren!

retro mobiel!

even een doos bij de aldi halen en dan lekker aan de papier maché!
Schoudervullingen, hoe groter hoe beter. We liepen erbij als rugbyspelers, mijn vriendin naaide schoudervullingen voor winterjassen in haar t-shirts.
En big hair natuurlijk. Investeer in een paar bussen Elnett betonspray.

Zo'n typische jaren tachtig blusherstreep op je wangen en borstelige wenkbrauwen à la Brooke Shields.
Veel kettingen en veel felle kleuren!

Haar lekker touperen!!

Kijk naar madonna!!
blauwe oogskeduw natuurlijk ook. vet blauw.
En zo een sjawl als haarband.
Heb je al wel bepaald bij welk groepje je wil horen vanavond?

uitleg groepjes!
quote:paque_pink schreef op 13 september 2012 @ 13:15:

blauwe oogskeduw natuurlijk ook. vet blauw.Paarse oogschaduw!
Dank je wel! Wat denken jullie van dit: leren legging, crop top er boven, beenwarmers, hoge turquoise hakken, neon armbanden en dan natuurlijk de make up en wilde haar.
quote:Vaughn schreef op 13 september 2012 @ 13:17:

Dank je wel! Wat denken jullie van dit: leren legging, crop top er boven, beenwarmers, hoge turquoise hakken, neon armbanden en dan natuurlijk de make up en wilde haar.Zonder foto kunnen we natuurlijk moeilijk oordelen
Hahaha, als ik het zo lees.... Wat zagen we eruit Ach nou ja, destijds waren we heel hip. En zo'n

gsm koelkastmodel. Bijna niet te tillen

Ach het moet niet te moeilijk zijn om je goedkoop om te toveren in jaren 80 stijl.

Genoeg tips zie ik hierboven.
Schiet me nu ineens te binnen.

Felroze lippenstift.
Klinkt erg 80's

Veel plezier op je feestje!!!
Lijkt me prima. Eventueel nog een paar megagrote oorbellen erbij. Hele grote ringen, of plastic gevallen of hangers met het formaat van een kerstboorm. Ik had zelf in die tijd een hele verzameling perspex spaceoorbellen, maar die liggen op dit moment vast niet in de winkels.
Dank je missy acy. Dan hoef ik alleen de armbandjes te kopen. Ik kan me zo druk maken om dit soort dingen.
Mijn 12-jarige nichtje liep laatst met fluoroze netstof handschoentjes zonder vingers. Dus dat is vast wel te vinden bij van die puberwinkels. Ook erg eighties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven