dilemma

14-09-2012 21:00 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al een tijdje uit met mijn ex...een paar weken. Maar ik heb nog wel contact met hem en zijn gewoon vrienden. hij wil vriendschap wit benefits. Maar ik heb morgen een afspraakje met een andere jongen..daar ga ik mee naar de bioscoop. Maar ik vind het best moeilijk. aan de ene kant wil ik best met die jongen naar de bios maar aan de andere kant voel ik me schuldig. en weet ik niet of ik het mijn ex nu wil gaan vertellen dat ik morgen naar de bios ga met een jongen. niet om hem jaloers te maken hoor. wat moet ik nou?
Zeggen dat je niet meer wil neuken met je ex en dat je aan het kijken bent naar leukere mannen.
Je ex is je ex. Je hoeft hem niets te vertellen, want hij is je ex.
heb er best wel moeite mee
1. Telefoonnummer van Ex verwijderen nadat je hem hebt verteld dat je hem nooit meer wilt zijn.

2. Lekker een tijdje single zijn en wat zekerder van en gelukkiger met jezelf worden.
Ga je nog naar bed met je ex?
wij blijven gewoon vrienden
nee dat niet
Ex=ex

Je bent hem niks verschuldigd, geen verklaringen, en geen sex
quote:anoniem001 schreef op 14 september 2012 @ 21:05:

wij blijven gewoon vrienden

Hartstikke leuk dat hij (en jij misschien) dat wilt, maar soms kan dat gewoon niet. Dit lijkt me bij uitstek zo'n geval waarin dat absoluut niet kan.

Waarom wil je trouwens vrienden zijn met iemand die jou behandelt als een vaatdoek?
Ex is exit. Vooral als hij alleen maar contact houdt in de hoop dat je wil seksen.

Ik hoop dat je een leuke date hebt morgen.
anoniem_129355 wijzigde dit bericht op 14-09-2012 21:08
Reden: .
% gewijzigd
quote:anoniem001 schreef op 14 september 2012 @ 21:05:

wij blijven gewoon vriendenNiet doen, dat kun jij niet handelen.
Ik zou het niet vertellen smurf. Ga fijn aar de bioscoop en heb een leuke avond. Jouw ex vertelt jou vast ook niet alles
Je gaat het hem helemaal niet vertellen want hij heeft er niets mee te maken. Je hoeft geen verantwoording meer aan hem af te leggen en ik doe je wat als ik er achter kom dat je nog seks hebt met die knakker.

Wel veel plezier in de bioscoop.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je bent voor je ex alleen goed voor de sex.

Eigenlijk als hoe het was, alleen zonder gezeik neem ik aan.

Tis alles of niks, tenzij jij het ook prima vindt maar dan moet je wel eerlijk zijn. Niet alleen tegenover je ex, maar ook tegenover je nieuwe scharrel to be.

Niet alleen de lusten [voor je ex] maar ook de lasten. En die krijg je nu eenmaal als het uit is, maar toch 'vrienden' wilt blijven.

Volg je gevoel.

Ohja smurf weer?

Laat maar.
Seks met je ex? Waarom? En dat noem ik niet "gewoon vrienden" blijven. Bovendien, op deze manier kun jij niet verder met je leven. Dat zie je wel, je gaat met iemand uit en voelt je schuldig tegenover je ex.

Lijkt me een hele ongemakkelijke en rare situatie. Je moet er maar zin in hebben.
En je weet wat vriendschap met benefits inhoudt he. Dat hebben we je uitgelegd. Dat betekent dat je alleen goed bent voor seks en daarna weer wordt weggegooid. Dus.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En hoe zou jij het vinden als je een leuke kerel treft die jou vertelt dat ie nog rotzooit met zijn ex?

Ex is ex. Dumpen die handel en verder gaan met je eigen leven.
maar die waar ik morgen een date mee heb, zegt ook we gaan ook een keer met mijn kids naar een speeltuin of pretpark. kijk dat is wel weer leuk en ik had een keer mee gemogen naar zijn fam bbq

Waarom ga je in vredesnaam niet eens voor een ongecompliceerde man ZONDER kinderen??!
Naar de bios gaan en een leuke avond hebben en ex is ex, dus die heeft daar helemaal niets mee te maken.

En je ook niet meer voor de gek laten houden, friends with benefits betekent dat ie geen zin heeft in het gezeur van een relatie maar dat ie wel af en toe zin heeft in seks. Laat je niet gebruiken daarvoor. Dat heeft niets met vriendschap te maken.
Wie wil dat eigenlijk Smurf? Dat vrienden blijven? Jij of hij? En waarom?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:anoniem001 schreef op 14 september 2012 @ 21:12:

maar die waar ik morgen een date mee heb, zegt ook we gaan ook een keer met mijn kids naar een speeltuin of pretpark. kijk dat is wel weer leuk en ik had een keer mee gemogen naar zijn fam bbqHoe oud is die date en hoe oud ben jij?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ik 26 en hij net 29
Waar haal je het idee vandaan dat je een bepaalde verantwoordingsplicht hebt naar hem? Bang dat als jij open bent, hij het laatste lijntje ook intrekt? En als dat niet nu gebeurt, denk je niet dat het dan alsnog een keer gaat gebeuren als je verder gaat? Ex is ex hoor. Vanaf dat moment heb je in principe geen enkele verantwoording meer af te leggen voor je liefdesleven. Misschien, als de ander erg gekwetst is, kan je kiezen om je bek te houden over nieuwe avonturen. Maar hij komt niet heel gekwetst over, zo uit je verhaal op te maken. Ik zie het probleem niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven