Entertainment alle pijlers

spotify, wat doe jij ermee?

14-09-2012 00:06 12 berichten
Ik ben op zoek naar leuke muziek, ik ben net gestart met spotify, maar ik heb geloof ik nog niet alle functies door. Wil graag wat nieuwe of oude dingen herkennen, zoek graag verzamelplaylists van alternatieve/rock/singsongwriter/soul muziek.

Andere tips en trucs met spotify? Ik zie dat er een boel apps bijzitten, maar doen jullie daar ok wat mee?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar ik luister bijna de hele dag spotify maar qua playlists vind ik het lastig om het kaf van het koren te scheiden.

Ik heb zelf een favorieten lijst aangemaakt met losse liedjes, die is over de maanden heen flink gegroeid. Daarnaast heb ik zelf een vrolijke liedjes lijst en een paar lijsten met verschillende muziekstijlen.

Soms vind ik bij vrienden nieuwe muziek, of als je rechtsboven bij een artiest kijkt, daar staan soortgelijke bands. En ik ben geabonneerd op lijsten van 3voor12 enzo.
Nou dacht ik toch dat ik aardig op de hoogte was van snufjes...maar wat is Spotify???
Ik heb verschillende playlists gemaakt, en die luister ik via sonos. Geweldig!

En soms heb je wel eens dat je een bepaald liedje graag hoort, opzoeken en luisteren maar!!
O en ik heb ook spotify op mijn iPhone. Kan ik onderweg ook mijn favoriete muziek luisteren.
Ik luister naar muziek op mijn laptop, mijn phone en op mijn werk. Ik heb een premium zodat ik ook op vakantie en onderweg kan luisteren. Muziek delen doe ik bijna nooit, als ik een bijzondere nummer met iemand wil delen of zo. Ik heb mijn eigen speellijsten en ik vind ook leuk om nieuwe muziek te ontdekken. Ik vind de "radio's" leuk. Naar aanleiding van een speellijst of nummer zoekt spotify naar nummers die erop lijken.
Ik begon de lijsten naar artisten te noemen, maar dat werd al snel onoverzichtelijk. Nu heb ik genres of "moment music". Zo heb ik een lijst "relax" voor 's avonds, alternatief met alternatief muziek, Spaans met Spaanstalig muziek, enz.
Ohja ik heb ook een premium abbo, de computer is aangesloten op goede boxen dus ik heb verder geen radio meer. De radio optie is inderdaad ook fijn.Er zijn ook wel sites waar je playlists kan zoeken maar die vind ik maar onoverzichtelijk.
Ik krijg het maar niet voor elkaar om zo'n abbo te nemen. Het kan via paypall maar hij blijft blaten om een creditcard
Het zal wel een domme vraag zijn, wat is dat spotify?
quote:redband schreef op 14 september 2012 @ 09:43:

Het zal wel een domme vraag zijn, wat is dat spotify?Muziek luisteren in 'te cloud', dus in plaats van dat je muziek download luister je via internet. Maar ze leggen het zelf beter uit

http://www.spotify.com/nl/about/what/
ik heb het inderdaad ook op mijn mobiel en een sonos apparaat. Het is wel geweldig, maar ik dnek dat er nog veel meer mee kan dan radio (die af en toe ook echt vreselijke suggesties heeft) en een paar eigen playlists.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven