dilemma

14-09-2012 21:00 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al een tijdje uit met mijn ex...een paar weken. Maar ik heb nog wel contact met hem en zijn gewoon vrienden. hij wil vriendschap wit benefits. Maar ik heb morgen een afspraakje met een andere jongen..daar ga ik mee naar de bioscoop. Maar ik vind het best moeilijk. aan de ene kant wil ik best met die jongen naar de bios maar aan de andere kant voel ik me schuldig. en weet ik niet of ik het mijn ex nu wil gaan vertellen dat ik morgen naar de bios ga met een jongen. niet om hem jaloers te maken hoor. wat moet ik nou?
quote:anoniem001 schreef op 14 september 2012 @ 22:43:

Ik ben blij dat hij mij wel zich wil voorstellen aan zijn kids. mn ex deed dat niet hoorDat voorstellen is natuurlijk helemaal leuk, maar ik zou daar toch even mee wachten todat je zeker weet dat deze date op een relatie uitloopt. (met het oog op de kinderen)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hoi, Het was leuk. ik was wel wat verlegen. maar in de bios pakte hij wel mn hand vast maar toen we weer afscheid namen..geen kus ofzo
Smurf, als je echt gekapt was met je ex zou je het niet steeds over hem hebben.

Welke film zijn jullie geweest>
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je hoeft ook niet met jan en alleman te kussen.
Fijn dat het leuk was smurf. Juist goed dat er niet gekust is, dan kan je het lanzaam opbouwen of misschien gewoon vrienden zijn.

Hebben jullie een nieuwe afspraak gemaakt?
Ik heb de film...de verbouwing gezien. nee we hebben geen nieuwe afspraak gemaakt nog. Hij zat wel steeds onder de film te amsen waardoor je steeds gepiep hoorde
ik vroeg wel wie het was. hij zei dat het zijn broertje was. maar ik keek even stiekem mee. maar het was een ene nathalie en er stond onder de sms xx en kusss
quote:anoniem001 schreef op 16 september 2012 @ 08:42:

ik vroeg wel wie het was. hij zei dat het zijn broertje was. maar ik keek even stiekem mee. maar het was een ene nathalie en er stond onder de sms xx en kusss

Dus hij bedonderd je al op de eerste date? Nou, dan weet ik ook waarom hij je niet gezoend heeft. Waarschijnlijk vind hij die Nathalie veel leuker, want terwijl hij met jou in be bios zit, smst hij met haar... Dat jij dat allemaal oké vind zeg..

Heb eens wat meer eigenwaarde. Als ik dat gezien had was ik echt opgestaan en weg gegaan.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
quote:anoniem001 schreef op 16 september 2012 @ 08:42:

is het nu niet gelijk over en uit dan wat jou betreft? Of ga je nog eens afspreken? Als ik met iemand in de bios zou zitten die zulke smsjes zou versturen naar een andere meid en er ook nog over liegt.... echt niet dat ik daar nog eens mee af zou spreken. Wat Nienke zegt: ik was opgestaan en weggegaan.
nee we hebben niks. en dit was ons 2de afspraakje. nu ben ik via facebook op een andere naam die nathalie op gezocht en gemaild of zij daar een relatie mee heeft. ik wil dat achterhalen namelijk. hij betaalde wel alles en pakte wel mn hand in de bios
maar ik heb niks laten merken. ik wou het ook niet verpesten
Meisje, doe dat nou niet. Waarom ga je je er nu verder in mengen? Wat heeft het voor zin om met die Nathalie te mailen? Laat het hier gewoon bij.
quote:anoniem001 schreef op 16 september 2012 @ 09:46:

nee we hebben niks. en dit was ons 2de afspraakje. nu ben ik via facebook op een andere naam die nathalie op gezocht en gemaild of zij daar een relatie mee heeft. ik wil dat achterhalen namelijk. hij betaalde wel alles en pakte wel mn hand in de biosSorry, maar ik heb 3 twijfels. Of je hebt totaal geen zelfrespect of je bent gewoon niet zo heel slim of dit is gewoon een kul topic.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
Nienke, smurf komt hier al jaren.
quote:nienke1202 schreef op 16 september 2012 @ 09:53:

[...]

Sorry, maar ik heb 3 twijfels. Of je hebt totaal geen zelfrespect of je bent gewoon niet zo heel slim of dit is gewoon een kul topic.Nienke, loep even
Ik word doodmoe als ik die verhalen lees van Smurf. En het trol gehalte wordt steeds groter.

@ Nienke1202: Ik gok op alle 3.
quote:astrape schreef op 16 september 2012 @ 09:55:

Nienke, smurf komt hier al jaren.Kan wel zijn, maar als ze dus al jaren dit soort dingen post, begrijp ik niet dat daar nog niets tegen is gedaan. Aan de meeste reacties te lezen vind bijna iedereen haar apart.
quote:Mopsie41 schreef op 16 september 2012 @ 09:56:

Ik word doodmoe als ik die verhalen lees van Smurf. En het trol gehalte wordt steeds groter.

@ Nienke1202: Ik gok op alle 3.Die kans is aanwezig.. Ik schiet altijd in de lach hoeveel forummers hier altijd weer in bepaalde verhaaltjes geloven en als je het dan over een troll hebt wordt je bijna afgemaakt, tot dat blijkt dat je alweer gelijk hebt.
quote:nienke1202 schreef op 16 september 2012 @ 10:10:

[...]

Kan wel zijn, maar als ze dus al jaren dit soort dingen post, begrijp ik niet dat daar nog niets tegen is gedaan. Aan de meeste reacties te lezen vind bijna iedereen haar apart.Hoezo iets tegen gedaan? Ze overtreedt geen enkele regel hoor.
quote:nienke1202 schreef op 16 september 2012 @ 10:10:

[...]

Kan wel zijn, maar als ze dus al jaren dit soort dingen post, begrijp ik niet dat daar nog niets tegen is gedaan. Aan de meeste reacties te lezen vind bijna iedereen haar apart.

Loep dan gewoon even. Ze heeft bijvoorbeeld gewerkt op een sociale werkplaats, dat is niet omdat het in haar hoofd allemaal hetzelfde gaat als bij ons, toch?

En wat moet er "tegen gedaan" worden dan?
quote:nienke1202 schreef op 16 september 2012 @ 10:11:

[...]

Die kans is aanwezig.. Ik schiet altijd in de lach hoeveel forummers hier altijd weer in bepaalde verhaaltjes geloven en als je het dan over een troll hebt wordt je bijna afgemaakt, tot dat blijkt dat je alweer gelijk hebt.Altijd? Mens, je bent hier net een maand
quote:VotesforLeo schreef op 16 september 2012 @ 10:18:

[...]

Altijd? Mens, je bent hier net een maandKun je nagaan hoeveel trollen hier in die tijd al geweest zijn. Maar je moet je niet zo aangesproken voelen en je al helemaal niet zo druk maken.
quote:astrape schreef op 16 september 2012 @ 10:15:

[...]

Loep dan gewoon even. Ze heeft bijvoorbeeld gewerkt op een sociale werkplaats, dat is niet omdat het in haar hoofd allemaal hetzelfde gaat als bij ons, toch?

En wat moet er "tegen gedaan" worden dan?

Nouja, 'tegen gedaan worden' heb ik wat dom gezegd inderdaad, maar goed, er zijn wel meer topics die overduidelijk niet kloppen en dan wordt er toch ook ingegrepen?

Maar goed, ik kijk wel hoe dit afloopt.
Godgod Nienke,

Soms kun je de plank zo mis slaan, dat het bijna knap is.

Maar goed, je bent nog nieuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven