Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Nou die foto's van enjoy is haar kerstbadjas zijn wel shocking hoor.
quote:stout1975 schreef op 12 september 2012 @ 19:33:

Nou die foto's van enjoy is haar kerstbadjas zijn wel shocking hoor.
Wij staan wel naakt op foto's maar zonder gezichtsherkenning. Ze zijn nog niet naar mijn zin. Ik wil ze stijlvoller bijv. in zwartwit en wat vrouwelijker. Het komt er maar niet van om nieuwe foto's te maken.

We hebben verder een albumpje staan op de site waarvan vrienden het wachtwoord krijgen. Zo kunnen ze ons profiel wel duidelijk zien. Echter bij een eerste kontakt sturen we losse foto's.
It's never too late start living!
Er staan toch allemaal van die geile fotoboys op SDC?

Ik blijf voorlopig bij mijn tactiek van hondslelijke foto's waar stiekem een bloedjelekkermooiekneiterfijne man achter schuil gaat.
Bladiebladiebla......en stiekem in string verschijnen zeker
Nee, in mijn supergeile brandweermannenonderbroek.
Met snor uiteraard!
Niet slowchatten hier, is een beetje topicvervuiling he.
quote:stout1975 schreef op 12 september 2012 @ 18:23:

[...]

En sinds wanneer ben jij ineens op je mondje gevallen dan?

*schuldbewust virtueel bloemetje naar Sammie stuurt*

Wow, bloemen van Stoutje, Thx wat lief!!!

Enne ik ben niet op mijn mondje gevallen, maar sinds een of andere maloot iets op mijn profiel heeft geplaatst is dat mondje voortaan ontzettend vaak gevuld...

Verslag over mijn clubbezoek van vanavond schrijf ik morgen...

De lettertjes dansen een beetje voor mijn ogen!
Hallo!

Nieuw profiel aangemaakt ivm herkenbaarheid, zit al jaar of 5 op het forum.

Man en ik zijn ruim 20 jr samen en besloten om ook eens een bezoek te gaan brengen aan een parenclub. Al heel veel hier gelezen hierover, er staat zo ontzettend veel op dat ik waarschijnlijk ook niet alles heb kunnen lezen. Met name Doddie haar bijdragen blijven hangen, altijd respectvol en to the point.

Man leest ook mee. We blijven met name deze topic volgen en wie weet wel wat verslagjes uitbrengen, eerst maar een datum en club kiezen...wij als 40-ers liefst op vrijdag bij Fun, is that correct?
vrijdagen, zaterdagen, zondagen kunnen alle drie.

op zaterdagen zijn er relatief meer jonge tot heel jonge mensen maar dus ook stellen van jullie (en onze ) leeftijd.

vridagen bij Fun hebben een thema, dat moet je wel aanspreken natuurlijk ...
quote:MoodyMissy schreef op 13 september 2012 @ 15:01:

vridagen bij Fun hebben een thema, dat moet je wel aanspreken natuurlijk ...Op Sexpert na ( eens in de maand op een vrijdag ) hoef je eigenlijk niet echt iets " te hebben " met het thema; het is nl niet zo dat je verplicht bent om een derde mee te nemen, iets met een gigolo te doen, oid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
klopt, maar als er 10 gigolo`s zijn, zijn er al weer 10 stellen minder om uit te keizen zeg maar

en beetje bi avond, als je het niet op prijs stelt om aangesproken / aangeraakt / een streling te ontvangen van bi-mensen, kan je beter niet naar die avond gaan...

trio-avond zou beter kunnen in mijn ogen dan.

sexpert-avond is inderdaad niet voor beginners.
Thnx voor snelle reacties... ja wij zijn beginners swingmaagden zeg maar Kunnen al de tips gebruiken en zoals ik zei al veel gelezen.. Die ene club in België waar ik naam even van kwijt ben schijnt ook goed te zijn? pas geopend
Eroxx

Schijnt iets meer dansclub als swingersclub te zijn, maar misschien is dat juist wel leuk als beginner?
Mschn wel maar in diepe gooien is ook niet erg hoor
Zoals beloofd een verslagje van mijn avond naar Amouret'te.

Afgelopen woensdag met een vriendje daar naartoe geweest.

Beschrijving club:

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door een leuke, spontane dame. Daar kregen we een sleuteltje voor de kleedruimte. De trap opgegaan naar boven waar een ruime kleedkamer is, wel vrij kleine kluisjes, maar ze hebben ook een gadarobe. Ook zit hier een doucheruimte.

Naast de kleedruimte zijn 3 kamertjes en een trap omhoog, op de bovenste verdieping is 1 enorm bed met kijkgaatjes.

Op de verdieping waar je binnenkomt is de bar en dansvloer, de 'natte' ruimte met sauna, turks stoombad en wirlpool, de darkroom (stuk echt donker en een stuk een beetje verlicht)

en door de gehele club zijn zithoekjes gecreeerd.

(er is ook een rookruimte, maar daar zijn wij niet geweest)

Personeel was zeer vriendelijk, de gasten deze avond ook. Er was ook een vaste kliek die er zeer vaak op woensdag te vinden is.

Wat ons wel erg opviel was dat er behoorlijk veel mensen stevig dronken, dat vonden wij wat minder. Zeker toen we zagen dat deze mensen na sluit ook gewoon in de auto stapten

(leven en laten leven, dat weet ik, maar ik had daar toch een minder gevoel bij)

Beschrijving mijn ervaring:

Wij hebben een topavond gehad, alleen erg jammer van de vele beschonken mensen... Hierdoor was er niet al te veel actie en hadden we geen klik met anderen.

Wij hebben het lekker met zijn 2en gehouden, op een aparte ervaring in de darkroom na...

daar heeft een man mijn knieholte als hulpmiddel gebruikt terwijl wij bezig waren... Heel apart!
knieholte ? ja das inderdaad wel eh, apart
Trancelover: misschien Mystique proberen??

Ons goed bevallen voor een eerste keer.
Toch lees ik daar wat mindere verhalen over... Fun is toch wel top als ik het goed begrijp?
Hallo,

Ik ben gisteren voor het eerst in een parenclub geweest en hoewel ik het erg leuk vond wil ik het de volgende keer toch liever nog een keer doen met meer mensen van mijn eigen leeftijd. Voor mij is uiterlijk wat minder belangrijk hoewel er natuurlijk altijd grenzen zijn.

Ik vroeg me af of jullie misschien weten welke clubs er wat meer voor ons bedoeld zijn. Wij zijn een stel van (24 en 29) en zijn nog erg onervaren. Ik moet erbij vermelden dat we niet het type zijn dat drugs gebruiken of die alleen houden van dansen en kijken. We willen echt wel kijken hoever we willen/kunnen/durven gaan. Ook al is dat op voorhand natuurlijk weer niet te zeggen :p

Groetjes
Hallo Drobje, ik zou de fun4two op zaterdagavond proberen. Zijn best veel jonge mensen daar.

Als er al drugs wordt gebruikt daar merk je er weinig van. Op de dansvloer kun je lekker sjansen, wil je knallende actie dan kruip je gewoon de orgie-zolder op.
quote:trancelover70 schreef op 13 september 2012 @ 14:00:

Hallo!

Man en ik zijn ruim 20 jr samen en besloten om ook eens een bezoek te gaan brengen aan een parenclub. Al heel veel hier gelezen hierover, er staat zo ontzettend veel op dat ik waarschijnlijk ook niet alles heb kunnen lezen. Met name Doddie haar bijdragen blijven hangen, altijd respectvol en to the point.

Man leest ook mee. We blijven met name deze topic volgen en wie weet wel wat verslagjes uitbrengen, eerst maar een datum en club kiezen...wij als 40-ers liefst op vrijdag bij Fun, is that correct?

Parenclub Monique is ook de moeite van het proberen waard. Zeker veertigers zijn er goed vertegenwoordigd.

Alleen als je een pur sang Trancelover bent, valt het misschien wat tegen
quote:kereltje schreef op donderdag 13 september 2012 23:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="trancelover70 in "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, ..."" class="messagelink">trancelover70 schreef op 13 september 2012 @ 14:00</a>:</b>

Hallo!

Man leest ook mee. We blijven met name deze topic volgen en wie weet wel wat verslagjes uitbrengen, eerst maar een datum en club kiezen...wij als 40-ers liefst op vrijdag bij Fun, is that correct?</div></blockquote>

Parenclub Monique is ook de moeite van het proberen waard. Zeker veertigers zijn er goed vertegenwoordigd.

Alleen als je een pur sang Trancelover bent, valt het misschien wat tegen Haha nou nee niet pur sang kan jaren 80 muziek ook erg waarderen ?, club Monique ik zal eens Googlen... we willen graag dat onze eerste keer een succes wordt
quote:trancelover70 schreef op 13 september 2012 @ 23:32:

[...]

Haha nou nee niet pur sang kan jaren 80 muziek ook erg waarderen ?, club Monique ik zal eens Googlen... we willen graag dat onze eerste keer een succes wordtWaar woon je ergens want dat zal toch ook wel verschil maken. Wij hebben enkele belgische clubs bezocht. Was erg leuk! Maar goed. Een grotere club is altijd beter, denk ik voor een eerste keer! Fun4two schijnt eigenlijk bij iedereen in de smaak te vallen. Misschien het beste om uit te proberen omdat het de 1e keer niet alleen om de club gaat maar vooral om de ervaring.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven