Verwen voedsel
zondag 16 september 2012 om 10:06
zondag 16 september 2012 om 10:15
zondag 16 september 2012 om 10:17
zondag 16 september 2012 om 10:18
zondag 16 september 2012 om 10:28
quote:redband schreef op 16 september 2012 @ 10:21:
Doe lekker een biefstukje met groente en mini krieltjes.
Daar zou je mij dus echt niet blij mee maken.... Maar smaken verschillen.
Verweneten is voor mij als je er moeite voor doet, verse ingredienten koopt en ook met kruiden en specerijen kookt ipv uit een zakje/potje.
Voor mij is het ultieme verweneten dus een stoofschotel die helemaal traditioneel gemaakt is en uren heeft staan pruttelen.
Doe lekker een biefstukje met groente en mini krieltjes.
Verweneten is voor mij als je er moeite voor doet, verse ingredienten koopt en ook met kruiden en specerijen kookt ipv uit een zakje/potje.
Voor mij is het ultieme verweneten dus een stoofschotel die helemaal traditioneel gemaakt is en uren heeft staan pruttelen.
zondag 16 september 2012 om 10:29
Sucadelappen of ander suddervlees. Eerst even aanbraden met wat peper en zout erover. Daarna een paar uur sudderen in het braadvet, aangevuld met wat water, rode wijn, klein beetje balsamico dressing, uitje en een half potje zongedroogde tomaatjes.
Lekker met aardappels.
Als je wat te veel maakt kun je het vlees met wat van de jus de volgende dag weer gebruiken voor een vleessaus voor bij de pasta. Bak het vlees dan stuk en doe er wat italiaanse kruiden en evt wat extra balsamicodressng bij.
Lekker met aardappels.
Als je wat te veel maakt kun je het vlees met wat van de jus de volgende dag weer gebruiken voor een vleessaus voor bij de pasta. Bak het vlees dan stuk en doe er wat italiaanse kruiden en evt wat extra balsamicodressng bij.
zondag 16 september 2012 om 10:35
quote:bergamot schreef op 16 september 2012 @ 10:28:
[...]
Ik eet ook veel vers en maak liefst alles zelf maar zie niet wat biefstuk met krieltjes met wel of niet koken uit pakjes en zakjes te maken heeft?
Niet onaardig bedoeld
Het is idd een grote beloning als het vlees gaar is en op smaak na uren op het gas gestaan te hebben.
[...]
Ik eet ook veel vers en maak liefst alles zelf maar zie niet wat biefstuk met krieltjes met wel of niet koken uit pakjes en zakjes te maken heeft?
Niet onaardig bedoeld
Het is idd een grote beloning als het vlees gaar is en op smaak na uren op het gas gestaan te hebben.