Beetje spanning opbouwen

14-09-2012 15:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, volgens mij mijn eerste topic op de sekspijler

Maar het lijkt me wel leuk om tussen mij en mijn vriend wat spanning op te bouwen. We wonen allebei nog thuis dus het is lastig om hem te verleiden. Niet veel echt samen, omdat je beide nog thuis woont en we slapen eigenlijk ook nooit bij elkaar. En dat lijkt me juist zo leuk, elkaar eerst helemaal gek maken en dan de kleren van elkaars lijf scheuren. Maar hoe pak ik dat aan?

Hebben jullie wat tips voor een onervaren iemand?
Ik zou de diverse topics op de sekspijler eens doorspitten. Staat genoeg info op
Tamara....het meisje woont nog thuis, slaapt nog niet bij haar vriendje.

Denk dat ze eerst maar eens samen naar de film moeten gaan en dan stiekem geen slipje onder haar rokje moet dragen....daarna weer onder de wol bij paps en mams.

En om haar nu direct naar een PC te sturen lijkt me niet zo'n sterk plan, dan komt CP eerst
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 14-09-2012 15:37
Reden: aanvulling....
% gewijzigd
hahaha geweldig! Brings back memories trouwens...bij jou ook?
quote:valenta schreef op 14 september 2012 @ 15:31:

Niet veel echt samen, omdat je beide nog thuis woont en we slapen eigenlijk ook nooit bij elkaar. En dat lijkt me juist zo leuk, elkaar eerst helemaal gek maken en dan de kleren van elkaars lijf scheuren.

En dat kan wel als jullie allebei nog thuis wonen?

Hebben jullie wel seks, of dat ook (nog) niet?

Je kunt kijken bij nachtjeweg.nl voor een hotelovernachting. Kunnen jullie je gang gaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Beiden nog zo jong dat je thuis woont, amper ervaring? Hoeveel spanning moet je dan nog opbouwen? Men, ik vond toen de mogelijkheid voor een gelegenheid al spannend genoeg...
quote:guirne schreef op 14 september 2012 @ 15:49:

Beiden nog zo jong dat je thuis woont, amper ervaring? Hoeveel spanning moet je dan nog opbouwen? Men, ik vond toen de mogelijkheid voor een gelegenheid al spannend genoeg...Het idéé aan een mogelijkheid voor een gelegenheid
quote:enjoy73 schreef op vrijdag 14 september 2012 15:37 [...]

En om haar nu direct naar een PC te sturen lijkt me niet zo'n sterk plan, dan komt CP eerst "

CP ? Communistische Partij?

Wat bedoel je?
quote:himalaya schreef op 14 september 2012 @ 15:47:

[...]

En dat kan wel als jullie allebei nog thuis wonen?

Hebben jullie wel seks, of dat ook (nog) niet?

Je kunt kijken bij nachtjeweg.nl voor een hotelovernachting. Kunnen jullie je gang gaan.

Ja dat hebben we wel hoor, maar ja ik kan hem bijvoorbeeld niet thuis op gaan zitten wachten in een lingeriesetje of zulk soort dingen. Dus ik zou graag wat tips willen die ik wel kan doen.

We hebben wel seks maar dat is dan vaak in de auto.
[quote]valenta schreef op 14 september 2012 @ 15:52:

[...]

Ja dat hebben we wel hoor, maar ja ik kan hem bijvoorbeeld niet thuis op gaan zitten wachten in een lingeriesetje of zulk soort dingen. Dus ik zou graag wat tips willen die ik wel kan doen.

We hebben wel seks maar dat is dan vaak in de auto.[/quote]

Lekke rrelaxed zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
CenterParcs Oudzuid....hahaha

Jaaaa Tamara....dat brengt hele leuke herinneringen naar boven!!

Heerlijke herinneringen...
Om je van beter advies te kunnen geven is het wel makkelijk om je leeftijd te weten....
Spannende berichtjes appen naar elkaar, vertellen dat je vanavond geen slipje aan hebt als je hem gaat zien, stiekem onder tafel elkaar aanraken terwijl je rustig met je ouders praat, dat soort dingen?
quote:valenta schreef op 14 september 2012 @ 15:52:

[...]

We hebben wel seks maar dat is dan vaak in de auto.Nou, dan is alle seks op een andere-plek-dan-de-auto al spannend genoeg lijkt me..
Kunt toch ook een bioscoopkaartje aan één van de ouders cadeau doen?
In de auto....dan neem ik aan dat minstens 1 van hen ouder is dan 18

Zoals goeroe Enjoy zegt: Leeftijden please.
Oei, herinner me ineens dat ooit mijn vader de auto deur opentrok en zei: Femm wordt t niet eens tijd om naar binnen te komen?
Haha we zijn beide 21, en we hebben soms ook wel eens ergens anders seks maar dat gebeurt niet zo vaak.

Vaintje, dat zijn wel leuke dingen ja. Nu nog uitvoeren..
Het lijkt me gewoon wel leuk om wat geile, opwindende dingen te doen die hij totaal niet van mij verwacht..
CP kwam bij mij pas in beeld toen ik kinderen kreeg, uitzakte (qua figuur) en de spanning nog maar af en toe van toepassing was.

Als de kinderen het naar hun zin hebben, hebben wij het ook naar ons zin.

Mij lijkt een hotelletje leuker!
Ik geloof in leven voor de dood
wij hebben soms wel spanning in onze relatie maar niet de spanning die TO bedoelt

geniet lekker van deze tijd meid!
wat leuk is voor jullie:

strippen voor elkaar

hem geblinddoekt pijpen (hij heeft de blinddoek)

verpleegsterspakje aandoen

sexen in de douche

hem verassen met speeltjes

slagroon, chocolade, noem maar op.

vastbinden kan ook leuk zijn!

Heel veel plezier.
CP heeft ook hotelletjes.....kan je melden dat het niet heel verkeerd hoeft te zijn op die leeftijd.

Met 21 jaar raad ik een weekendje Amsterdam aan....leuk hotel met bad! Sexy kleding mee en shoppen in de stoute shopjes en over de wallen lopen. Wedden dat je je opgeladen hebt voor een spetterende avond in je hotel??

Ik wist het wel!
Wat is CP bij the way?
CenterParcs.....zwemmen, sauna, lekker eten...hotelkamertje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven