spotify, wat doe jij ermee?
vrijdag 14 september 2012 om 00:06
Ik ben op zoek naar leuke muziek, ik ben net gestart met spotify, maar ik heb geloof ik nog niet alle functies door. Wil graag wat nieuwe of oude dingen herkennen, zoek graag verzamelplaylists van alternatieve/rock/singsongwriter/soul muziek.
Andere tips en trucs met spotify? Ik zie dat er een boel apps bijzitten, maar doen jullie daar ok wat mee?
Andere tips en trucs met spotify? Ik zie dat er een boel apps bijzitten, maar doen jullie daar ok wat mee?
vrijdag 14 september 2012 om 08:12
Herkenbaar ik luister bijna de hele dag spotify maar qua playlists vind ik het lastig om het kaf van het koren te scheiden.
Ik heb zelf een favorieten lijst aangemaakt met losse liedjes, die is over de maanden heen flink gegroeid. Daarnaast heb ik zelf een vrolijke liedjes lijst en een paar lijsten met verschillende muziekstijlen.
Soms vind ik bij vrienden nieuwe muziek, of als je rechtsboven bij een artiest kijkt, daar staan soortgelijke bands. En ik ben geabonneerd op lijsten van 3voor12 enzo.
Ik heb zelf een favorieten lijst aangemaakt met losse liedjes, die is over de maanden heen flink gegroeid. Daarnaast heb ik zelf een vrolijke liedjes lijst en een paar lijsten met verschillende muziekstijlen.
Soms vind ik bij vrienden nieuwe muziek, of als je rechtsboven bij een artiest kijkt, daar staan soortgelijke bands. En ik ben geabonneerd op lijsten van 3voor12 enzo.
vrijdag 14 september 2012 om 09:07
Ik luister naar muziek op mijn laptop, mijn phone en op mijn werk. Ik heb een premium zodat ik ook op vakantie en onderweg kan luisteren. Muziek delen doe ik bijna nooit, als ik een bijzondere nummer met iemand wil delen of zo. Ik heb mijn eigen speellijsten en ik vind ook leuk om nieuwe muziek te ontdekken. Ik vind de "radio's" leuk. Naar aanleiding van een speellijst of nummer zoekt spotify naar nummers die erop lijken.
vrijdag 14 september 2012 om 09:25
vrijdag 14 september 2012 om 09:50
quote:redband schreef op 14 september 2012 @ 09:43:
Het zal wel een domme vraag zijn, wat is dat spotify?Muziek luisteren in 'te cloud', dus in plaats van dat je muziek download luister je via internet. Maar ze leggen het zelf beter uit
http://www.spotify.com/nl/about/what/
Het zal wel een domme vraag zijn, wat is dat spotify?Muziek luisteren in 'te cloud', dus in plaats van dat je muziek download luister je via internet. Maar ze leggen het zelf beter uit
http://www.spotify.com/nl/about/what/