Hoe geld cadeau geven??
zondag 20 april 2008 om 12:38
Weet niet of er al een topic over bestaat. Ik heb em in ieder geval niet kunnen vinden.
Mijn vraag aan jullie: weten jullie een originele manier om geld cadeau te geven aan een bruidspaar? Het zal om een bedrag van om en nabij de ¤ 200,- zijn.
Ik kan het wel weer in de vorm van een boompje doen of flessen, maar dat vind ik zo afgezaagd.
In het verleden heb ik al eens geld in kaarsen gestopt en in broodjes (die persoon werkte bij de bakker), maar dat past hier niet bij.
Dus: heb je een goed idee, laat het me dan weten!
Mijn vraag aan jullie: weten jullie een originele manier om geld cadeau te geven aan een bruidspaar? Het zal om een bedrag van om en nabij de ¤ 200,- zijn.
Ik kan het wel weer in de vorm van een boompje doen of flessen, maar dat vind ik zo afgezaagd.
In het verleden heb ik al eens geld in kaarsen gestopt en in broodjes (die persoon werkte bij de bakker), maar dat past hier niet bij.
Dus: heb je een goed idee, laat het me dan weten!
zondag 20 april 2008 om 12:54
Poeh, ik denk wel dat wat ik kan vertellen ze herkenbaar maakt. Maar goed, ik ga er van uit dat ze hier niet lezen.
Zij zingt bij ons in de vereniging en is Frans van origine. Samen hebben ze 2 kinderen.
Meer kan ik helaas niet vertellen. Het feit dat ik ze niet zo goed ken, maakt ook dat het lastiger is om iets te bedenken.
Peper- en zoutstel vind ik eigenlijk ook wel een leuk idee.
Zij zingt bij ons in de vereniging en is Frans van origine. Samen hebben ze 2 kinderen.
Meer kan ik helaas niet vertellen. Het feit dat ik ze niet zo goed ken, maakt ook dat het lastiger is om iets te bedenken.
Peper- en zoutstel vind ik eigenlijk ook wel een leuk idee.
zondag 20 april 2008 om 12:59
zondag 20 april 2008 om 13:24
2 hoofdkussens of 2 kussentjes voor de bank. Overtrek laat je iets leuks op drukken van jullie of iets wat zij erg leuk zouden vinden (frans of nl gedicht). Wel een kussentje kopen waar een rits in zit en daar de briefjes in doen. Hebben ze ook nog 2 leuke kussens om te gebruiken of op bed of in een hoek te leggen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 20 april 2008 om 13:40
Hebben ze een doel aangegeven voor de poen? Gaan ze ervan op vakantie ofzo?
Kan je iets doen met het feit dat zij zingt? Of iets typerends voor de vereniging? Ik neem aan dat dit bedrag bij elkaar verzameld is door meerdere mensen (je geeft vast niet zo'n groot bedrag in je eentje aan mensen die je niet zo heel goed kent ), misschien kan je daar iets mee? (Fotootje van alle gevers op een groot vel papier, geld oprollen en bij de handjes van de foto's palkken en dat inlijsten)
Kan je iets doen met het feit dat zij zingt? Of iets typerends voor de vereniging? Ik neem aan dat dit bedrag bij elkaar verzameld is door meerdere mensen (je geeft vast niet zo'n groot bedrag in je eentje aan mensen die je niet zo heel goed kent ), misschien kan je daar iets mee? (Fotootje van alle gevers op een groot vel papier, geld oprollen en bij de handjes van de foto's palkken en dat inlijsten)
zondag 20 april 2008 om 16:07
Die kussens vind ik wel een leuk idee, bedankt.
Bij www.plint.nl kun je hele leuke kussenslopen bestellen met liefdesgedichtjes erop. Ik denk dat ik dat ga doen bij de eerstvolgende bruiloft.
Bij www.plint.nl kun je hele leuke kussenslopen bestellen met liefdesgedichtjes erop. Ik denk dat ik dat ga doen bij de eerstvolgende bruiloft.
zondag 20 april 2008 om 16:13
Hier in de buurt heb je een zaakje waar ze doen aan balloncadeaus. Dat heb ik zelf ook weleens gegevan aan een bruidspaar. Ze maken dan een hele grote doorzichtige ballon, daar bovenin hangen ze dan het geld (als waaier) en onderin die ballon komen dan allemaal kleine ballonnetjes, confetti en je kan er nog veel meer bij kiezen (bijvoorbeeld een berenbruidspaartje oid, daar houd ik zelf niet zo van maar wie ben ik).
Dat vind ik ook altijd erg feestelijk staan en je geeft wel echt een cadeau ipv een envelop, maar toch ook geld als ze dit gevraagd hebben.
Dat vind ik ook altijd erg feestelijk staan en je geeft wel echt een cadeau ipv een envelop, maar toch ook geld als ze dit gevraagd hebben.
zondag 20 april 2008 om 18:36
Wat een boel goede ideeën!!!
Vond die slopen idd een erg leuk idee. Maar dat ingevroren geld lijkt me ook wel wat. De Eiffeltoren ook, maar ik ben bang dat ik niet handig genoeg ben om die in elkaar te zetten.
Geen idee wat ze met het geld gaan doen. Ze heeft ons gevraagd daar te zingen en wij willen haar gewoon een cadeau geven. Idd door meerdere mensen bij elkaar gesprokkeld .
Ga gelijk even op die site kijken.
Laat de ideeën maar komen .
Vond die slopen idd een erg leuk idee. Maar dat ingevroren geld lijkt me ook wel wat. De Eiffeltoren ook, maar ik ben bang dat ik niet handig genoeg ben om die in elkaar te zetten.
Geen idee wat ze met het geld gaan doen. Ze heeft ons gevraagd daar te zingen en wij willen haar gewoon een cadeau geven. Idd door meerdere mensen bij elkaar gesprokkeld .
Ga gelijk even op die site kijken.
Laat de ideeën maar komen .
maandag 21 april 2008 om 11:19
quote:Schravelvot schreef op 21 april 2008 @ 10:01:
Of het met vrienden op een zuipen zetten, de flesjes zelf inleveren in zoveel mogelijk verschillende winkels, bruidspaar de bonnetjes geven zodat ze zelf hun euro's op kunnen halen in de betreffende winkels.Ik ben niet zo van de "originele" ideeen en kado's , maar deze vind ik echt leuk !
Of het met vrienden op een zuipen zetten, de flesjes zelf inleveren in zoveel mogelijk verschillende winkels, bruidspaar de bonnetjes geven zodat ze zelf hun euro's op kunnen halen in de betreffende winkels.Ik ben niet zo van de "originele" ideeen en kado's , maar deze vind ik echt leuk !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....