parkeren Utrecht cs

15-09-2012 22:17 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet wat een prettige parkeergarage is bij Utrecht cs? Ik ben niet zo n parkeerder dus liefst een ruime :-)
Als ik naar Utrecht moet, zet ik de autogratis bij 1 van de stationnetjes net buiten Utrecht (Zuilen, Maarssen, net waar de trein langs komt) en dan in 3 min met de trein op cs.
Spoor 5? Je riskeert een boete, maar die is niet zo hoog als het gemiddelde parkeertarief in Utrecht.
Volgens mij zit er bij het Beatrix Theater een parkeergarage.
Wij zetten m altijd in de parkeergarage t.o. het Beatrixtheater, is zo'n standaard parkeertoren.
quote:roodwitblauw schreef op 15 september 2012 @ 22:19:

Als ik naar Utrecht moet, zet ik de autogratis bij 1 van de stationnetjes net buiten Utrecht (Zuilen, Maarssen, net waar de trein langs komt) en dan in 3 min met de trein op cs.Dit. En gegarandeert goedkoper ookl
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Parkeergarage Vredenburg is in centrum. Parkeren met ruimte P+R Transferium Westraven.
Buiten Utrecht parkeren binnen drie minuten op CS.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Die toren is vorige maand afgebroken... Utrecht centrum is een grote bouwput momenteel (wanneer niet eigenlijk). De garages onder Hoog Catherijne zijn ook niet allemaal in bedrijf of de aanrijdroute ligt overhoop.

Misschien is het nog het handigste om te parkeren bij station Vleuterweide (gratis), of in P+R Papendorp of Westraven. Dan neem je de tram en sta je binnen paar minuten op Utrecht cs.
Die bij Beatrixtheater is pas gesloopt. Ik zou P+R westraven doen, je bent met de sneltram dan zo in de stad
Mosterd

Overvecht is handig als je vanuit de kant van Hilversum/Amersfoort komt
Oh echt?? Haha goed advies dan van mij. Maar Utrecht lijkt inderdaad vaak nog een ergere bouwput dan Amsterdam. De navigatie weet ook vaak niet meer waar ie ons heen stuurt
staatsie woar...
quote:tante.Klaas schreef op 15 september 2012 @ 22:38:

staatsie woar...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moet je met de trein en zo jam waarheen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Westraven en dan met de tram

Ideaal!!!

Zelf parkeer ik wel in de parkeergarage onder het Vredenburg, maar daar moet je wel handigheid in hebben om de garage in te komen als je van de snelwegkant Utrecht in bent komen rijden. Dus misschien niet zo handig. En Utecht is echt een bouwput nu, dus als het niet moet zou ik het laaste stukje met OV doen.
anoniem_83409 wijzigde dit bericht op 15-09-2012 22:52
Reden: Tram! Ipv trein, anders kom je er niet....
% gewijzigd
Ik wil ook een motto
MartjeB, waarom ga je niet met de trein? In onze stad kun je makkelijk je auto kwijt bij station LS, van daaruit gaat ieder half uur een trein naar Utrecht.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik zet hem altijd in Vredenburg, maar als je de stad niet kent, is P&R Westraven handiger. Is ook veel goedkoper trouwens.
Moest pas in utrecht zijn, helemaal niet bekend daar dus ook gekozen voor PenR Westraven. Ik vond het ideaal. We konden meteen in de tram stappen naar het centrum. En het is ontzettend goedkoop.
Ik zet hem altijd en de radboud garage. Die is op zich nog redelijk bereikbaar, catharijnesingel over, langs moreelsepark richting station en dan langs de trambaan kan je de straat van de garage in. Maar hij is wel prijzig, volgens mij 3 euro per uur. Heb een parkeerkaart dus weet het niet precies
Ik lees nog mee, want blijkbaar moeten wij ook op zoek naar een nieuwe parkeerplek in Utrecht. We gaan toch vrij vaak.

Hier is parkeren In het centrum 5¤ per uur, dus dan valt 3¤ best weer mee
Wij parkeren ook bij westraven. Daar is een parkeergarage, en kan je voor 4 euro per dag je auto laten staan en krijg je een kaartje dat geldig is voor 5 personen voor het openbaar vervoer in Utrecht. Er zit een tramhalte naast de parkeergarage.
Westraven, inderdaad.
Muv de koopzondagen dan wel
Poef! Geheim!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven