Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Leuk Blinkie, om weer eens van je te horen. Mooi verslagje, iets spannender als dat van ons. Vind het ook een leuk kledingsadvies. Iets dergelijks zou ik ook wel willen.

Tja, en die geheimpjes...als ik op het werk zit en hoor wat iedereen het weekend heeft gedaan dan zit ik ook van "jullie moesten eens weten"!! Leuk toch?
It's never too late start living!
Mooi verteld Blinkie123!

Wij zijn, mede door het advies hier, ook volledig lid geworden bij SDC. Waarvoor dank!

Binnen een week al leuke contacten met mooie, eveneens niet-zo-ervaren mensen/meisjes! Erg benieuwd waar het naar toe gaat.

Nu nog de stap naar de Fun4Two
heerlijk geschreven weer Blinkie
quote:cornflowers schreef op 12 september 2012 @ 00:29:

Mooi verteld Blinkie123!

Wij zijn, mede door het advies hier, ook volledig lid geworden bij SDC. Waarvoor dank!

Binnen een week al leuke contacten met mooie, eveneens niet-zo-ervaren mensen/meisjes! Erg benieuwd waar het naar toe gaat.

Nu nog de stap naar de Fun4Two Wij zijn ook korte tijd lid van SDC maar krijgen nog weinig reacties.. vinden we best jammer.
Heb je foto's staan kima? Ik kan het me nl niet voorstellen, in begin wordt je bedolven onder de reacties. Veel stellen houden juist de nieuwkomers in de gaten.

maar als je geen profielfoto';s hebt staan dan zal je profiel weinig kans maken.

Buiten dat moet je voor andere ook aantrekkelijk gevonden worden, ik weet niet hoe aantrekkelijk jullie profiel er voor anderen uitziet?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 12 september 2012 @ 17:36:

Heb je foto's staan kima? Ik kan het me nl niet voorstellen, in begin wordt je bedolven onder de reacties. Veel stellen houden juist de nieuwkomers in de gaten.

maar als je geen profielfoto';s hebt staan dan zal je profiel weinig kans maken.

Buiten dat moet je voor andere ook aantrekkelijk gevonden worden, ik weet niet hoe aantrekkelijk jullie profiel er voor anderen uitziet?We hebben inderdaad foto's staan. Je kunt ons vrij gemakkelijk vinden, alleen het jaartal even aanpassen.
Ik had jullie gevonden kima, jullie speeddate ook laatst.

Iets meer vanuit de ander redeneren in je teksten en zo. Dan komt het goed.
Zou dat het zijn stout? 9 van de 10 keer wordt een profiel amper gelezen, een leuke foto is vaak al genoeg voor een reactie.
SDC ers en swingers anderzijds, staan jullie volledig naakt op de profielfoto`s? If I may ask so...
@ Doddie ja klopt, maar volgens mij stond er in de speeddate iets van: wie komt ons verwennen.

Daar haal ik mijn hulpverloofdes niet voor van stal.

@ Rooss op de eerste foto nooit, op andere soms.

Waarom?
Herkenbaar sta ik er nooit bloot op, onherkenbaar staan er 2 foto's op die wat meer laten zien.

ik ga ook bloot naar de sauna en naakstrand, met bloot heb ik dus op zich geen moeite maar wel in combi met een erotische datingsite.

De foto;s die er herkenbaar op staan daar schaam ik me niet voor en die zijn (vind ik) smaakvol sexy.
Blinkie, wat een leuk verslag weer!

Kima, wat Stout zegt, wie komt ons verwennen, nee dank je, met wie gaan we samen genieten vind ik een beter idde.

Ben nl niet alleen om een ander te plezieren, hetzelfde geldt volgens mij ook voor mijn vriendjes...

Roos, mijn foto's slaan daadwerkelijk nergens op, maar als vrouw alleen heb je eigenlijk niets nodig...

Merk wel dat mijn profiel ontzettend slecht gelezen wordt...

Zo plannen voor vanavond gesmeed, we gaan na gisteren 1 op 1 gedate te hebben vanavond naar Amourette...
Veel plezier met de leuke datemeneer Sammie!
Misschien was het niet de beste woordkeuze toen maar het is natuurlijk geen eenrichtingsverkeer. Zouden we niet eens willen.. En die date is ook vrij snel weggehaald gelukkig.
Is net als verkopen op de markt kima, even handigheid in krijgen en dan lukt het wel.
quote:Rooss4 schreef op 12 september 2012 @ 17:50:

SDC ers en swingers anderzijds, staan jullie volledig naakt op de profielfoto`s? If I may ask so...

Op de profielfoto sta ik niet naakt. Een paar foto´s verder wel, maar onherkenbaar. Een paar met half gezicht, heel krijg je op verzoek.

Hoewel iedereen vanzelfsprekend foto´s gebruikt waarop men het voordeligst uitkomt, vraag ik me toch wel eens af of mensen ook echt je profiel lezen.

Word ik uitgenodigd voor een triootje, bekijk ik het profiel van die mensen, zij is 35 en de andere dame mag uitsluitend jonger zijn. Pfff... daar word ik wel eens moe van.

Ps, laatste alinea slaat niet direct op je vraag, maar wilde ik gewoon even kwijt. :-)
Ik lees die profielen altijd.

Maar ben ook een beetje de witte raaf onder de swingle mannen.

Vind ik.
Dat doe ik ook een snoetjesfoto op verzoek per mail...

Werktechnisch zie ik mezelf er niet met mijn koppie opstaan.

Stout, je hebt gisteren een gluurkansje gehad, en ik ga zeker genieten vanavond, laten we alleen afspreken dat je volgende keer maar 1 tip per keer uitdeeld aan mijn vriendjes, hij heeft je woorden veel te veel ter harte genomen
Hahah, heb nog zo'n imo hilarische: vrouw: ontvang anaal Man: -

(geeft niet dus)... Uhhhhh

Ik sta op de eerste foto wel naakt ...

Kima.. ik zou toch eens rondsnuffelen en teksten lezen. WIJ lezen nl. wel en vinden dat ook belangrijk!

Eigenlijk ben ik er ook wel achter dat ik achter een prachtige foto wel eens een héél lelijk mens heb ontdekt....

Zegt dus minder voor mij die foto....

*al heb ik wel een bmi wens*
Lol Sam!! geniet ervan !
quote:xsxaxmx schreef op 12 september 2012 @ 18:19:

Stout, je hebt gisteren een gluurkansje gehad, en ik ga zeker genieten vanavond, laten we alleen afspreken dat je volgende keer maar 1 tip per keer uitdeeld aan mijn vriendjes, hij heeft je woorden veel te veel ter harte genomen

En sinds wanneer ben jij ineens op je mondje gevallen dan?

*schuldbewust virtueel bloemetje naar Sammie stuurt*
feminille het kan toch dat de vrouw wel anaal ontvangt maar de man niet geeft?

(butplug dildo vingers of bv bij andere date heren het wel lekker vinden maar een man hebben die niet zo gek is op anaal neuken)
Doddie, tuurlijk kan dat. Heb ik mss meer het gevoel van: wie heb je ooit dat vertrouwen gegeven het te ontdekken?

Meer mijn gevoel. Ik zet er meer mijn vraagtekens bij, bij een profiel dat zo is ingevuld. Is het zorgvuldig ingevuld óf zijn er zomaar vinkjes gezet!

Dat is meer mijn issue in deze!
Naakt op de foto's....als je print en plakt met onze foto's ben ik ook naakt

Maar ik hou er persoonlijk niet van om van die "geslachtsdeelvullende foto's" te zien.

Die van Femm vind ik dan wel weer stijlvol, hou ik wel van.

Die van Sammie is elke keer puzzelen

Ik lees altijd, bij "klik" foto's, het gehele profiel en als er veel taalfouten in staan ga ik weer weg....een enkele kan, maar bij veel haak ik af.

Ik haal er vaak veel uit....al zijn sommige wel heel kort en standaard. Vriendjes en validaties zeggen ook vaak veel over de personen....

En dan is het ja of nee.....en dan kan het altijd nog zo zijn dat het toch nee is, dat is het risico.
quote:stout1975 schreef op 12 september 2012 @ 17:52:

@ Rooss op de eerste foto nooit, op andere soms.

Waarom?

Ik ben er nieuwsgierig naar, daarom.

Heb ook een poosje op iets dergelijke site gestaan en heb me verbaasd over de hoeveelheid stijlloos bloot. Maar dan echt stijlloos. De vergelijking met de sauna gaat voor mij compleet mank. Het grote verschil tussen functioneel bloot en functioneel gedeeltelijk bedekt.

Waarmee ik niét wil zeggen dat stijlvol naakt niet bestaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven