Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook gisteravond laat nog even afgesproken met iemand die ook vrij onverwachts op mijn pas kwam... Jeetje dat was echt leuk materiaal en veel dichter bij huis... Slecht he....
@abracadabra wow ik ben wel een beetje jaloers op jullie contactfrequentie. Heerlijk! Geniet ervan. Of het te veel is bepaal je zelf. Zolang het goed voelt zou ik zeggen, lekker doorgaan!

Mijn nummer 2 die ik bijna geen nr 2 meer durf te noemen , woont in buitenland. Dus max eenmaal per maand weekendje. Dat is dan wel heel intens. Maakt ook dat hij steeds minder als nr 2 voelt. Ben echt hartstikke verliefd. Niet naar hem uitgesproken. Hij heeft geen nr 1, ik nog wel. Sta op het punt van uit elkaar gaan (geloof het of niet nr2 is niet de aanleiding, nr 1 weet wel van hem). In de Apps van nr 2 lees ik wel steeds meer terug dat ie mij ontzettend mist, dat hij zich wel steeds "closer" voelt met mij, dat hij voortdurend aan mij denkt, hij koopt cadeautjes voor me, zijn samen paar dagen weg geweest enz. Beiden spreken we verliefdheid niet uit. We zitten beiden niet op relatie te wachten en zijn beiden seksueel actief met anderen maar mijn god wat is die man vreselijk lekker en lief....voel me zo'n ontzettende bakvis....pffff vermoeiend hoor. Ik ben gewoon veel te snel verliefd en weet dat het in dit geval tot niets zal leiden..... Maar ja stoppen met hem is nu echt geen optie. Dan maar weer wachten tot het misgaat en tot die tijd vreselijk genieten van deze heerlijke man.......
SuzyQ mooi gezegd, wachten tot het misgaat en ondertussen genieten van die man...

Roos je date klinkt super! Hoeveel minnaars heb je, want ik begrijp het goed dat dit een andere was dan die van de strand-date?

Mijn vriend was afgelopen weekend alleen naar een feest en ik had verwacht dat hij wel wat zou gaan flirten... Maar heeft alleen met kerels staan praten! Ergens opgelucht, ergens heel jammer. Had het wel opwindend gevonden. Ik hoop dat hij ooit open staat voor een bezoek aan een parenclub. Het lijkt me best opwindend om te zien dat andere vrouwen hem willen. Andersom vindt hij het opwindend om samen te fantaseren over anderen (ook ik met een andere man) maar we zullen zien of dat er ooit van komt... Een kennis van me wil zijn nieuwe scharrel wel 'uitlenen' aan ons en als dat leuk en lekker is, de keer erna zelf mee doen. Maar haar kennen we allebei niet dus geen idee, ik ben niet bi maar heb t wel een paar keer ook met vrouwen (in een trio / kwartet) gedaan in t verleden, hoewel ik toen zelf geen vaste relatie had. Ben erg benieuwd of me dat ook in het echt opwindt om m'n vriend met een ander bezig te zien (ik denk van wel).

Het gaat hier wel alle kanten op, van evt minnaar naar therapie naar 'misschien een trio en daarna meer ..... Ach het fantaseren blijft leuk en is sowieso goed voor ons seksleven

Noa zie je wel jij bent ook ongeduldig, en komt zomaar plotseling een leuke 'optie' tegen... Fijn voor je, hoop dat je m erbij kunt nemen om de tijd lekker op te vullen
Suzyq ik snap heel goed hoe je je voelt. Ik ben ook verliefd op nr 2 maar wat wil je met zo veel contact. En nr 2 is ook singel. Maar ik ben nu steeds de eerste die mailt of smst en soms reageert hij heel kortaf. Hij zegt ook nooit wat liefs.
Aan de andere kant was ik laatst ergens waar hij was en stond hij me op de terugweg wel op te wachten terwijl een stuk later weg ging dan he

En als ik vraag of hij langskomt zegt hij nooit nee.

Ik heb besloten dat ik vandaag 24 uur geen contact met hem opneem. Zinder het te weren is nr 1 er gisteren bijna per ongeluk achter gekomen omdat ik een mail biet had gewist en mijn mailbox nog open stond. Dat zet dingen toch wel in een bepaald perspectief. Ik ben dit begonnen voor aandacht maar eigenlijk krijg ik naar weinig aandacht nog. Daarom denk ik serieus aan stoppen. Relatie met nr 1 moet ook beter gaan.
quote:missdaisyduke schreef op 16 september 2012 @ 11:32:

Noa zie je wel jij bent ook ongeduldig, en komt zomaar plotseling een leuke 'optie' tegen... Fijn voor je, hoop dat je m erbij kunt nemen om de tijd lekker op te vullen Ja dus toch wel, ook eigenlijk wel heel onverwachts, ik zat mezelf in te prenten dat ik het niet moest doen. Toen zei hij dat ie al onderweg was, hij liet me dus eigenlijk niet heel veel keus. Geen spijt van trouwens, van even een half uurtje kennis maken :P Maar ow wat was ie leuk (en qua uiterlijk totaal mijn type, dus wel "gevaarlijk" ) Even afwachten hoe dit gaat lopen
quote:sparkle4 schreef op 15 september 2012 @ 21:52:

Oooo! Nu snap ik 'm ook.

@roos was t fijn gisteren?

Ik liep vandaag zomaar ineens plotseling rebound materiaal tegen het, zeer fijne, lijf. Eerste contact is er. Even nadenken of ik het verder wil laten gaan.Wel weer fijn, maar toch ook weer niet... Zucht. Zie wel.

Bij mij heeft rebound wel geholpen..goede afleiding..

Maar ik merk wel bij mezelf dat ik wel veel emotionele op "afwijzingen" reageer.

Ik heb nu 2 keer een leuk contact gehad met 2 heren.

De eerste heb ik al eens over verteld...die vond dat ik nog teveel met ex bezig was.

en nu weer iemand met wie het klikt...die de afstand tussen ons te groot vindt..en hij is zoooo leuk..

De manier waarop ie schrijft..en er uitziet..zucht.

en het raakt me dan meer dan ik verwacht had..komt het door het nog niet verwerkte verdriet van ex? Haal ik nu niet de dingen door elkaar??
Spark, hij heeft inderdaad geen nummer 1 meer, wel een potentiële nummer 1 op het oog maar dat is een beetje een ingewikkeld verhaal. Beton blijft zitten en prikkeldraad vertoont nog geen roestplekjes!

Silvia, dit hele nummer 2 gedoe kan je basis aardig aan het wankelen brengen, wellicht ben je idd een beetje (over) gevoelig. En laten we wel zijn, afgewezen worden, om welke reden dan ook, is gewoon niet leuk. Vind ik ook niet leuk. Ik kan me best voorstellen dat de reactie van zo`n man even oude wondjes openrijt.
quote:Rooss4 schreef op 16 september 2012 @ 14:07:

Spark, hij heeft inderdaad geen nummer 1 meer, wel een potentiële nummer 1 op het oog maar dat is een beetje een ingewikkeld verhaal. Beton blijft zitten en prikkeldraad vertoont nog geen roestplekjes!

Silvia, dit hele nummer 2 gedoe kan je basis aardig aan het wankelen brengen, wellicht ben je idd een beetje (over) gevoelig. En laten we wel zijn, afgewezen worden, om welke reden dan ook, is gewoon niet leuk. Vind ik ook niet leuk. Ik kan me best voorstellen dat de reactie van zo`n man even oude wondjes openrijt.

Ja, miss ben ik nog wat te overgevoelig op dit moment..

En belachelijk..want ik word ook overladen met berichtjes hoe leuk ik wel niet ben, en hoe leuk ik eruit zie..etc etc...

Waarom doet me dat dan niet meer goed ...en laat ik me te veel leiden in een enkele afwijzing??

Maar jij heb dus weeeeer een leuke date gehad?? waar pik jij die datn allemaal op?? zucht..
Silvia, jij bent ook 'gebonden' zo te lezen, over het oppikken wil ik (terwijl ik zelf alleen een nr 1 heb overigens) wel wat kwijt uit eigen ervaring:

Toen ik nog single was stonden mijn voelsprieten aan, dwz ook op straat, in kennissen/ werkkring etc. Maar sinds ik een vaste relatie heb, niet meer, en merk ik het op 1 of andere manier niet als een man interesse in me heeft (seksueel). Misschien staan jouw voelsprieten ook uit? Of zijn ze minder gevoelig? Ik moet wel zeggen dat, als ik erop uit zou zijn / gaan, het volgens mij helemaal niet moeilijk is om seks met een leuke man te scoren. Ik doe dat alleen al een tijdje niet meer.
quote:sparkle4 schreef op 16 september 2012 @ 07:49:

@anna: ik ken dat lange moeten wachten ja. Zo vervelend! Stort je dan maar op de wa, toch? En echt? Je reboundmeneer bleef hangen? Ojee...Ik vind het niet erg hoor, dat deze rebound bleef hangen ;) Hij is heel lekker voor erbij en brengt op meerdere fronten zijn eigen toegevoegde waarde mee als extra bonus. We wa niet. Daar ben ik blij mee, want ik ben zomaar verslaafd.
@silvia ik herken zoveel in wat je zegt. Ik krijg een beetje de indruk dat je in de hunkerende positie zit waarbij positieve lekkere en geile ervaringen ook weer heel snel teniet kunnen worden gedaan. Ik herken dat van mezelf. Heb eigenlijk voortdurend bevestiging nodig. Ik bemerk zelf dat die gevoeligheid lastig is wanneer je er minnaars op na houdt. Het zijn nr2's en daar mogen we denk ik niet hetzelfde verwachtingenpatroon aan vast hangen als aan een nr1. *sprak zij wijs* Nu zelf nog in de praktijk brengen wat ik zeg.
quote:suzyq38 schreef op 16 september 2012 @ 16:07:

@silvia ik herken zoveel in wat je zegt. Ik krijg een beetje de indruk dat je in de hunkerende positie zit waarbij positieve lekkere en geile ervaringen ook weer heel snel teniet kunnen worden gedaan. Ik herken dat van mezelf. Heb eigenlijk voortdurend bevestiging nodig. Ik bemerk zelf dat die gevoeligheid lastig is wanneer je er minnaars op na houdt. Het zijn nr2's en daar mogen we denk ik niet hetzelfde verwachtingenpatroon aan vast hangen als aan een nr1. *sprak zij wijs* Nu zelf nog in de praktijk brengen wat ik zeg. Ik begrijp niet helemaal wat je met het laatste bedoeld..
@silvia ik bedoel hiermee dat ikzelf soms van mijn nummer 2 evenveel aandacht enz. verwacht als van mijn nummer1 terwijl dat volstrekt irreëel is.
@silvia: ik snap denk ik wel wat je bedoelt met dat overgevoelig zijn. Het verdriet moet er toch uit. Ik stop dat ook niet weg, kan er tranen met tuiten brullen. Kom maar op, ik gooi de sluizen wel open. Maar toch als iets zo'n pijn heeft gedaan of doet, ben je nou eenmaal kwetsbaar en even niet de sterke sexy chick die je normaal bent. Geef t nog even tijd, t komt best goed.

(zegt iedereen ook tegen mij!)
Ja, dat zou miss kunnen...

Het gevaar is dat je vergelijkt..en dat is niet eerlijk..

Sparkle..Ik heb me er al bij neergelegd dat ex ex is..

En het is ook niet zo zeer dat ik daar om jank...ach ik weet het ook niet...Maar miss is het onbewust...maar heeft het toch met de breuk te maken...lijk wel een emobom.

Knap hoor dat je geen contact zoekt..echt..petje af...Maar jullie hebben het ook mooi kunnen afsluiten..dat is heel wat waard..
Doe mijn best Silvia. Maar of ik het ook volhoud om geen contact op te nemen? Kweenie... Er komen verjaardagen en feestdagen aan, lastig, lastig. Maar heb eigenlijk ook geen keus. Het kan gewoon niet.

Voel me niet iedere dag depri, hoor. Kan nog altijd erg genieten van nr 1. Ik heb stiekem best een leuk leven :-)
quote:missdaisyduke schreef op 16 september 2012 @ 15:45:

Silvia, jij bent ook 'gebonden' zo te lezen, over het oppikken wil ik (terwijl ik zelf alleen een nr 1 heb overigens) wel wat kwijt uit eigen ervaring:

Toen ik nog single was stonden mijn voelsprieten aan, dwz ook op straat, in kennissen/ werkkring etc. Maar sinds ik een vaste relatie heb, niet meer, en merk ik het op 1 of andere manier niet als een man interesse in me heeft (seksueel). Misschien staan jouw voelsprieten ook uit? Of zijn ze minder gevoelig? Ik moet wel zeggen dat, als ik erop uit zou zijn / gaan, het volgens mij helemaal niet moeilijk is om seks met een leuke man te scoren. Ik doe dat alleen al een tijdje niet meer.

Aan voelssprieten ontbreekt het mij niet..wanneer ik uit ga heb ik nog steeds voldoende sjans..

Maar daar gaat het niet om...sex kun je overal scoren.

Vergeet niet dat ik nog een nummer 1 heb...zal niet best zijn om met jan en alleman de koffer in te duiken..nee..ik zoek wel iets meer dan dat..
quote:xxsilviaxx schreef op 17 september 2012 @ 08:09:

[...]

Aan voelssprieten ontbreekt het mij niet..wanneer ik uit ga heb ik nog steeds voldoende sjans..

Maar daar gaat het niet om...sex kun je overal scoren.

Vergeet niet dat ik nog een nummer 1 heb...zal niet best zijn om met jan en alleman de koffer in te duiken..nee..ik zoek wel iets meer dan dat..

Ik ben nieuw in dit topic en nog onervaren in het minnaarsgebeuren, maar dat zou binnenkort wel eens kunnen veranderen: ik heb iemand op het oog... en ik geloof dat hij mij ook wel ziet zitten. Er zit alleen weinig schot in de zaak, misschien omdat ik getrouwd ben en hij de stap niet aandurft? Hij is zelf single. Jij schrijft dat je overal sex kunt scoren, maar hoe maak je (subtiel!) duidelijk aan een man dat je wel open staat voor méér dan een leuk praatje? Ik ben niet zo'n held als het op flirten/versieren aankomt, dat krijg je ervan als je al zo lang getrouwd bent (14 jaar, 2 kinderen).

Ik vraag me eigenlijk ook af wat een man bezielt om een relatie/seksrelatie aan te gaan met een getrouwde vrouw, want waarom zou iemand voor een ingewikkelde optie kiezen als er zoveel vrije vrouwen rondlopen? Ik vraag me vooral af hoe een man zoiets moreel voor zichzelf verantwoordt. Kijk, ik hoop natuurlijk dat de man die ik op het oog heb over de morele bezwaren heen stapt, maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Voor mezelf geldt: ik vind het moreel een supermoeilijke beslissing, ik heb moeite met het idee dat ik mijn man zou bedriegen (het is alleen nog een hypothese, maar goed, ik speel al wel met de gedachte...), maar het gaat mij puur om de seks. De seks met mijn man is slecht, eigenlijk altijd geweest, en ik heb alles geprobeerd om het te verbeteren. Vergeefs, helaas. Toch wil ik niet bij hem weg, want hoewel seks belangrijk is, speelt het voor mij een tweede rol in een relatie. Ik wist trouwens waar ik aan begon toen ik met hem trouwde; de seks was toen ook al niet goed. Maar ik hou van hem, en ik heb mezelf destijds serieus de vraag gesteld of ik bereid was dat offer te brengen. Ja, dus. Maar inmiddels... begint het gemis me toch op te breken.

