Bar Too Much *****200*****
maandag 10 september 2012 om 20:01
Helaas, geen spetterend vuurwerk, geen stralende neonletters vanwege dit jubileum, alleen saaie lettertjes.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 13 september 2012 om 14:48
Yet, in de meeste (alle?) treinen is er een speciale plek voor fietsen. Daar kun je dan ook zitten. Ik heb vandaag 3 verschillende treinen gehad en in allemaal was de fietsplek met klapstoeltjes. De bedoeling is dat mensen die evt al op die klapstoeltjes zitten ruimte maken voor de fiets. Dat was helaas nog niet tot iedereen doorgedrongen.
Ik vind het vooral handig omdat ik dan niet steeds hoef te wachten op aansluitingen met de bussen.
Ik vind het vooral handig omdat ik dan niet steeds hoef te wachten op aansluitingen met de bussen.
The best things in life are the ones you can't afford.
donderdag 13 september 2012 om 17:00
quote:yette schreef op 12 september 2012 @ 18:28:
Ja Bloem, ik ben erbij. Blijf jij eten?
Is wel de bedoeling Yette!
Leuk dat je erbij bent!!! Zie je al mijn koters, grijns * of dat een heugelijk feit moet zijn , hahaha, nee, ben haske trots op mijn kinderen, dus dat gaat leuk en gezellig èn lekker worden!!! *
Ja Bloem, ik ben erbij. Blijf jij eten?
Is wel de bedoeling Yette!
Leuk dat je erbij bent!!! Zie je al mijn koters, grijns * of dat een heugelijk feit moet zijn , hahaha, nee, ben haske trots op mijn kinderen, dus dat gaat leuk en gezellig èn lekker worden!!! *
vrijdag 14 september 2012 om 09:34
vrijdag 14 september 2012 om 23:19