Vooralsnog blijft het bij fantaseren, ik durf (nog) geen stappen te zetten, en eigenlijk hoop ik dat mijn 'potentiële minnaar' het initiatief neemt. Hij valt duidelijk op me, dat merk ik aan alles, maar ik ben bang dat hij koudwatervrees heeft...!
Hai Samarinde.

Waarom een single voor een gebonden persoon gaat? Omdat hij dan (bijna) zeker weet dat hij single blijft. Of misschien wel omdat hij het persoon van zijn keuze verschrikkelijk aantrekkelijk vindt.

Ik ben zelf single en heb veel moeite met het daten met vreemdgangers maar soms is de man té leuk en zet ik mijn principes overboord.

Heb je je man wel eens verteld dat je erover zit te denken voor een minnaar te gaan?

Mag ik vragen wat je geprobeerd hebt om jullie seksleven te verbeteren?
quote:samarinde schreef op 18 september 2012 @ 10:40:

[...]

Ik ben nieuw in dit topic en nog onervaren in het minnaarsgebeuren, maar dat zou binnenkort wel eens kunnen veranderen: ik heb iemand op het oog... en ik geloof dat hij mij ook wel ziet zitten. Er zit alleen weinig schot in de zaak, misschien omdat ik getrouwd ben en hij de stap niet aandurft? Hij is zelf single. Jij schrijft dat je overal sex kunt scoren, maar hoe maak je (subtiel!) duidelijk aan een man dat je wel open staat voor méér dan een leuk praatje? Ik ben niet zo'n held als het op flirten/versieren aankomt, dat krijg je ervan als je al zo lang getrouwd bent (14 jaar, 2 kinderen).

Ik vraag me eigenlijk ook af wat een man bezielt om een relatie/seksrelatie aan te gaan met een getrouwde vrouw, want waarom zou iemand voor een ingewikkelde optie kiezen als er zoveel vrije vrouwen rondlopen? Ik vraag me vooral af hoe een man zoiets moreel voor zichzelf verantwoordt. Kijk, ik hoop natuurlijk dat de man die ik op het oog heb over de morele bezwaren heen stapt, maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Voor mezelf geldt: ik vind het moreel een supermoeilijke beslissing, ik heb moeite met het idee dat ik mijn man zou bedriegen (het is alleen nog een hypothese, maar goed, ik speel al wel met de gedachte...), maar het gaat mij puur om de seks. De seks met mijn man is slecht, eigenlijk altijd geweest, en ik heb alles geprobeerd om het te verbeteren. Vergeefs, helaas. Toch wil ik niet bij hem weg, want hoewel seks belangrijk is, speelt het voor mij een tweede rol in een relatie. Ik wist trouwens waar ik aan begon toen ik met hem trouwde; de seks was toen ook al niet goed. Maar ik hou van hem, en ik heb mezelf destijds serieus de vraag gesteld of ik bereid was dat offer te brengen. Ja, dus. Maar inmiddels... begint het gemis me toch op te breken.

Vooralsnog blijft het bij fantaseren, ik durf (nog) geen stappen te zetten, en eigenlijk hoop ik dat mijn 'potentiële minnaar' het initiatief neemt. Hij valt duidelijk op me, dat merk ik aan alles, maar ik ben bang dat hij koudwatervrees heeft...!

Je hoeft mannen niet duidelijk te maken dat je meer wilt als een leuk praatje..ik durf hier wel te zeggen dat 99 % van de mannen wel hopen op meer als een praatje..

Ik zelf ben nog veeeel langer getrouwd en al heeel lang bij mijn man.. Tis niet iets wat je kunt leren..het is een feeling.

Dus als jij meer wil dan een leuk praatje...gewoon een beetje dubbele opmerkingen maken...van die opmerkingen waar je 2 kanten mee op kunt.

Maar ik heb een nieuwtje hier..

Binnenkort een date met potientele nieuwe minnaar ..eentje die ik al een tijdje op het oog heb...

Pff wat spannend met iemand die je nog nooit in levende lijve hebt gezien..

Wat als het tegenvalt?? Als je denkt..getver..is dat um??

Help ervarende onder ons..
Sil, vertel hem van tevoren dat je het eerlijk zegt als het tegenvalt. Waar heb je afgesproken? Op een "neutrale" plek kan je prima zeggen dat je het bij één drankje houdt en zeggen dat het niet gaat werken.

Ook hier thuis heb ik wel eens kennisgemaakt met mannen die tegenvielen, dan zei ik dat gewoon eerlijk en verzocht ze vriendelijk te gaan.

Andersom gebeurt nooit, gek hè???
Welkom Samarinde! Het kan natuurlijk heel goed zijn dat je potentiële minnaar terughoudend is omdat hij weet dat je getrouwd bent. Redenen om een seksrelatie aan te gaan met een gebonden vrouw zijn er echter genoeg: wel de lusten, niet de lasten, no strings attached. Met een single vrouw loopt een man toch altijd weer het risico dat de dame in kwestie meer wil, hem claimt of nog erger: een kind van hem wil, om maar iets te noemen (haha.. ik overdrijf; maar genoeg vrije vrouwen met rammelende eierstokken natuurlijk).

Dit 'single-risico' geldt overigens ook voor jou: het is heel goed mogelijk dat deze man op zoek is naar een vaste relatie en dan kan een seksrelatie voor hem ontaarden in een uiterst pijnlijke breuk. Ik zeg nadrukkelijk KAN, want voor het zelfde geld is hij niet uit op een relatie en juist blij met een seksmaatje.

Ik zou het hem gewoon vragen! Ga een keer wat drinken met hem en vraag gewoon belangstellend hoe hij het ervaart om single door het leven te gaan en naar wat voor vrouwen hij op zoek is. Geheid dat je wel wat aanknopingspunten vindt om iets over jezelf te vertellen en wie weet waar je uitkomt. Wie niet waagt, wie niet wint!

Persoonlijk heb ik gekozen voor een gebonden man die ook op zoek was naar een SV, juist om het risico dat je teveel gevoelens voor elkaar ontwikkelt te beperken. Uiteraard is dat risico er bij ons ook, maar we zijn beiden prima tevreden met onze thuissituatie en vullen dat stukje gemis op het gebied seks voor elkaar aan. Daarnaast kunnen er geen 'onevenwichtigheden' ontstaan op het gebied van communicatie en beschikbaarheid; we zijn ons dondersgoed bewust dat we elkaars 2e zijn en aan de zijlijn staan van elkaars leven.

Tot slot: T.a.v. moraliteit ben ik de laatste om je te vertellen wat je wel en wat je niet kan maken. Los van de schade die je aanricht als het uitkomt, moet je je bewust zijn dat 'vreemdgaan' heel belastend kan zijn voor jezelf en dat je aardig stevig in je schoenen moet staan om dit niet ten koste te laten gaan van je gevoel voor je nr. 1. Mocht je deze stap kunnen maken in goed overleg met je man, dan is dat verreweg de beste optie voor iedereen.

NB: Misschien is een 'Bezint eer gij begint', niet helemaal op z'n plaats omdat ik eigenlijk niet weet of je een open relatie hebt thuis.....
We hebben op een neutrale plek afgesproken...

Restaurant-Hotel in een..

Klikt het dan wordt het Hotel..klikt het niet..dan blijft het bij een drankje..

Je moet wel de mogelijkheden hebben toch?

Hoe zeg je dat dan netjes??
quote:xxsilviaxx schreef op 18 september 2012 @ 11:20:

[...]

Pff wat spannend met iemand die je nog nooit in levende lijve hebt gezien..

Wat als het tegenvalt?? Als je denkt..getver..is dat um??

Help ervarende onder ons..Ik sluit me aan bij Roos. Eventueel in de lobby van een hotel dan kan je altijd nog een kamer regelen. Drink een kop koffie met hem en zet vooral je intuïtie aan; dan weet je het vrij snel hoor. Sex at first sight heeft wel wat trouwens... heel spannend, maar ook erg leuk om later nog eens aan terug te denken; we hebben het er nog regelmatig over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven